Klopt,morgen windkracht 8 aan de kust.Is maar 1 dagje en dan is de wind alweer minder. Maar ik moet het eerst zien óf er idd. windkracht 8 komt,ik geloof het niet zo. Hier ook nog steeds die miezer regen,de hele dag al.
Het begint hier wel iets op te klaren en dat komt mooi uit. Het wordt wel kouder de komende tijd, maar volgens mij wel binnen de perken, hoor. En mocht het ellende worden, ach, het is al bijna februari.
gohya
Geplaatst: 12-01-12 17:32
Hier ook flinke regenbuien gehad zeg,later klaarde het op en liet de zon zich even zien. Uiteraard was ik nét onderweg naar de wei toen het begon te gieten.
Idd. "dejavu " we zijn al op de helft van januari,dus we hebben al veel 'winter' gehad. Ik verwacht in febr. ook een zachte mnd.
Winter volgende week? Eerst zien dan geloven. Opzich niet heel erg dat het niet zo koud is geweest, we hebben nog geen ene keer alles dicht hoeven doen en de leidingen af hoeven te sluiten. Helaas staan ze daarom ook niet op het gras, wat wel mag als het flink vriest. Maar zul je altijd zien dat het met pasen bv weer heel koud wordt en gaat sneeuwen
Houden jullie die regen even bij jullie alstublief!!!!????? Hier is net alles weer een beetje aan het op drogen en de baan ligt er perfect in, dus GEEEEEEEEEEN regen!!!!!