hier nog steeds niets meer als wat druppels..........paardje staat nu toch binnen dus een beetje onweer om lekker in te slapen straks is best welkom
Het heeft hier ook héél hard geregend!!! ( ) Pfff... het blijft magertjes druppelen, maar meer zit er blijkbaar niet in... Ga zo maar weer BR checken...
JAAAAA!! Een flits!! Nu nog de donder, anders ga ik bijna geloven dat iemand staat te fotograferen...En daar is de (zware) donder! JAAAAAAAAAAAAAAA!! Bring it on!!
*wilt ook onweer* Als ik BR mag geloven krijgen wij rond 1 uur onweer. Hoop dat het niet leeg onweert onderweg dan
Hier nog geen regen of onweer.Jammer, wil graag even wat onweer horen en zien.Volgens de buienradar zou het er wel aan moeten komen.
Agossie schreef: En daar bleef het bij... volgens mij komt datzelfde nu hierheen.lijkt nu bij nieuwegein te hangen
Het lijkt hier nu echt te gaan beginnen. Ineens veel meer regen en het flitst ook regelmatiger. Nog geen echte donder, maar die komen vast nog wel!
Hier is het gelukkig het zwaarste langs gegaan. Hoor soms wel flinke donders uit de verte. Meeste is nu wel geweest volgens mij.
* gaat nog 1x buienradar checken in de hoop dat... nouhou, heeel misschien rond en uur of 3 maar dan slaap ik