_mexx_lady_ schreef:Pff okee bokkertjes ik heb jullie hulp nodig!! Ik ben het beu. Mijn nonchalante, niet vrouwelijke, niet sjieke kledingstijl!
Heb helaas geen fotootjes van mijn kleren maar om even een impressie te geven een aantal van mijn outfitjes:
- zwarte broek, zwart topje en een rode houthakkersblouse erop die ik open laat hangen
- zwarte broek, zwart topje en een kakikleurig hemd die ik open laat hangen/jeans hemd dat ik open laat hangen
- legerbroek, zwart topje en een blazer/leren jasje
- zwarte broek met een grijs/wit shirtje met een zwart vest erover dat ik weer open laat hangen
-...
Voornamelijk veel zwart, jurkjes zijn eigenlijk ook alleen maar zwart. Heb een blauwe ripped jeans en een bordeaux shirt voor de afwisseling,....
Ik ga proberen weer wat meer op hakken te gaan lopen maar die kleren ik wordt het stilaan moe dat ik er als een muurbloempje bij loop. Nu wil ik mijn stijl wel graag stoer houden maar ik heb geen idee hoe..
Denk dat het voornamelijk komt omdat ik zelf denk dat ik kleuren niet kan combineren en hou het dus safe met zwart/grijs/wit en durf weinig kleur te gebruiken.
Heb nog wel een rode blazer, cognackleurige hakken, jeans broek die eigenlijk nooit aandoe omdat ik het qua kleur gewoon niet weet hoe te combineren.
Wow wat een bericht maar ik ben het eigenlijk echt spuugzat!
hier the same kan ook niet zoveel kopen omdat mama in de bijstand zit en ik niet meer kan werken tijdenlijk