Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hoor verder weinig over de Beautybox en VIPbox, maar die laatste heeft erg vaak make-up spullen en zou dan wellicht niet zo geschikt zijn? Met de beautybox heb ik zelf geen ervaring, maar de boxen van Truly Yours (pas overgenomen) viel tegen en de WAATbox en Prettybox (voorheen Glossybox) geven erg vaak oude, uit de winkel gehaalde of over de datumproducten. Dat is bij WAAT recent een paar keer gebeurd en de Prettybox had het bij hun eerste overgenomen box. En Pretty is van WAAT.
: heerlijke dingetjes voor onder de douche en in bad

. Dus de kans op teleurstelling is minimaal...
Ik denk dat het die van Mei pas zal worden, April was al uitgeleverd las ik. Jelleee schreef:Ik ga echt nooit 35 euro voor een box betalen. Dan haal ik voor dat geld liever iets wat ik écht wil hebben.
. Ik ben heel blij met mn box waarvan bijna het 3 dubbele aan waarde in zit als wat ik ervoor heb betaald
!
Neroo schreef:Je hebt ze al vanaf 14.95 en je kunt ze los bestellen. Zit niet aan een abonnement vast
Daarnaast krijg je eerst na je bestelling een mail waarin je je voorkeuren aan kunt geven aan de hand van aantal vragen. Dus de kans op teleurstelling is minimaal...
En teleurstelling is iets wat ik regelmatig tegenkom laatste tijd in het topic van alle boxen
.
Zodra ik die heb ontvangen hoor je het natuurlijk van me Jelleee!