Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeMolenhoek schreef:Nou ik heb mijn scooter te koop staan. Zeggen mensen hem te willen kopen, hoor je niets meer. Mijn vriend doet ook zijn scooter weg, al liefst 5 keer gereserveerd en als puntje bij paaltje komt hoor je niets meer!
phormicola schreef:Ik had mezelf als poetsvrouw op marktplaats gezet, krijg ik als reactie of ik ook lekker kan masseren? En hoe ver ga ik dan? Hij wou per uur wel 25 euro neerleggen daarvoor
Varekaj schreef:Heb mijn advertentie voor verzorger vernieuwd voor mijn tinkertje. Reageert er een meisje, best interesse en gemotiveerd, maar ze wou een foto.
Krijg ik gelijk erna terug "sorry, ik rij niet met een boerenknol, ik wil wel op zijn minst een deftig wedstrijdje kunnen rijden, en dat kan niet met zo'n lomp beest".
Heb maar ff terug gemaild dat haar reactie lomper is dan een heel leger Belgische trekpaarden bij elkaar...
Varekaj schreef:Heb mijn advertentie voor verzorger vernieuwd voor mijn tinkertje. Reageert er een meisje, best interesse en gemotiveerd, maar ze wou een foto.
Krijg ik gelijk erna terug "sorry, ik rij niet met een boerenknol, ik wil wel op zijn minst een deftig wedstrijdje kunnen rijden, en dat kan niet met zo'n lomp beest".
Heb maar ff terug gemaild dat haar reactie lomper is dan een heel leger Belgische trekpaarden bij elkaar...