wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brittneyx

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:22

_O-
op school hebben wij een trap waar niet alle treden gelijk zijn
dus soms neem je een grote stap voor een kleine trede
of erger omgekeerd kleine stap voor grote trede
ik kan niet meer tellen hoeveel keer ik al gestruikeld ben :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:36

Brittneyx schreef:
_O-

Welke trap is dat Britt? :') Ik kan me enkel ergeren aan de trappen in blok 3, in het hoekje naast de sportzaal. :')

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 19:37

amyve schreef:
Brittneyx schreef:
_O-

Welke trap is dat Britt? :') Ik kan me enkel ergeren aan de trappen in blok 3, in het hoekje naast de sportzaal. :')

tis inderdaad die trap :') ik haat die trap echt :')

Lieverdje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:00

Was op het werk naar de wc geweest en liep over de gang terug naar mijn kantoor (langs andere kamers) tot een collega me staande hield. Bleek mijn rok aan de achterzijde in mijn string te zitten en ik had van die stay up pantykousen aan. Genant!!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:02

oooh Wat erg!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:04

wij hebben op mijn werk dit soort haken hangen aan de groentestelling, (werk bij groenteboer)
http://www.google.com/url?source=imglan ... 1xzIlbZLKQ

en vandaag stond ik daar tegen aan en toen zat ik vast achter zo'n haak, ik was net een klant aan het helpen dus ik zo "sorry mevrouw, ik heb mezelf net opgehangen aan een haak"
dat ding zat achter mijn riem, ik moest echt springen om los te komen _O-

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:14

_O-

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:28

MarlindeRooz schreef:
wij hebben op mijn werk dit soort haken hangen aan de groentestelling, (werk bij groenteboer)
http://www.google.com/url?source=imglan ... 1xzIlbZLKQ

en vandaag stond ik daar tegen aan en toen zat ik vast achter zo'n haak, ik was net een klant aan het helpen dus ik zo "sorry mevrouw, ik heb mezelf net opgehangen aan een haak"
dat ding zat achter mijn riem, ik moest echt springen om los te komen _O-

_O- _O-

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:33

Lieverdje86 schreef:
Was op het werk naar de wc geweest en liep over de gang terug naar mijn kantoor (langs andere kamers) tot een collega me staande hield. Bleek mijn rok aan de achterzijde in mijn string te zitten en ik had van die stay up pantykousen aan. Genant!!

Haa ik heb dit ook een keer gezien bij een lerares op de middelbare school, alleen had die minder charmant ondergoed aan.

Ik was toen nog zo gemeen om niks te zeggen en haar nog lekker een rondje door de school te laten lopen :o

Die 18+ vond ik ook erg leuk, aan het fietsen _O-

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:38

geniaal toppic _/-\o_

xLIESSSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:54

Ge-wel-dig topic zeg !! xD

Wel, ik heb vast een hele boel gênante momenten meegemaakt... Maar sinds ik op de hoge school zit heb ik een awesome vriendengroepje, dus doen we gewoon met opzet belachelijk, 'cause we don't care :P
Maar het geniaalste moment dat ik me kan herinneren is dat van een vriendin (MC)...

Wat ik op voorhand moet zeggen: MC was toen een ontzettend verlegen meid. Tegen jongens durfde ze amper iets zeggen en ze was snel 'in paniek' door de kleinste onbenulligheden. Haar hoofd was snel op hol te brengen.
Ook had ik toen ene beste vriend: B. Hijzelf had ook een klein groepje vrienden, maar MC en ik kwamen daar hoegenaamd niet mee overeen; De jongens pestten MC zelfs...
Maar goed, nu het verhaal :P :

We zaten in dezelfde klas en het was net pauze. Dus gingen ik en MC samen richting de toiletten; de meisjes-toiletten uiteraard. We waren druk aan het babbelen en aan het giechelen over vanalles en nog was, terwijl MC de deur van een toilet open trekt. Net op het moment dat ze zich omdraait en binnen wil stappen merkt ze tot haar grote verbazing dat er iemand op het toilet zit. Ze blijft even als bevroren staan en doet toen snel de deur dicht. Ik stopte dus meteen met praten en kijk haar vreemd aan, want ik zag namelijk niet dat er iemand op toilet zat door de geopende deur. Dus ik vroeg haar wat er was en ze kijkt me aan met een kop zo rood of een tomaat. Maar ze zegt niks. Dus ik al lachend "Zat er iemand op toch?" en ze knikt ter bevestiging. Ik begin dus even te lachen, maar ik zie dat er MC nog iets dwars zit. Dus ik kijk haar vragen aan. "Het was die vriend van B." Mijn eerste reactie was uiteraard ook verbazing, maar dat veranderde al snel ik de slappe lach xD Ik moest me letterlijk vast houden aan de wasbak om niet op mijn knieën te zakken :))
Maar tja, MC moest nog steeds naar toilet... En wegens gebrek aan een andere wc (de andere was defect), bleven we daar dus staan. Ons lokaal was immers 2 deuren verder, dus het is zo gek om dan 3verdiepen naar beneden te gaan... Dus wij blijven daar wachten, nadat ik was uitgelachen (heeft lang geduurt :P). Uiteindelijk, na 10 volle minuten, kwam die jongen uit het toilet. Hij zag zo bleek of een lijk, keek ons geen seconde aan en haaste zich in een sneltempo uit de meisjes-toiletten. Ik stond alweer te gieren van het lachen en MC ging met een rode kop naar het inmiddels vrije toilet.

Lang verhaal, I know :D

Hier hebben we werkelijk nog lang over gelachen :+
Zelfs terwijl ik het hier vertel, lig ik weer plat :') (het is ondertussen al 5jaar geleden)

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 20:57

_O- _O- _O- :') :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:00

Ik had een zeer gênante opmerking laatst tijdens voetbal! :')

"Zeg he, Sparta Praag waar komt dat eigenlijk vandaan?"
Heel serieus zei ik het! :')

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:02

Oh, dat heb ik ook al vaak gehad. Vooral in het restaurant waar ik vroeger werkte. Dan ging er zo'n oudje naar de wc, maar deed nooit de deur op slot.. Dus ik trok met een grote zwaai de deur open van een wc, en daar zat er dus zo eentje, hoorde ik "OHHHH NOUU" en klapte meteen de deur terug dicht en liep terug naar de zaal. :=
Gelukkig heb ik haar gezicht niet gezien (en de rest gelukkig ook niet), zij heeft mij waarschijnlijk ook niet goed kunnen zien, maar ik voelde me heel erg ongemakkelijk toen ik weer door het restaurant liep.. :')

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:04

_O- _O- _O- arme jongen

MarlindeRooz

ik was op een feest, oom en tante waren 50 jaar getrouwd.
loop ik de wc binnen, gewoon zo'n kamer met daarin 2 deuren naar 2 wc's staat daar een vrouw met een vrouw in een rolstoel daar een stoma te vervangen. nou ik zo: >;) :oo en ik snel de WC in. ik schrok me kapot. En het was echt heel goor, sorry dat ik het zo zeg maar daarnaast was een invalidentoilet dus dan lijkt me dat je daar heen gaat. :r

MarlindeRooz

xMayo schreef:
_O- _O- _O- arme jongen

inderdaad, vet zielig _O-

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:06

MarlindeRooz schreef:
loop ik de wc binnen, gewoon zo'n kamer met daarin 2 deuren naar 2 wc's staat daar een vrouw met een vrouw in een rolstoel daar een stoma te vervangen. nou ik zo: >;) :oo en ik snel de WC in. ik schrok me kapot. En het was echt heel goor, sorry dat ik het zo zeg maar daarnaast was een invalidentoilet dus dan lijkt me dat je daar heen gaat. :r

IEUW! :r

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:07

Hahahaha, ik lig echt in een deuk om sommige verhalen hier! _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:08

amyve schreef:
MarlindeRooz schreef:

IEUW! :r

ja daarna kwam die mijn tante vrolijk die vrouw voorstellen aan ons.. ik snel de andere kant op kijken. (beelddenker)

xLIESSSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 21:15

Oh wacht, genant moment van mezelf !! ;D

Ik was met wat vriendinnen na de les iets gaan drinken op café. Na verloop van tijd kwamen er ook wat jongens bij zitten en tjah, het hele gebeuren duurde wat langer dan gedacht en er werd ook meer gedronken dan aanvankelijk de bedoeling was. Ik hield het op 6 pinten in een uur en een half. Nadien werd het tijd op naar huis te gaan, dus ging ik richting de bus. Eenmaal thuis vroeg mijn mama "En, was het leuk?" dus ik antwoordde dat het super gezellig was en deed ondertussen mijn vest uit. Vervolgens draaide ik mij richting mijn mama. "En hoeveel heb je gedronken?" vroeg ze toen. Dus ik wou even nonchalant tegen de muur leunen, helaas schatte ik de afstand wat verkeerd in en strompelde ik tegen de muur. En toen antwoordde ik doodleuk "Niet zoveel, biertje of 2"

Tjah... Alcohol ehn :+

Mijn mama zei er op die moment niks van, dus ik ben gewoon gaan slapen. Maar de volgende ochtend dacht ik echt: "Oh god, why?" :x
Heb er toen wel eens goed mee gelachen, samen met mijn mamsie :+

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:57

in de kroeg bij ons stond midden in de dansvloer een paal ( <<) ) maar de kroeg ging een tijdje dicht vanwege verbouwing...daarna gingen we uit in die kroeg....
ik liep over het midden van de dansvloer (het was nog niet zo druk) ineeen vol op mijn smoel... (genant...genant)...bleek dat ze een verhoging hadden gemaakt voor de paal.... :')

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 19:51

Je raad nooit wat ik een keer gedaan heb!!!! Echt niet normaal!
Toen ik nog op de basisschool zat, wou ik iets vragen aan mijn juf. Zeg ik per ongeluk: 'Heer Jezus' in plaats van haar gewone naam, om haar te roepen! Gelukkig kon ik het nog net op tijd weg moffelen onder wat gemompel!! :') Dus heeft niemand het gehoord, maar het scheelde niet veel!! :')

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:26

Oh, nog een van iemand anders. Ik was bruidsmeisje bij haar huwelijk en voor de kerkelijke inzegening gingen we nog wat foto's maken. We gingen naar een park, maar om daar te komen, moesten we over een brug, maar er zaten spleten tussen die palen of balken of wat het dan ook was. Anyway, zij had hakken en ik zeg: Pas maar op dat je hakken niet tussen de spleten komen! Zegt ze: Ach, dat zal wel meevallen hoor. Op het zelfde moment valt ze bijna naar achteren met een schreeuw van schrik. :') Gelukkig de hak niet gebroken, maar wel bijna. Ze had wel geluk gehad!! :')

En mijn moeder was een keer bij een familie op bezoek. Toen ze weer weg wou gaan, deed de auto sleutel het niet. Het was nog zo'n ouderwetse Peugeot, waar nog niet zo'n afstands bestuurbare sleutel van was. Dus zij proberen om die auto open te krijgen, maar, geen hielp niet. Bleek het dus de verkeerde auto te zijn, die er precies hetzelfde uitzag, als onze. :')

Of 's ochtends vroeg parfum willen spuiten en dat per ongeluk in je ogen spuiten!!! Auww

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:56

hahah