[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

davinci2412

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 11:26

Mijn moeder is binnenkort jarig. Nu had mijn broertje een leuk cadeau (kaartjes voor concert) maar ik wilde liever toch zelf iets geven. Natuurlijk ben ik totaal inspiratieloos. Ik wil graag iets origineels geven, dit mag gerust iets kosten. Mijn moeder is mijn groom tijdens het mennen en ze zingt graag, houdt van muziek. Ik had al gedacht aan een foto boek ofzo maar dat vind ik toch wat afgezaagd. Ze is trouwens 56 en wordt 57.

san4nie

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 10:17

Help!! Ik ga vanavond op verjaardag naar mijn half broertje, hij wordt 12. En hij wil graag geld. Maar ik wil eigenlijk geen geld geven aan een kind. Hij zit net op de middelbare school.
Iemand tips???

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 20:46

san4nie schreef:
Help!! Ik ga vanavond op verjaardag naar mijn half broertje, hij wordt 12. En hij wil graag geld. Maar ik wil eigenlijk geen geld geven aan een kind. Hij zit net op de middelbare school.
Iemand tips???

Ik weet niet wat de reden is dat je geld wilt geven, maar ik heb vorige week een jongentje van 8 heel erg blij gemaakt met geld. Het is zo lastig om wat leuks aan een kind te geven! Meisjes lukt nog wel, maar jongens.... Gozertje helemaal gelukkig aan het geld tellen. Vaak sparen ze wel voor iets dat ze echt willen, toch beter dan al die kleine frutselcadeaus waar ze hopelijk 1 keer mee spelen? Niet dat een jongen van 12 nog speelt.... Dat is niet meer stoer...

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 17:48

Heeft iemand ideetjes voor een moeder die 50 wordt? :)

Zat te denken om een grote mand te maken met wat gekke dingen zoals tena lady, vergrootglas, etc. En ook wat leuke dingetjes zoals douchegel, geurtje, etc.
Hebben jullie nog meer leuke dingen die daarbij kunnen?

Of evt een ander leuk idee? :o Weet namelijk nog niet zo goed wat ik er mee aan moet om er echt wat leuks van te maken. Budget rond de 50 euro maar is nog wel flexibel.

Voor mijn halfbroertje die 15 wordt en ook heel graag geld wilt.. (Vind ik ook niet fijn/leuk om te geven) heb ik nu maar een spaarpotje gekocht en daar doe ik allemaal kleingeld in. Zou het anders ook niet weten.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 17:53

In plaats van een vergrootglas een paar leesbrillen? Uiteraard met oplopende sterkte ~~}>
Een leuk tegeltje over ouder worden...
Een schoonheidsbehandeling? Voor de oudere huid ~~}>

En misschien nog een oma die een stel ecco's in de kast heeft liggen? :D Gewoon te leen...

Een mooie oma onderbroek, het liefst creme kleurig natuurlijk :D

Cremepjes voor de oudere huid...

Een Granny's appeltaart pakket?

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 08:31

Ja leuke ideetjes! Thanks! :) Kan er wel een paar gebruiken. Mocht er iemand nog iets weten.. :D

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 16:37

Bol wol en breinaalden.Een Geranium om achter te zitten.

Jamiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 17:20

Hahaha top! :D

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 17:03

Hoi, ik heb even jullie hulp nodig :D

Ik rijd al een aantal maanden voor iemand, en ik wil haar graag iets geven. Helaas ben ik een ramp met cadeautjes en heb ik dus geen idee wat ik moet geven.

Preciese leeftijd weet ik niet, ergens begin 20 :)
Ik mag heel veel, word heel vaak opgehaald van huis en thuisgebracht, mag altijd komen, hoef nooit klusjes te doen, hoef niks te betalen en het ik vind het altijd heel gezellig.
Nu wil ik graag iets geven als bedankje.
Paard gerelateerd kan, maar is geen must.

Een dekje/halster met namen erop word m niet, het zijn pony's voor de handel dus ze gaan na verloop van tijd ook weer weg.

Iemand een idee? :D

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 21:15

Een fijn, handig te gebruiken halster met fijn touw is misschien wel iets? Wel eentje die makkelijk te verstellen is natuurlijk.

Mijn hoofd doet het atm verder niet zo goed nu, maar ik heb voor degene die mij ophaalde voor paardrijles op de manege een keer cake gebakken. Wel andere leeftijdscategorie, maar wel altijd goed als je iets lekkers zelfgebakken meeneemt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 21:14

Ik ben opzoek naar goedkope dingen voor kinderen. ( jongens en meisjes tussen de 3 en de 12 jaar ) of dingen die ik in kleinere hoeveelheden kan geven ( bv douchegel kan je ook over 5 kinderen verdelen. )

Is voor zieke kinderen en zoek dus veel verschillende spulletjes.

Heb voor nu nog genoeg ideeën, maar wie weet dat bokt mee kan denken.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 21:28

Een scheetkussen,knikkers,stuiterballetjes,pennen,dingen voor in het haar bv speldjes,schuifjes enz.Kralen om te rijgen.Kijk ook eens bij de kringloop.Daar is ook veel nieuw spul.

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 13:38

Sinterklaas is in aantocht en ik moet mijn ' verlanglijstje ' inleveren bij de familie omdat we daarmee altijd sinterklaas vieren. heb budget is 15 euro, iemand die iets weet? ik heb echt geen idee...

ik ben een meisje, 15 jaar, houd van trekkers, kranen, vrachtauto's ect. en vooral geen make up of geurtjes oid. iemand die mij kan helpen?

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 14:52

Ekeuh, doe je aan sport? Kun je daar misschien iets voor bedenken?

Of misschien een cool nummerbord met een bepaalde tekst erop of een spiegelhanger/luchtverfrisser/andere assesoire voor in je favoriete voertuig?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 15:33

Iets van Siku.

Friesmeisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:48

mirriezz schreef:
Ekeuh, doe je aan sport? Kun je daar misschien iets voor bedenken?

Of misschien een cool nummerbord met een bepaalde tekst erop of een spiegelhanger/luchtverfrisser/andere assesoire voor in je favoriete voertuig?

Ja paardrijden & voetbal. maar dat nummerbord is een goed idee! thanks!!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 17:24

Ik ben op zoek naar iets leuks voor mijn vriend...
voor mijn verjaardag heb ik 2 nachtjes Antwerpen gekregen + een onwijs lieve brief.
Hij heeft dat weekend kosten noch moeite gespaard :+

Maar... nu is hij zelf jarig, en ik wil eigenlijk iets anders dan een weekendje weg.
Een leuke activiteit... of... iemand leuke ideeën?

Hij wordt 23 overigens, we gaan graag (en regelmatig) uit eten, dagjes weg enz. Dus ik wil wel iets anders dan een dagje naar een stad + eten oid.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 19:22

ekeuuhh01 schreef:
Sinterklaas is in aantocht en ik moet mijn ' verlanglijstje ' inleveren bij de familie omdat we daarmee altijd sinterklaas vieren. heb budget is 15 euro, iemand die iets weet? ik heb echt geen idee...

ik ben een meisje, 15 jaar, houd van trekkers, kranen, vrachtauto's ect. en vooral geen make up of geurtjes oid. iemand die mij kan helpen?

Als ik het niet weet, vraag ik altijd warme handschoenen en een sjaal ofzo :P

@StonedRomy: Qua kleine cadeautjes.. Je hebt bij sommige winkels van die lange rollen die dan een kleurplaat zijn. Ik zag ze deze week geloof ik in de folder van de Trekpleister..

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-16 21:26

Ohja, Romy: misschien is nagellak voor de meisjes iets? Kunnen ze zich eventjes mooi maken en voelen? Verder is het denk ik al super dat je cadeautjes regelt! Even wat anders dan de aandacht op de ziekte.

Sanne: wat vinden jullie naast uit eten gaan nog meer leuk? Ik snap dat je dat niet weer wilt doen, maar zo is het lastig om iets te opperen.

Ik kom vandaag ook met een vraag voor mijzelf. Ik ben aan het afstuderen en ben heel blij met mijn stagebegeleidster. Ik wil haar dus een dankjewel cadeau doen als ik over 3 weken afstudeer.

Mijn stagebegeleidster moet binnenkort voor het werk naar China, dus ik had bedacht om haar een overlevingspakketje te maken voor die reis. Maar ik wil wel natuurlijk ook dat het leuk is en niet te afgezaagd. Een nekkussen voor in het vliegtuig mag er als geintje wel bij, maar vind ik nou niet een leuk cadeau. Weten jullie items voor in mijn pakketje? Budget doet er niet zo toe, hoewel de items los niet over de 50e mogen gaan.
Serieuze items en items met een knipoog zijn beide welkom.

Qua info over mijn stagebegeleidster: ze is ongeveer 30 (geschat), heeft een vriend, geen kinderen. Ze is wel sportief, voetbalt en werkt atm aan haar nieuwe tuin.
Ondanks dat we in een mannenwereld werken is het wel een vrouwelijk type, zolang het wel een klein beetje praktisch blijft.

Anley4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 05:53

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag.
Mijn beste vriendin heeft het op dit moment wat moeilijk. Haar paard heeft een ongeluk gehad ongeveer 1 maand geleden en het herstel gaat met pieken en dalen. Gelukkig gaat het wel steeds beter, maar steeds wel tegenslagen tussendoor en het is nog steeds afwachten of de wonden goed dichtgaan. Er zijn niet lang geleden wat dingen in haar leven veranderd waar ze nog niet van bijgekomen was en nu is ze net begonnen aan een nieuwe studie, dus dat komt er ook bij. Ze ondervindt erg veel stress.... Ik zit in het buitenland dus ik kan niet naar haar toe. Ik wil wel heel graag iets voor haar doen wat haar wat beter doet voelen, of iets anders dat ze goed kan gebruiken. Ik heb alleen echt geen idee wat. Iets voor haar of haar paard, of beiden. Ik wil niet iets geven waar ze niks aan heeft, zoals standaard spullen voor haar paard, want die heeft ze al. En een douchegel e.d. pakket is niet origineel....

Eisen:
- het mag niet veel tijd kosten voor haar (dus geen uitje o.i.d.).
- het mag haar geen geld kosten.
- geen snoep/chocola e.d., ze eet graag gezond.
- mijn budget is ongeveer € 50,00.
- het moet te regelen zijn vanuit het buitenland, ik kan wel iemand vragen in Nederland om iets te halen in een winkel o.i.d. zolang het maar niet te lastig en ingewikkeld wordt haha.

Misschien maak ik het mezelf ook wel te moeilijk, maar het gaat er dus om dat ze wat minder stress ervaart, of gewoon even blij is.
Ze is 20 jaar, houdt van mode, paarden en koffie.

Alle ideeën zijn welkom! Heel erg bedankt alvast!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 08:07

Al eens via greetz gekeken of je iets kunt vinden? Daar hebben ze bijvoorbeeld ook bossen bloemen, fruitmanden/ smootiepakketen of andere leuke cadeautjes die binnen je budget vallen en dus heel makkelijk de verzenden zijn.
Of zo'n bon voor een tijdschrift, ben even de naam kwijt..

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 09:11

Judith_ schreef:
Al eens via greetz gekeken of je iets kunt vinden? Daar hebben ze bijvoorbeeld ook bossen bloemen, fruitmanden/ smootiepakketen of andere leuke cadeautjes die binnen je budget vallen en dus heel makkelijk de verzenden zijn.
Of zo'n bon voor een tijdschrift, ben even de naam kwijt..

Die laatste heet een bladcadeau ;)
Dat smootiepakket klinkt cool!

Anley4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:01

Super, bedankt!!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 13:06

Misschien is dit niet helemaal het juiste topic maar goed... Pas geleden is het huis van mijn vriend en zijn ouders afgebrand. Ze hebben nu eindelijk een vaste woning gevonden waarin ze een aantal maanden in blijven. Ik wil iets kleins geven (voor de ouders)... Gewoon met de gedachte dat ik hoop dat alles goed gaat. Maar wat zou ik kunnen geven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-16 01:27

Ach wat lief!! een lekkere warme fleece/wollen deken ? Een cadeau met een gedachte; 'als een warme deken' of een avondje voor ze koken en ze even verwennen met ieder een klein persoo lijk pakje of iets wat ze zijn kwijtgeraakt wat dierbaar is.. een fotoshoot bijvoorbeeld