Ik zal binnenkort wel eens een topic openen met alles derop en deraan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gaat helemaal goedkomen joh! Ik werd heel rustig van de gedachte dat hij vast ook heel zenuwachtig was..
En jij succes vanavond hè! Gewoon lekker jezelf zijn.
Maar niks meer van gehoord dus dacht; mooi, vergeten! Niet dus.. Komt net mijn staleigenaresse aangelopen (zij is diegene die wilde dat ik en hij gingen daten) ja je date is geregeld he! Jullie krijgen een etentje van ons, maar we laten nog weten wanneer en waar... Nou je had mijn gezicht moeten zien
Ik was stom verbaasd hahaha.

Heb er n heel goed gevoel bij 
TS vind je dat erg?
We hebben niet meer tegen elkaar gezegt dan: 'hoi'. 'zal ik even mee helpen om ze binnen te zetten' of 'is het goed dat ik mijn pony hier neer zet'. We weten dus helemaal niets van elkaar.. praktisch dus een blind-date...

Yom schreef:ik denk dat je je kunt voorbereiden door kleding aan te doen waarbij jij je echt lekker voelt en dan nog wat onderwerpen bedenken waar je het over kunt hebben mocht het niet vanzelf vlotten
That's it
maarre...heb wel solo apparatuur van mijn dochter, dat is een oortje wat jij in kunt doen en dan kan ik verderop gaan zitten(met een microfoontje) en jou vertellen wat je nu moet doen
.
. Soms bn ik net een vent
.
have fun!