Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 8nnemiek schreef:Ik heb deze gisteren besteldmet teddy binnenkant!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik hoop dat ie morgen binnen komt
Bericht gehad...was toch op voorraad
umh oke?. vorige week had ze gezegt dat ze het terug geboekt had. vorige week donderdag zeiden ze dat t pakketje de volgende dag geleverd zou worden. zeggen ze vandaag ook weer.
Flowerbomb schreef:8nnemiek schreef:Ik heb deze gisteren besteldmet teddy binnenkant!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik hoop dat ie morgen binnen komt
Leuk! Mag ik vragen waar je deze besteld hebt?
maar als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je nog 10 euro korting.
ja daaag ga niet nog een dag wachten (zou gister al komen) en ga evht niet nog een dag op me iphone wachten. Maar goed dat ik niet 1 bus later had genomen, dan was ik echt vertiefd geweest
claudiadvx schreef:pff bestel dus nooit meer wat bij piaffe ruitersport. duurt nu al 2 weken. het geld hebben ze er 2 keer afgehaald en staat er nog niet weer terug op. vanmiddag weer gebeld en ze hadden het geld bij het pakketje gedaanumh oke?. vorige week had ze gezegt dat ze het terug geboekt had. vorige week donderdag zeiden ze dat t pakketje de volgende dag geleverd zou worden. zeggen ze vandaag ook weer.
vind het nu toch een beetje raar worden
claudiadvx schreef:op mails heb ik ook geen antwoord gekregen. en voor al blijven bellen en mailen! hebben wij ook gedaan haha. volgende keer bestel ik het wel ergens anders:P
vandaag dus eindelijk gekregen ze hadden het geld er inderdaad bij in gestopt terwijl ze het ook kunnen overboeken maar goed we hebben het iniedergeval haha