Glossybox ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Glossybox ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 00:17

Niet vervelend bedoeld, maar ik denk dat je dan beter geen box kan nemen. Veel boxen hebben nagellak en rare kleuren oogschaduw en dat soort dingen. Denk dat het dan zonde is om zo'n box te bestellen.

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 01:00

Ja ik vind het ook heus niet erg als het er eens tussen zit, er vast wel iemand anders blij mee maken of voor een gek feestje oid.
Het is niet dat het er helemaal niet in mag zitten, meeste boxen die ik zag vond ik toch wel leuk ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:48

Als ik de heisa rondom de oude/nieuwe boxen lees zou ik er op dit moment geen een nemen :)) Ik hoor verder weinig over de Beautybox en VIPbox, maar die laatste heeft erg vaak make-up spullen en zou dan wellicht niet zo geschikt zijn? Met de beautybox heb ik zelf geen ervaring, maar de boxen van Truly Yours (pas overgenomen) viel tegen en de WAATbox en Prettybox (voorheen Glossybox) geven erg vaak oude, uit de winkel gehaalde of over de datumproducten. Dat is bij WAAT recent een paar keer gebeurd en de Prettybox had het bij hun eerste overgenomen box. En Pretty is van WAAT.

En als ik naar jouw lijstje kijk dan denk ik dat eigenlijk bijna elke box niet geschikt is voor je. Er zit nl. altijd wel een bodylotion, douchegel of -scrup in. Of gezichtsmaskers/smeersels in allerlei vormen en nagellak (echt lak) is meestal in een felle kleur (2x rood/rose en 1 x donkerpaars mogen ontvangen). Oogschaduw heb ik tot nu toe in licht en 1x 4 tinten rood mogen ontvangen (waarbij deze ook geschikt was als blush).

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:54

Ik zou voor de Fortune Cookie Soap Box gaan :)): heerlijke dingetjes voor onder de douche en in bad :)

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:54

@ sammy: ik ben lid van de beauty box. Vandaag toevallig binnen gekregen. Alleen ben nog niet thuis dus moet nog kijken wat er in zit!!

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 22:17

@sammie.
Bodylotion en maskertjes zijn juist wel welkom, (goedkoope) douchegel en nagellak niet zo. Met smeerseltjes bedoel ik dagcrème etc. Maarja dat zijn dingen die je zo weer aan iemand anders kwijt.

Precies wat jij wel zegt. Het is een beetje een zooitje met die boxen. Dingen die overgenomen zijn en waar over de datum producten inzitten.

Ik ben vooral opzoek naar een kwalitatief goede box. Geen over de datum of oude spullen of teveel testers/mini's. Juist wat aparte producten die toch wel erg handig blijken te zijn en leuk om uit te proberen.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 11:09

I love myself box lente editie van 34.95
Afbeelding

Crystal Orange Cleaner van Cenzaa. Is een gezichtssrub
Sensational Parfume en Cellular Protective Oil van de Caribbean Phylosophy lijn. Geur en een zonnebrand/massage olie
Mains Amour handcreme van Allessandro
Pina Pinata handzeep van bomb cosmetics.
Geurkaarsje en sachet van Greenleaf in de geur Garden Breeze. Heerlijk lente geurtje!

Is mijn 3e box alweer, ben er iedere keer reuze blij mee geweest!
:)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 01:58

Die box kost 35euro per keer? Ja allicht dat er dan met kwalitatieve producten in zitten voor dat geld. Daar krijg je 3 andere boxen voor.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 10:21

Je hebt ze al vanaf 14.95 en je kunt ze los bestellen. Zit niet aan een abonnement vast :)
Daarnaast krijg je eerst na je bestelling een mail waarin je je voorkeuren aan kunt geven aan de hand van aantal vragen :). Dus de kans op teleurstelling is minimaal...

En teleurstelling is iets wat ik regelmatig tegenkom laatste tijd in het topic van alle boxen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 10:42

Ik heb de vipbox en vond hem vorige keer juist wel leuk. Die brush is echt superfijn bv. De rest heeft veel gezicht en haardingen en daar kan ik vaak niet tegen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 11:52

Ik ga echt nooit 35 euro voor een box betalen. Dan haal ik voor dat geld liever iets wat ik écht wil hebben.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 11:53

Ik heb dan toch nu maar de Beautybox besteld, ben wel benieuwd. :) Ik denk dat het die van Mei pas zal worden, April was al uitgeleverd las ik.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:02

Jelleee schreef:
Ik ga echt nooit 35 euro voor een box betalen. Dan haal ik voor dat geld liever iets wat ik écht wil hebben.

Dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze :). Ik ben heel blij met mn box waarvan bijna het 3 dubbele aan waarde in zit als wat ik ervoor heb betaald

Maar nogmaals hebben ze ze al vanaf 14.95 :)!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:17

Ja dat is natuurlijk ieder zijn keuze, idd.

Faelivrin, ik wil die box misschien ook nemen. Ben benieuwd naar de inhoud :)

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 13:01

Neroo schreef:
Je hebt ze al vanaf 14.95 en je kunt ze los bestellen. Zit niet aan een abonnement vast :)
Daarnaast krijg je eerst na je bestelling een mail waarin je je voorkeuren aan kunt geven aan de hand van aantal vragen :). Dus de kans op teleurstelling is minimaal...

En teleurstelling is iets wat ik regelmatig tegenkom laatste tijd in het topic van alle boxen

Dat klinkt wel fijn!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:22

En TY gooit nu de boel om naar one brand boxen die je per keer kan bestellen. Nu van Glamila voor 24,95

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 21:11

Oh, maar dát vind ik dus wel weer heel erg leuk! Helemaal omdat je nu van tevoren weet welk merk erin zit.
Ik heb die boxen opgezegd omdat ik constant allemaal proefjes van stomme merken kreeg en/of producten wat ik totaal niet gebruik en dat is dan met deze ommekeer dan niet meer van toepassing. Ik ga de site eens in de gaten houden :).

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 22:01

Ik had een mailtje gestuurd naar prettybox omdat mijn lippenstift die in de box zat uitgedroogd was. De volgende dag lag er een nieuwe op de mat. Dát vind ik nou wel weer leuk!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 22:04

De enige one brand box die ik durf te bestellen is van Toni & Guy :')

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:10

Mensen die van hun blond amsterdam body mist af willen? Mijn oma vind hem lekker haha :))

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 10:19

Ik ben benieuwd wanneer ik de eerste Beauty Box ontvang :) Zodra ik die heb ontvangen hoor je het natuurlijk van me Jelleee!

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:58

Ik heb vandaag de nieuwe prettybox ontvangen. En ik vind hem eigenlijk wel heel leuk :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 13:59

Wat zit er in?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:01

En van welk jaartal is het :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 14:03

:')

Net even de Beautybox facebook pagina bekeken en er zit sowieso een
Spoiler:
full size Rituals product
in deze maand en de 2e hint is dat het merk bekend staat om zijn hoge pigmentatie, er afgelopen zomer een pop up in Amsterdam zat en de webshop net live is gegaan... hoop zo dat het Inglot is!