vannacht is het licht gaan regenen Alleen nog niet voldoende voor het land helaas........ Kan ik ergens een flinke hoosbui bestellen?????
gohya
Geplaatst: 04-04-12 09:27
quartel schreef:
vannacht is het licht gaan regenen Alleen nog niet voldoende voor het land helaas........ Kan ik ergens een flinke hoosbui bestellen?????
Hier heeft het ook geregent maar ook lang nog niet genoeg. Ik bestel ook even regen,maar geen hoosbuien hoor,dan krijg je weer water overlast,het water zakt dan niet snel genoeg doordat die grond zo droog is. Gewoon een poosje van die Lente regenbuien. Het is nu grijs maar wel droog.
Ik wil ook regen! heel de dag al droog. Zal je net zien dat het vanavond gaat regenen als ik moet trainen.Nou ja ik smelt niet,maar heb het liever niet vanavond.
Het is grijs en grauw en erg koud.
EllaBellaah
Geplaatst: 04-04-12 14:45
Hier is het wel koud vandaag zeg! Net een miezerbuitje gehad, verder lijkt het qua regen nog nergens op. Ik vind dat er nu wel even een goede bui mag komen (hoef toch niet meer weg hehe ), en dat het dan morgen weer lekker weer is!
Ik hoop echt zo verschrikkelijk erg dat je gelijk hebt gohya!! Ik loop het de hele dag al af te sterven van de kou. Gelukkig was het wel droog vandaag, maar die wind maakt het niet gezellig.
Ik ben steeds in twijfel om de pomp aan te zetten, want de bak word best zwaar met al die droogte. Ze voorspellen steeds regen, alleen die komt niet.... morgen toch maar de bak nat maken?