Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:20

_mexx_lady_ schreef:
Pff okee bokkertjes ik heb jullie hulp nodig!! Ik ben het beu. Mijn nonchalante, niet vrouwelijke, niet sjieke kledingstijl!
Heb helaas geen fotootjes van mijn kleren maar om even een impressie te geven een aantal van mijn outfitjes:
- zwarte broek, zwart topje en een rode houthakkersblouse erop die ik open laat hangen
- zwarte broek, zwart topje en een kakikleurig hemd die ik open laat hangen/jeans hemd dat ik open laat hangen
- legerbroek, zwart topje en een blazer/leren jasje
- zwarte broek met een grijs/wit shirtje met een zwart vest erover dat ik weer open laat hangen
-...
Voornamelijk veel zwart, jurkjes zijn eigenlijk ook alleen maar zwart. Heb een blauwe ripped jeans en een bordeaux shirt voor de afwisseling,....

Ik ga proberen weer wat meer op hakken te gaan lopen maar die kleren ik wordt het stilaan moe dat ik er als een muurbloempje bij loop. Nu wil ik mijn stijl wel graag stoer houden maar ik heb geen idee hoe..
Denk dat het voornamelijk komt omdat ik zelf denk dat ik kleuren niet kan combineren en hou het dus safe met zwart/grijs/wit en durf weinig kleur te gebruiken.

Heb nog wel een rode blazer, cognackleurige hakken, jeans broek die eigenlijk nooit aandoe omdat ik het qua kleur gewoon niet weet hoe te combineren.

Wow wat een bericht maar ik ben het eigenlijk echt spuugzat!

_/-\o_ _/-\o_ hier the same kan ook niet zoveel kopen omdat mama in de bijstand zit en ik niet meer kan werken tijdenlijk

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:51

Hier ook niet, moet het even doen met de kleding die ik heb op dit moment... Pff

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:53

Als je graag wat meer kleur wilt maar het eigenlijk wilt doen met de kleding die je al hebt; sjaaltjes!
Bij de primark zijn ze bijvoorbeeld erg goedkoop en in leuke kleuren :) het is ook de perfecte tijd van het jaar om met (dunne) sjaaltjes te lopen

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:56

Mexx: je zelfvertrouwen is in deze heel belangrijk! Probeer gewoon verschillende soorten lippenstift uit & kijk wat JIJ mooi vindt :) ik ben ook nogal gefocust op zwart, heb het laatste half jaar wat meer kleur aangeschaft... Nu sinds een tijdje een lange bob en lippenstift... Het valt veel meer op, maar krijg regelmatig complimentjes :) mensen hebben toch wel in de gaten als je nieuwe dingen gaat dragen, waarvan er vast wel een paar het niet mooi vinden, maar dat is niet mijn ervaring. Mag ik vragen hoe oud je bent?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:57

Ben niet zo een sjaaltjesmens vindt het al snel te tuttig worden :') Sorry
Primark over het algemeen kan wel nog een keer een goed idee zijn haha

Doubtless: algemeen bekend dat mijn zelfvertrouwen below zero staat.. Ben 19 trouwens.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:01

Ik heb vaak wel donkere broek/shirt aan maar dat combineer ik met een vrolijk kleur vestje en vaak een bloem in mijn haar :)
Leuke schoentjes eronder en klaar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:03

Mijn ervaring is ook dat mensen het alleen maar leuk vinden als je andere dingen gaat dragen. Ik droeg eeuwig zwart, grijs, wit en spijkerkleurige kleding. Tegenwoordig ben ik ook gek van donkergroen, rood, bordeaux rood en iets minder donker groen (lekker duidelijk haha).

Maar ik kleed mezelf alsnog vrij basic, ik vind dat ook gewoon het fijnste zitten en het mooiste vaak ook eigenlijk. :))

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:07

Achtereen maar eens met mama naar de Primark was vrolijke shirtjes scoren hoop ik

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:26

Kunnen jullie mij misschien helpen?

Ik ben opzoek naar een bikini maar dan wel net even anders (:

Ik wil graag een broekje met wat langere pijpen die niet strak zit dus eigenlijk een soort korte sportbroek maar dan om mee te zwemmen & een topje alsof het een soort van sportbeha is of met spaghetti bandjes.
En dan moet je er dus mee kunnen zwemmen :+

Ik heb namelijk een hekel aan kleine bikini's O:) en dit vind ik ook mooi :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:35

Misschien een tankini dan? en je moet eens zoeken tegenwoordig heb je van die"bomma"modellen die iets langer zijn en ook zo'n hoger slipje hebben.
Misschien gewoon een zwemshort erover in plaats van echt een broekje met langere pijpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:54

Ik las net iets over te korte broeken, ik ben 1.85 en snap het probleem dus volledig := Ik heb nu van Asos de "Tall" high waisted broeken, die zitten echt súper en ze hebben lengtemaat 36

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:56

Of kettingen, die heb je ook met wat meer kleur! :)
Ik ben ook vrij basic hoor, zit gewoon allemaal zo lekker en zo veilig..
Schoenen doe ik ook jaren mee, als iets fijn zit wil ik het eigenlijk niet nieuw.. :j

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:07

_mexx_lady_ schreef:
Misschien een tankini dan? en je moet eens zoeken tegenwoordig heb je van die"bomma"modellen die iets langer zijn en ook zo'n hoger slipje hebben.
Misschien gewoon een zwemshort erover in plaats van echt een broekje met langere pijpen?

Dat broekje is een goed idee :)

Maar voor het topje, ook met tankini heb je zo'n bloot idee :+ ik wil dus echt een beetje een sport top (:

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:13

En mijn broer is gescheurd vandaag. Gelukkig 's ochtends dus ik kon het nog wisselen, en ik had het ook wel een beetje aan zien komen, er zat een zwakke, erg dunne plek, wss door het fietsen en zo af ent oe er eens in te paardrijden. Het was ook gewoon zo'n dunnere broek, dus geen jeans.
Maar dat geef mij reden om een nieuwe broek te kopen!
Even kijken hoe ik dat ga managen, moet nog nieuwe schoenen, een bikini, een jasje, en dan nog gewoon kleding. Arme portemonnee.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:18

Gelukkig dat ie thuis scheurde dan! Da's nog een hele lijst die je moet kopen :D

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:20

Jep, en als ik dan denk aan het feit dat de bikini die mij echt ode zat iets van 80 euro koste... :=

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:22

Davinia_ schreef:
Kennen jullie de site Loavies? Die heeft weer nieuwe artikelen, wat is het toch een geweldige site <3

Ik kende 'm nog niet, maar bedankt voor de tip :D Net een horloge en een armband besteld!
Ook bij Hunkemoller lingerie besteld, dat wordt zo snel een duur geintje ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:58

Ik vind de Hunkemoller echt ontzettend lame na de "Wij willen op Victoria's Secret lijken" overhaul in de winkels. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 17:09

Hello :D

Misschien een hele algemene vraag, maar weet iemand wat leuk is om te kopen voor de lente/zomer. Qua online shopping kom ik alleen uit op crop tops. Ik ben verder niet super preuts ofzo, maar crop tops... Ben ik niet getraind genoeg voor. :+ Verder zie ik helemaal geen leuke tops namelijk. :\ Iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:05

Ik draag heel veel crop tops maar dan met iets wat high waisted is erover. Ik heb veel wijd zittende tops (crop en niet) maar vind crop tops toch wel het leukst :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:40

Anthea schreef:
Ik vind de Hunkemoller echt ontzettend lame na de "Wij willen op Victoria's Secret lijken" overhaul in de winkels. :=

Liever victoria secret look a like voor een hunkemoller prijs wat mij betreft :Y)
Waar kopen jullie lingerie dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:45

Victoria's Secret. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:46

Ik ook _O- Of inderdaad de Hunkemoller.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 18:59

Ik bij de Hunkemoller. :P
Soms bij de H&M maar dat zit meestal niet, maar aangezien ik nog wel eens van maat verander is het soms fijner om dan maar wat goedkopers te hebben.

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:04

Ik koop ze in de bijenkorf en lingeriezaken, die niet echt ketens zijn. Eigenlijk altijd van Marie Jo. BH's van de hunkemoller etc zitten me echt niet fijn. Wss nogal een luxeprobleem.