op school hebben wij een trap waar niet alle treden gelijk zijn
dus soms neem je een grote stap voor een kleine trede
of erger omgekeerd kleine stap voor grote trede
ik kan niet meer tellen hoeveel keer ik al gestruikeld ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brittneyx schreef:![]()
amyve schreef:Brittneyx schreef:![]()
Welke trap is dat Britt?Ik kan me enkel ergeren aan de trappen in blok 3, in het hoekje naast de sportzaal.
MarlindeRooz schreef:wij hebben op mijn werk dit soort haken hangen aan de groentestelling, (werk bij groenteboer)
http://www.google.com/url?source=imglan ... 1xzIlbZLKQ
en vandaag stond ik daar tegen aan en toen zat ik vast achter zo'n haak, ik was net een klant aan het helpen dus ik zo "sorry mevrouw, ik heb mezelf net opgehangen aan een haak"
dat ding zat achter mijn riem, ik moest echt springen om los te komen
Lieverdje86 schreef:Was op het werk naar de wc geweest en liep over de gang terug naar mijn kantoor (langs andere kamers) tot een collega me staande hield. Bleek mijn rok aan de achterzijde in mijn string te zitten en ik had van die stay up pantykousen aan. Genant!!
MarlindeRooz schreef:ik was op een feest, oom en tante waren 50 jaar getrouwd.
loop ik de wc binnen, gewoon zo'n kamer met daarin 2 deuren naar 2 wc's staat daar een vrouw met een vrouw in een rolstoel daar een stoma te vervangen. nou ik zo:![]()
en ik snel de WC in. ik schrok me kapot. En het was echt heel goor, sorry dat ik het zo zeg maar daarnaast was een invalidentoilet dus dan lijkt me dat je daar heen gaat.
amyve schreef:MarlindeRooz schreef:ik was op een feest, oom en tante waren 50 jaar getrouwd.
loop ik de wc binnen, gewoon zo'n kamer met daarin 2 deuren naar 2 wc's staat daar een vrouw met een vrouw in een rolstoel daar een stoma te vervangen. nou ik zo:![]()
en ik snel de WC in. ik schrok me kapot. En het was echt heel goor, sorry dat ik het zo zeg maar daarnaast was een invalidentoilet dus dan lijkt me dat je daar heen gaat.
IEUW!