Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Mijn bankpas was inderdaad geblokkeerd, is blijkbaar pas geleden hier in de omgeving een automaat gescimd en elke pas die daar die dag gebruikt is, is uit voorzorg geblokkeerd. Kan ergens deze week een nieuwe pas + code verwachten.
Hoop dat ie er snel is.. behoorlijk onhandig dit! Vooral afgelopen weekend.. zit je zaterdagochtend met een geblokkeerde pas en nog welgeteld 2 euro in je portemonnee![]()
Mevrouw bij de bank kon gelukkig wel mijn rekening nakijken of de marktplaats mensen betaald hadden
Citaat:Ik heb mijn zadel te koop en een reactie uit Duitsland. Laat ik nou net geen duits kunnen.
Is er iemand die mij zou kunnen helpen met de vertaling?
Nou arm dier, makkelijk te bereiden, dus hij wordt opgegeten!Citaat:hallo,
wij zijn op zoek naar een lief leuk eerlijk maar gezond paard. die makkelijk te bereiden is en mak onder het zadel.
Hij/zij krijgt een heeeel goed tehuis
we kunnen altijd contact blijfen houden als u dat prettig zou vinden
ladypaard schreef:Debbie schreef:Mijn bankpas was inderdaad geblokkeerd, is blijkbaar pas geleden hier in de omgeving een automaat gescimd en elke pas die daar die dag gebruikt is, is uit voorzorg geblokkeerd. Kan ergens deze week een nieuwe pas + code verwachten.
Hoop dat ie er snel is.. behoorlijk onhandig dit! Vooral afgelopen weekend.. zit je zaterdagochtend met een geblokkeerde pas en nog welgeteld 2 euro in je portemonnee![]()
Mevrouw bij de bank kon gelukkig wel mijn rekening nakijken of de marktplaats mensen betaald hadden
Dan had Bankmevrouw ook wel even mogen vertellen dat zij geld voor je konden pinnen (jij moet dan je legitmatiebewijs laten zien)
Vjestagirl schreef:Zelfs dat vind ik al niet mooi. Ik heb een heel simpel zwart hoofdstel, wit onderlegd. Het enige wat echt 'extra' is zijn de blinde sluitingen van de bakstukken.
staroo schreef:@Mayflower, heb je een vaste prijs of een vraagprijs, geef je ruimte om te onderhandelen dan kan je het volgende neerzetten:
Hallo .....
Der Preis für den Sattel ist: xxxx VHB und dazu sind noch die Versandkosten
vhb betekent verhandlungsbasis dus ruimte tot bieden, dan is het ook nog belangrijke om aan te geven dat de verzendkosten er ook nog bijkomen
würde kan niet dan zal Upendo denk ik möchte bedoelen maar dan zit je al vast aan een prijs want dan gaat de koper er mooi tussen zitten
Je kan wel in het Engels reageren maar vergeet niet dat er maar weinig mensen in Duitsland de Engelse taal machtig zijn.
Ellee schreef:Ik heb mijn vorige auto op MP & speurders staan. Via mp krijg ik vaak de vraag wat mijn bodemprijs is en mensen die daarna stil blijven.. Maar vanavond kreeg ik een Engelstalig mailtje, in overleg met m'n broer toch beantwoord. Ontving ik net dit :
Hallo,
Bedankt voor de e-mail, ik ben het kopen van dit voor mijn zoon, ik ben een petroleum ingenieur momenteel op een booreiland offshore-i echt dat dit een verrassing cadeau voor mijn Zoon te zijn, dus ik wont laat hem weten iets over deze tot hij wordt afgeleverd aan hem , ik ben zeker dat hij zal meer dan tevreden zijn met it.I kan hier alleen betalen met PayPal, zal ik heb je nodig om mij uw PayPal e-mailadres, zodat ik kan zo snel mogelijk het doen van betalingen en kunt u als u nog geen PayPal-rekening , is het zeer eenvoudig in te stellen, naar http://www.paypal.com gaan en het op te zetten, nadat u hebt ingesteld zal ik het e-mailadres dat u gebruikt voor de registratie hoeft alleen maar met PayPal om het geld door middel van . vertel me meer over de advertentie prijs is ok let wel: pick-up agent zal komen voor de pick-up zodra ik hebben gemaakt van de betalingen, ik zou heel graag met je praten over de telefoon, maar ik ben een petroleum engineer werk ik vooral offshore, onze telefoon is naar beneden op de rig nu vanwege het slechte weer, we kunnen alleen communiceren met onze basis voor nu.
dank
Dankudekoekoek! Ik ben wel gek, maar zo goedgelovig ook weer niet.
Ellee schreef:Ik heb mijn vorige auto op MP & speurders staan. Via mp krijg ik vaak de vraag wat mijn bodemprijs is en mensen die daarna stil blijven.. Maar vanavond kreeg ik een Engelstalig mailtje, in overleg met m'n broer toch beantwoord. Ontving ik net dit :
Hallo,
Bedankt voor de e-mail, ik ben het kopen van dit voor mijn zoon, ik ben een petroleum ingenieur momenteel op een booreiland offshore-i echt dat dit een verrassing cadeau voor mijn Zoon te zijn, dus ik wont laat hem weten iets over deze tot hij wordt afgeleverd aan hem , ik ben zeker dat hij zal meer dan tevreden zijn met it.I kan hier alleen betalen met PayPal, zal ik heb je nodig om mij uw PayPal e-mailadres, zodat ik kan zo snel mogelijk het doen van betalingen en kunt u als u nog geen PayPal-rekening , is het zeer eenvoudig in te stellen, naar http://www.paypal.com gaan en het op te zetten, nadat u hebt ingesteld zal ik het e-mailadres dat u gebruikt voor de registratie hoeft alleen maar met PayPal om het geld door middel van . vertel me meer over de advertentie prijs is ok let wel: pick-up agent zal komen voor de pick-up zodra ik hebben gemaakt van de betalingen, ik zou heel graag met je praten over de telefoon, maar ik ben een petroleum engineer werk ik vooral offshore, onze telefoon is naar beneden op de rig nu vanwege het slechte weer, we kunnen alleen communiceren met onze basis voor nu.
dank
Dankudekoekoek! Ik ben wel gek, maar zo goedgelovig ook weer niet.