FNews schreef:Anthea wauw ziet er mooi uit.
Wind van voren geven doe ik niet. Als hij me weer wat stuurt ga ik gewoon normaal doen.
Wat is netflix?i
No offense maar ik zou hem toch wel zeker even flink de wind van voren geven. Ik zou er niet van gediend zijn als mijn vriend me bewust dagen lang negeert. Het is graag of niet maar als hij straks elke keer zoiets doet bij een ruzie of wat dan ook en niet de moeite wil nemen om er over te praten... tsja..
Mijn vriend houdt ook niet echt van praten of probeert het met grapjes weg te lachen ofzo. Als ik dan elke keer er maar niks van zeg en normaal ga doen ga ik er straks zelf aan onderdoor omdat ik mn gevoelens niet kwijt kan en hij er dan in de toekomst geen eventuele rekening mee kan houden.
Maar goed, ieder voor zich en ik weet natuurlijk ook niet wat er allemaal precies aan de hand is. Ik hoop iig voor jullie dat jullie eruit kunnen komen
i

)

). Sinds januari is hij alweer twee keer een paar daagjes hier geweest. En ik ga in de meivakantie zeer waarschijnlijk zijn kant op. Voor de tussentijd vinden we vast ook wel weer wat daagjes die we samen kunnen doorbrengen. Het is niet ideaal, maar we zien wel hoe het loopt.
Fijn dat je het er zo naar je zin hebt!
.