Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amburtjoz schreef:Dames wat doen jullie me aan! Via IE kan ik wél zoeken op seller en nu wil ik dit ......
http://www.ebay.com/itm/Women-PU-Leathe ... 46069dd6ba
briitje schreef:Dames graag wat hulp gevraagd. Ik heb meerdere dinge via ebay besteld waar ik braaf op zit te wachten. Nu was vandaag er een pakketje aangekomen, maar mijn schoonvader mocht het niet aannemen aangezien het pakketje getekend moet worden en 18,50 moest worden afgerekend (rembours zeiden ze erbij) staat overigens niet op het papiertje erbij.
Ik even op ebay kijken, maar kan er niet achter komen welk pakketje dan aangekomen moet zijn.
op postnl gekeken met de t&t code.. Maar staat als afzender bij internationaal postsorteercentrum..
Dus nu heb ik 2 vragen.
1. alles heb ik gelijk betaald op ebay.. dus kan de verkoper het alsnog via rembours sturen?
2. hoe weet ik nou van wie het pakketje moet zijn via het afleverpapiertje.. ?
alvast bedankt
Citaat:Weet je zeker dat het niks anders kan zijn dan je eBay-pakketjes?
Of misschien is het wel van de douane, dat je invoerrechten oid moet betalen.. (Maar dacht dat die met acceptgiro werken, dus het hoeft ook niet de douane te zijn.)
Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt, dat ik naast op eBay zelf nog eens moest betalen voor een pakketje.