Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:43

Trouwens vervelend zeg, ik zit nog met die 2 radiatoren die over zijn hier vanwege de verbouwing, die ik op Marktplaats wil zetten.

Heb me scheel gezocht op Marktplaats en Google maar kan nergens dit type radiator vinden dus heb nu eigenlijk geen idee wat ik er voor kan vragen.... schijnen wel gemeen duur geweest te zijn, design-spul en ziet er inderdaad ook heel netjes uit, we hebben er nog 2 die we zelf gewoon houden hangen omdat ze zo netjes zijn. Zie er ook nergens een merk ofzo op staan...grrmbl..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 10:47

Heb je foto?? Heel misschien dat ze mij bekend voorkomen?!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:44

Als er geen merk op staat zullen mensen er waarschijnlijk ook niet veel voor willen betalen vermoed ik?

foxy80

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:50

Soms wordt design niet getekend, zeker met meubelen. Sommige vintage stoelen zijn een godsvermogen waard en daar staat ook geen naam op.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 12:53

Ik heb geen foto online, ben bezig om ze op Marktplaats te zetten maar heb nog een berg mailtjes te beantwoorden liggen dus er komt steeds wat tussendoor :P

Vind het ook stom dat ik nergens een merkje zie... maar je ziet wel dat het geen troep is en de vorige bewoners hadden er duidelijk behoorlijk voor in de buidel getast.

Ik zal wel 100 euro vragen voor de 2 samen en dan zie ik het wel :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:05

Zo te zien krijgt hij idd z'n langere haren er weer voor terug pmarena. Als ik op z'n buik kijkt worden ze daar al weer een stukje langer. Krijgt ook weer plukjes uit z'n oortjes, en z'n kraagje lijkt ook weer langer te worden.
Maar het is idd wel apart bij dit soort kruisingen.
Hbe het nu al bij een paar nestjes gezien. Er waren zelfs kittens met een normale kortharige vacht die uiteindelijk toch langere haren kregen.....

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:16

Altijd wel spannend inderdaad hoe jong spul uitgroeit :j

Hier leek zeker het grijsje wel wat langhariger te zijn. Toen ze een paar maandjes oud was was ze echter al kortharig, en toen had ze ook ineens heel donkergrijze getijgerde strepen in haar vacht. Die zijn nu ook helemaal weg, ze is nu gewoon egaal grijs. Heeft ook een poosje witte snorharen gehad maar dat is ook allemaal grijs geworden :P

Ik vind dat langere haar toch wel charmant hoor. Zeker die kleurige MC's, zoals die 3 kleurige lapjes... :+:

Van die platgeslagen poezen hou ik dan totaal weer niet van, een MC is precies goed, lekkere beesten!

Maarja, mijn HTK katten zijn ook leuk hoor, vooral die rooie :+: Die grijze is een beetje een zeurmuts...ik ben niet zo van de poezen en geloof niet dat ik hierna nog voor een poes ga, doe mij de kerels maar, veel gezelliger en gemoedelijker :o Neemt niet weg dat het wel gewoon mijn poesje is hoor :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:26

foxy80, dat is ook weer zo... dan zou ik iets hoger inzetten dan 100 euro. En laten bieden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:36

Ik zie wel grofweg er op lijkende radiatoren en die zijn ook niet zo enorm duur, en hier staan ze toch maar niks te doen, dus als iemand ze voor 100 euro wil hebben dan vind ik het prima :P

Weet alleen ook niet zo goed hoe ik ze moet noemen....het is zeg maar gewoon een dichte metalen kast, met horizontale groeven en een mooi afgewerkt horizontale "stroken" rooster voorin. Meestal zie ik dat helemaal bovenin zitten.

Het verwarmingselement bestaat uit allemaal lamellen, wel geinig. Mijn vader zegt dat het ook wel eens convector-platen genoemd worden.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:38

pmarena schreef:
Trouwens vervelend zeg, ik zit nog met die 2 radiatoren die over zijn hier vanwege de verbouwing, die ik op Marktplaats wil zetten.

Heb me scheel gezocht op Marktplaats en Google maar kan nergens dit type radiator vinden dus heb nu eigenlijk geen idee wat ik er voor kan vragen.... schijnen wel gemeen duur geweest te zijn, design-spul en ziet er inderdaad ook heel netjes uit, we hebben er nog 2 die we zelf gewoon houden hangen omdat ze zo netjes zijn. Zie er ook nergens een merk ofzo op staan...grrmbl..

Kan je niet met een foto naar de Hornbach (of wat dan ook) en zeggen: deze heb ik bij een vriendin gezien en ik wil ook zoiets in mijn huis hebben! Wat kost zoiets? :o?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 13:59

Slim Joyce!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:09

Ik weet toevallig van de Hornbach dat ze daar super veel keuze hebben, want wij hebben onze design radiatoren daar ook besteld. Je kon ze helemaal zelf samenstellen qua kleur/model/afmeting en aansluiting. Wij zijn daar toen heen gegaan met een foto van onze aansluiting "Zo ziet het eruit, zoveel ruimte hebben we, dus wat zijn er voor opties?" want we hebben een of ander raar systeem waar bijna niets voor te krijgen was (of het was mega duur). Nou, ze hadden hele boeken vol, veel meer dan een Gamma/Praxis/Karwei. Enne, die mensen vinden het toch vaak geen probleem om even te kijken/helpen, ongeacht of je ook wat koop, want de meesten maken liever een praatje dan dat ze moeten vakken vullen :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:20

Mja, wel overwogen, maar hou niet zo van mensen voor de gek houden :P

Hornbach is hier trouwens een pokke-eind vandaan, volgens mij pas ergens richting Eindhoven ofzo? :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:29

oh oliebol :(
had ik beloofd een jaste te kopen
krijg ik vandaag mijn loon binnen
plus een dikke rekening van zorgverzekering 200 euro -O-

hoe moet ik netjes mailen dat het niet door kan gaan ?
baal er keihard van en wilde jasje heel graag kopen eigenlijk

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:34

Als het echt een buitenkansje is, zou ik eens iemand om een vervroegd kerstgeschenkje vragen ;)
Al was het maar even lenen ... er zal toch wel iemand zijn die je even wat wil voorschieten ?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:35

pmarena schreef:
Mja, wel overwogen, maar hou niet zo van mensen voor de gek houden :P

Hornbach is hier trouwens een pokke-eind vandaan, volgens mij pas ergens richting Eindhoven ofzo? :)

Naja, dan ga je naar een andere bouwmarkt en als je het vervelend vindt om een smoesje te gebruiken zeg je toch heel eerlijk "Ik heb deze radiatoren in mijn huis en ik ben heel nieuwsgierig of jullie weten welk model/merk/type dit is en wat deze nieuw kosten."

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:55

shirley dat is hem nou juist ook mijn hoefsmid en alles moet nog betaald worden ,
die moeten mijn ouders al voorschieten oliebol :(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 14:57

Heb je geen spaarpotje/rekening waar je het even van kan lenen?

Jammer hoor!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 15:14

Dan wordt het een beetje pijnlijk ... die andere dingen gaan natuurlijk duidelijk voor ... even wachten dan maar met het jasje, of zelf iets verkopen !

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:05

Het is balen, maar als het niet gaat, gaat het niet. Ik zou gewoon een mailtje sturen dat je het heel jammer vind, maar dat het niet door kan gaan door onvoorziene kosten!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:09

Ja, dat zouden we nog bijna vergeten :o

Ik zou het ook gewoon eerlijk zeggen, kan toch iedereen overkomen ?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:01

had een afspraak om morgen wat om te halen, prijs en alles overlegd mailt ze vandaag dat het niet doorgaat omdat er ineens biedingen zijn gekomen!
laat ze het bekijken :(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:29

Ah dat is balen Alja!

Ik heb ook wel eens gehad dat ik een prijs met iemand had afgesproken, en er daarna ineens allemaal hogere biedingen kwamen. Vond ik echt zó jammer :o

Maar afspraak is afspraak vind ik!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:32

bokkers kunnen er trouwens ook wat van, twee keer een afspraak gemaakt en twee keer afgezegd door diegene dus daar ben ik dan wel klaar mee :+

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 19:43

Mijn kingsland jasje was gereserveerd voor bokker little birdy maar helaas gaat dit niet door.
Ik heb vandaag 5 geïnteresseerde moeten afzeggen.. Weer balen dus.
Als iemand alsnog geïnteresseerd is, hij gaat weer de verkoop in.