Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
san4nie schreef:Help!! Ik ga vanavond op verjaardag naar mijn half broertje, hij wordt 12. En hij wil graag geld. Maar ik wil eigenlijk geen geld geven aan een kind. Hij zit net op de middelbare school.
Iemand tips???
mirriezz schreef:Ekeuh, doe je aan sport? Kun je daar misschien iets voor bedenken?
Of misschien een cool nummerbord met een bepaalde tekst erop of een spiegelhanger/luchtverfrisser/andere assesoire voor in je favoriete voertuig?
ekeuuhh01 schreef:Sinterklaas is in aantocht en ik moet mijn ' verlanglijstje ' inleveren bij de familie omdat we daarmee altijd sinterklaas vieren. heb budget is 15 euro, iemand die iets weet? ik heb echt geen idee...
ik ben een meisje, 15 jaar, houd van trekkers, kranen, vrachtauto's ect. en vooral geen make up of geurtjes oid. iemand die mij kan helpen?
Judith_ schreef:Al eens via greetz gekeken of je iets kunt vinden? Daar hebben ze bijvoorbeeld ook bossen bloemen, fruitmanden/ smootiepakketen of andere leuke cadeautjes die binnen je budget vallen en dus heel makkelijk de verzenden zijn.
Of zo'n bon voor een tijdschrift, ben even de naam kwijt..