Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AngelofLove schreef:Mijn vader had het laatst met eenn nieuwe, proffesionele, grote warmhoudpan voor soep enzo. Er was 15 euro voor geboden en het zou zijn voor een organisatie die kinderkampen voor gehandicapten organiseerde en daar mochten ze hem voor hebben maar of mijn vader hem even 4 weken opzij kon houde. Mijn vader mailt terug dat hij hem niet speciaal opzij kon houden maar dat ze best over 4 weken mochten mailen of ie er nog was. Kreeg hij een antwoord via een ander emailadres: één proffesioneel cateringbedrijf. Ze waren alleen vergeten het emailadres aan te passen.
Bo_Bessie schreef:Niet op MP maar op de rommelmarkt.
Het was al wat later op de dag, dus we deden alles voor €0,50 weg. Komt er zo'n vrouw aan die wel intresse had in een kinderbroek. Ze bekeek hem even en zei toen dat ze er €0,40 voor gaf. Dus wij zeggen, nee, hij is €0,50. Ze bleef volhouden, maar kocht de broek uiteindelijk niet voor €0,10 meer.
Het was al wat later op de dag, dus we deden alles voor €0,50 weg. Komt er zo'n vrouw aan die wel intresse had in een kinderbroek. Ze bekeek hem even en zei toen dat ze er €0,40 voor gaf. Dus wij zeggen, nee, hij is €0,50. Ze bleef volhouden, maar kocht de broek uiteindelijk niet voor €0,10 meer.
kiki1976 schreef:Bo_Bessie schreef:Niet op MP maar op de rommelmarkt.
Nou dan toch niet denk ik dan haha