Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lovealmar schreef:Veulen84 schreef:Zijn ze dan pas om 12 uur klaar? Oh men ik voorzie een nacht vol vuurwerk of huilende mensen.
tja...... ik hoop ook op lekker veel huilende mensen, want dat betekent dat nederland eruit ligt!![]()
![]()
secricible schreef:hoi schreef:Ik snap nu trouwens ook niet dat festivals als Parkpop, North sea jazz ook voetbal op hun festival uitzenden. Kom op je komt toch voor de muziek?
Omdat iedereen anders vertrekt voor de vortbal of gewoon helemaal niet komt... Ze moeten wel

unihorses schreef:ik had voorspeld dat halve finales ned. belg frank en duitsland was maar die schakelen erlkaar onderweg uit
Davinia_ schreef:Ik kijk iedere wedstrijd van Nederland in de kroeg en vind het allemaal erg leuk, maar wilde toch wel eventjes zeggen dat ik echt met een lach op mijn gezicht met jullie mee leesJullie zijn echt geniaal, heerlijk om te lezen hoe fanatiek jullie zijn voor de tegenpartij
Lovealmar schreef:Davinia_ schreef:Ik kijk iedere wedstrijd van Nederland in de kroeg en vind het allemaal erg leuk, maar wilde toch wel eventjes zeggen dat ik echt met een lach op mijn gezicht met jullie mee leesJullie zijn echt geniaal, heerlijk om te lezen hoe fanatiek jullie zijn voor de tegenpartij
jep wij zijn ( denk ik) de enige nederlanders die vinden dat Nederland er zo snel mogelijk uitgegooid moet worden! brrrrrrrr heb een hekel aan die wk gekte!

gewoon doen