Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
littlesannie schreef:Sta ik vanochtend op het station, zie ik zo voor me neus een boom afbreken en valt zo op het spoor. Iedereen verwachtte dat de trein wel op de rem ging toen die er aankwam maar nee hoor, dwars door die boom heen... Had mn hart in mn keel zittenhele trein beschadigd en daarna moest de chauffeur gaan snoeien want er zaten takken vast onder de trein. Was nog is een nieuwe trein ook...
[ Afbeelding ]
Van voor dat die er overheen reed
quintusgl schreef:Nou we hebben het overleeft.
De schuilstal heeft het dak er half f. De stal van de overburen, wat ik gisteren al schreef, is idd door het hele land van hun gekomen, over de omheining en het zandpad op. Heel veel bomen om en schade.
Ook een vliegtuig een poging zien doen om te landen......brrrrr dat zag er eng uit. De piloot bedacht zich ook en maakte een doorstart. Daarna weer geprobeerd en hij is aan de grond gekomen......maar met heel veel geslinger. Ik vond het indrukwekkend op de wei. Op een gegeven moment werd het te gevaarlijk en zijn we naar de boerderij gegaan. Thuis komen lukte niet door de bomen op de weg.
Beau_Myrthe schreef:Hier word het ook rustiger.
[ Afbeelding ]
Gaslek door omgevallen boom heeft zowat de hele middag gezorgd voor enorme steek vlammen maar is op dit moment gelukkig uit.
Wat een schades komen er voorbij zeg.. drama!
Wendel schreef:Beau_Myrthe schreef:Hier word het ook rustiger.
[ Afbeelding ]
Gaslek door omgevallen boom heeft zowat de hele middag gezorgd voor enorme steek vlammen maar is op dit moment gelukkig uit.
Wat een schades komen er voorbij zeg.. drama!
Mijn opa en oma wonen in die appartementen. Helemaal van de kaart natuurlijk. Opa was op de zorgboerderij en heeft gelukkig niks mee gekregen. Oma was wel thuis en moest met spoed weg. Moest nog haar auto verzetten in de haast. Wanneer ze naar huis kunnen is nog niet bekent