daar heb ik hem ook besteld crissie en heb hem nog niet binnen helaas
SteffiiY
Geplaatst: 14-05-12 21:38
Ben benieuwd of iemand een linkje heeft van een ice watch verkoper wat wel werkt
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 14-05-12 21:41
Ik vind het zo raar bij sommige van die ice watches, dat ze 'ICE' (half)weg photoshoppen op de plaatjes bij de advertentie... Wat ontvang je dan werkelijk, vraag ik me af... Horloge met erin ook gekleurde stift over 'ICE' ofzo? Zal ff een voorbeeldje zoeken van wat ik bedoel, momentjeee.
Overigens zijn op mijn horloges alle ice watch emblemen gewoon volledig aanwezig zonder spelfouten etc
xXutopiaXx
Geplaatst: 15-05-12 00:34
Oehh nu 't toch over horloges gaat, hebben ze ook van die klokjes aan een ketting? En dan voor mannen. Zo'n ding wat je altijd in films ziet, zo'n oud, grijs, rijk mannetje heeft dan zo'n ketting in de binnenzak van zn pak.. Vind mn vriend helemaal prachtig
Oohhh, ik heb er zoveel gezien Maar wil eigenlijk iets waar 'k iets in kan laten zetten, maar dat is nog best lastig te vinden Ze hebben allemaal natuurlijk zo'n doorzichtig kapje En ik heb mijn zinnen gezet op een skeleton Mn vriend is van de techniek enzo, dus dat zal ie prachtig vinden Zal er ff 1 zoeken als voorbeeld
Achterkant hebben ze ook vaak open.. Zodat je idd die radartjes kan zien Zowel de voor- als achterkant heeft dan zo'n spiekgaatje Nee zo'n horloge dat je naar binnen kan kijken noemen ze blijkbaar skeleton Wil er idd iets op laten graferen