Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joltsje schreef:Kun je geen afbetalingsregeling mer hem treffen? En als je er dan uit bent..dat je die afbetaling met jezelf doet zeg maar..
Anoniem schreef:Enige wat ik van een auto wil is lage maandlasten en een trailer trekken. Hij hoeft niet eens superzuinig te zijn, ik zal hem toch bijna alleen maar voor paardrijden gebruiken dan.
Joltsje schreef:zo zie je maar weer. gewoon leven lukt nog wel.. maar als er ook maar iets mis gaat ben je de klos.
maar kan de schutting niet uit de verzekering?
Amy77 schreef:Wat goed TS!
Nou Maarten, wij zitten ook redelijk in het Noorden..maar betaal hier meer aan watervebruik etc dan toen we nog in Het Gooi woonden..gek genoeg..de salarissen liggen hier lager, maar de supermarkten zijn wel net zo duur, al dan niet duurder (omdat je voor een goedkopere supermarkt zo'n 15 km moet rijden)..
Mijn leven in Het Gooi was stukken goedkoper dan hier up north en het scheelt 1 hond meer en 1 kat minder..
Ben benieuwd hoe het sommige van jullie bevalt..
tamary schreef:Hier kook ik rijst/pasta/quinoa allemaal door het in kokend water te doen, deksel op de pan, wekker op X minuten en gas uit. Alles is dan na de gewone tijd gaar.