Spannend Tancreda

Tof Renske , ik wil ook een nieuwe badkamer

Ik begin steeds meer verhuis mood te krijgen , als ik in mei nou effe een woning kan krijgen en verhuizen kan
. Stom rot huis mwahha , logeer een week bij ouders en kom tot rust Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yasmine schreef:Spannend, je eigen keuken uitkiezen! Lijkt me heerlijk als je het volledig naar je eigen smaak kan doen
Ik mag normaal gezien dinsdag contract gaan tekenen voor het appartement en 15 januari mag ik erin!Er woont nu nog iemand in, dus het is wel fijn dat het bewoond is geweest. Alleen heb ik nog nooit helemaal op mezelf gewoond, toen ik studeerde was het altijd in een huis met anderen en moest ik niets meebrengen behalve bestek en servies, dus ik moet de komende dagen echt bizar veel gaan inkopen
Ik heb zowat niks van huisspullen van mezelf aangezien ik nu al 1,5 jaar weer thuis woon dus ik moet echt alles gaan inkopen, van een microgolf en koffietafel tot een haardroger en keukenspullen. Ben al dagenlang een lijst aan het maken omdat ik volgende week op jacht ga, maar ik vergeet vast de helft
Lang leve de Action en Ikea
vaak heb je dan ineens vanalles bijeen en kun je op je gemak dingen kopen die je nog moet hebben.

. En heb mijn konijnen bij ouders , vader verzorgd ze maar niet goed ik wil het zelf weer doen. . Ik mag niet klagen maar ben niet op mijn plek waar ik woon nu takkie_muis schreef:Ik heb alles van marktplaats maar sprokkel langzaam alles bij elkaar
Ik heb een huis maar ik heb in het dorp niks , heb al weinig maar ja de klik met het dorp. En heb mijn konijnen bij ouders , vader verzorgd ze maar niet goed ik wil het zelf weer doen. . Ik mag niet klagen maar ben niet op mijn plek waar ik woon nu
renskep schreef:takkie_muis schreef:Ik heb alles van marktplaats maar sprokkel langzaam alles bij elkaar
Ik heb een huis maar ik heb in het dorp niks , heb al weinig maar ja de klik met het dorp. En heb mijn konijnen bij ouders , vader verzorgd ze maar niet goed ik wil het zelf weer doen. . Ik mag niet klagen maar ben niet op mijn plek waar ik woon nu
Dat is verveeelend! Hoe lang zit je daar nu?
Lekker hoor!
Tafel, stoelen, koffietafel, een comfortabele Ikeastoel en televisie hebben we hier op zolder nog staan dus die kunnen sowieso mee. Grootouders hebben toevallig gisteren een nieuwe dvd-speler gekregen en hebben mij de oude gedoneerd
Servies en bestek heb ik van mijn studententijd nog en voor kerst heb ik een paar fantastische pannen en potten gekregen. En ik heb een prachtige sofa in promotie gezien (€200 voor nepleren driezit met één zitje waar je uitgestrekt kan liggen) die ik ga bestellen zodra m'n contract ondertekend is. In het appartement zelf zit een uitgebreide ingemaakte kleerkast, dus die moet ik gelukkig niet kopen. Dan moet ik qua meubels enkel nog een boekenkast, kastje voor mijn televisie en bed uitzoeken. Qua apparaten mis ik nog een waterkoker en microgolf, maar die hoeven niet zo duur te zijn. Waterkoker haal ik bij de Action voor €8. Maar het zijn al die kleine dingetjes (theedoeken, afwasborstels, afdruiprekje, vuilbakken) die zo voor de hand liggen dat ik er niet eens aan denk dat ik ze nodig ga hebben 
Ik zal ook eens ik verhuisd ben vanzelf wel merken wat er nog ontbreekt, maar ik heb erg lange werkdagen en kan dus alleen in het weekend zo'n dingen halen, en ik wil er niet op maandag achter komen dat er iets vitaal ontbreekt dat ik dan 5 dagen later pas kan gaan halen.

. Enige wat im nieuw wou was koelkast en fornuis met oven. Koelkast won ik en fornuis had ik net wat extra's op de bank gekregen xd. Het sprokkelen is en was best stresvol maar wel leuk , alleen de eerste maand boodschappen is zoooo duur 
, vloekt met mijn rode koelkast maar ach verder past het wel. . 

takkie_muis schreef:Enige wat im nieuw wou was koelkast en fornuis met oven. Koelkast won ik...
Nu kan ik rustig opzoek naar limegroen bestek en inrichting, vloekt met mijn rode koelkast maar ach verder past het wel. .
renskep schreef:takkie_muis schreef:Enige wat im nieuw wou was koelkast en fornuis met oven. Koelkast won ik...
Nu kan ik rustig opzoek naar limegroen bestek en inrichting, vloekt met mijn rode koelkast maar ach verder past het wel. .
Heb jij zo'n hele gave koelkast?![]()
Ik ben hier juist heel ijverig marktplaats al in de gaten aan t houden voor een (SMEG) koelkast en een fornuis. Nou heb ik nog een half jaar, maar als ie nou net voor een goede deal voorbij komt is ie van mij! En dan is ook mijn opslagruimte hier thuis vol
, hij is wel tof maar neemt veel ruimte in
Ben wel blij ermee maarja hij is zo groot voor mijn keuken
, misschien moet ik gewoon eerder verhuizen ^^ . Heb nu de lege hoek achter de prullenbak dat irriteert me mateloos ..

- buuf is
- heb niks in het dorp - je kan hem al helemaal niet warm stoken, op 24 is het nog koud in huis.
(joking haha) .

, als ik geldboom had stond ie hier al