Het is ruim 5 maanden 'droog' geweest,de sneeuw,hagel en ijzel tel ik niet mee,want dat trok niet de grond in,die was bevroren. Dus ja,het was errug lang droog! De wind is intussen ook weer gedraait naar Zuid-West.Die wind is ook weer een stuk warmer dan die vanmorgen was [Oosten].
Vanochtend kwam het hier met bakken uit de lucht, tegen de middag aan waren er opklaringen te vinden. Op dit moment is het wisselvallig, droog, miezer af en toe een zonnetje er tussen door. Moet toegeven het voelt buiten niet heel koud aan..
Ik zit binnen en heb het koud, misschien moet ik maar even naar buiten gaan
gohya
Geplaatst: 11-04-13 17:14
quote nayomie Jep, mijn brede (kuch ) lichaam hield alles tegen
Shirley schreef:
Zeker maar een heel klein atlasje
Helemaal niet koud hoor,had me thermolaarzen aan en me dunne sjaal om.
aerdenhout1
Geplaatst: 11-04-13 17:57
Ik schaam me dood, maar wat een kl*te weer eigenlijk! Zo zitten we om regen te smeken, valt het uiteindelijk en dan mopperen over het weer! Een hele sombere dag met eigenlijk de hele dag wel wat neerslag. Koud en je word er echt depri van. Maar voor de natuur is het natuurlijk heerlijk dat er eindelijk wat regen valt.
Morgen geen mooi weer he. Regen en onweer zeggen ze. Nou ik ben benieuwt of dat warme weekend ook nog wel door gaat. Het is nu ook hard gaan waaien.Tis wel droog al een tijdje.