model worden/hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Spytgnieskje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:10

Courses schreef:
Yep, alleen een BH inderdaad :)
Moet zeggen dat ik Mark echt even moet bedanken voor de uitsnede, die is echt perfect zo :D
Je hebt 'm ook als jurkje, maar vind de BH zelf veel toffer persoonlijk :D

Weet je ook of je zoiets gewoon in de winkel kan kopen of van welk merk het is? O:)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:22

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:22

bente12 schreef:
.

. ? :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:24

UMayDream schreef:
Courses schreef:
Nou, ik ben weer thuis :+
Had aansluitend een feest, 1 uur geslapen want de vriend van m'n vriendin moest weer op 't vliegtuig naar Japan dus heb van 5 tot 6 geslapen en om 7 uur zat ik alweer in de auto. Ben zo brak als een vis. Anyways, fotoshoot was erg tof. Hele gave dingen uitgekomen, zit met smart te wachten op de rest. De eerste foto is er al :D We hebben ook 2 uur buiten geschoten, in enkel een dun topje, die BH en een hotpants dus ben de komende week waarschijnlijk zo ziek als een hond, maar toe maar :P

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 7825_n.jpg

(facebook link, te moe 'm kleiner te maken sorry!)

Wat een ontzettend toffe foto is dat! Echt heel mooi. :j Die bh is stoer, leuk voor zo'n shoot!
Wel jammer van die puntjes? in je pupillen? Maar dat kan er vast wel afbewerkt worden neem ik aan. :)

Nee, dat hoort zo haha! :)
Het is gefotografeert met een ringflitser, en 't kenmerk daarvan is dat je enorme rondjes in je pupillen krijgt.
Als je die weg shopt krijg je enorm 'doffe' ogen :)

Spytgnieskje schreef:
Weet je ook of je zoiets gewoon in de winkel kan kopen of van welk merk het is? O:)

Er zit in Hilversum in die shopping mall wel een winkeltje die 'm heeft, echter kost ie daar 30 euro :P

UMayDream

Re: model worden/hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:26

Oh haha, weer wat geleerd! :)
Dan is 't gewoon een erg mooie foto :D

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:29

UMayDream schreef:
bente12 schreef:
.

. ? :')

haha had eerst verhaaltje getypt maar zonder foto's dus daar kunnen jullie niks mee maar zit op mn telefoon dus kan geen foto's uploaden dus dacht verwijder mn bericht maar dat ging niet helemaal goed :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:30

Oh haha oke, vandaar ;)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:32

UMayDream schreef:
Oh haha oke, vandaar ;)

maar ik had gezegd dat ik graag modellen werk zou willen doen en dan ik 1,80 ben en slank gebouwd (maat 34) maar ik niet weet of ik echt het gezicht ervoor heb omdat modellen altijd volle lippen hebben enzo en dat heb ik totaal niet :o

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:37

bente12 schreef:
UMayDream schreef:
Oh haha oke, vandaar ;)

maar ik had gezegd dat ik graag modellen werk zou willen doen en dan ik 1,80 ben en slank gebouwd (maat 34) maar ik niet weet of ik echt het gezicht ervoor heb omdat modellen altijd volle lippen hebben enzo en dat heb ik totaal niet :o

Maat 34 :wow: Mag ik die even van je lenen? :D (Ik ben ook 1.80, maat 38)
Je kunt het altijd proberen toch? Nou ben ik wel benieuwd naar een foto ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:39

Ze is pas 15, dus dat kan nog alle kanten op vaak ben je dan nog niet uitgegroeid (qua breedte ook vooral) :) Maar, niet alle modellen hebben volle lippen toch? :P Dat alleen maakt niet zoveel uit lijkt me het gaat meer om het totaalplaatje.

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:39

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:40

Fiffill schreef:
Ze is pas 15, dus dat kan nog alle kanten op vaak ben je dan nog niet uitgegroeid (qua breedte ook vooral) :) Maar, niet alle modellen hebben volle lippen toch? :P Dat alleen maakt niet zoveel uit lijkt me het gaat meer om het totaalplaatje.

haha daar ging mn hoop, nee haha grapje!
maar ik heb zo'n lelijke bovenlip dat ik slecht mn lippen kan sluiten en dat is nooit echt mooi haha!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:41

Het gaat meer om hoe je de expressie erin kan leggen, je gezicht zo kan spannen / ontspannen dat dat niet meer uitmaakt :)

Ik heb je FB even bekeken, vind je een leuk meisje om te zien ( erg mooi figuur ook, kan ik wat van leren haha ) maar ik krijg niet echt een goed beeld van je gezicht gezien de foto's die ik kan zien als 'buitenstaander' lachend en een omlaag kijkend zijn :P

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:42

bente12 schreef:
Fiffill schreef:

haha daar ging mn hoop, nee haha grapje!
maar ik heb zo'n lelijke bovenlip dat ik slecht mn lippen kan sluiten en dat is nooit echt mooi haha!

Volgens mij hebben veel modellen ook iets 'aparts' zoals Lara Stone met dat spleetje tussen haar tanden. Dus wie weet :D

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:43

Courses schreef:
Het gaat meer om hoe je de expressie erin kan leggen, je gezicht zo kan spannen / ontspannen dat dat niet meer uitmaakt :)

Ik heb je FB even bekeken, vind je een leuk meisje om te zien ( erg mooi figuur ook, kan ik wat van leren haha ) maar ik krijg niet echt een goed beeld van je gezicht gezien de foto's die ik kan zien als 'buitenstaander' lachend en een omlaag kijkend zijn :P

ah dankjewel! :)
ik kan wel eventjes kijken of ik een foto kan vinden waar ik recht in de camara kijk want dit zijn inderdaad niet de beste foto's om zoiets op te beoordelen!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:43

Ik kan niet zoveel foto's zien op je FB, alleen je coverfoto's, je ziet er uit als een leuke meid maar kan er niet zoveel over zeggen verder, zou je echt bij een bureau willen of gewoon af en toe een shootje willen doen voor de lol?

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:44

Fiffill schreef:
Ik kan niet zoveel foto's zien op je FB, alleen je coverfoto's, je ziet er uit als een leuke meid maar kan er niet zoveel over zeggen verder, zou je echt bij een bureau willen of gewoon af en toe een shootje willen doen voor de lol?

een bureau zou echt heel gaaf zijn! maar eerst wat shootjes om te kijken of het echt iets is denk ik!

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:49

bente12 schreef:
haha natuurlijk! dan hebben we beide maat 36 kan prima! :p
haha ik kan wel eventjes link van mn fb geven! https://www.facebook.com/bente.vankooij?ref=tn_tnmn
ben benieuwd wat jullie vinden!

Kijk, da's een goeie deal :D Als 't zo makkelijk zou kunnen.. :')
Foto's zijn idd niet heel goed te zien maar wat ik kan zien vind ik niet slecht hoor :)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:50

UMayDream schreef:
bente12 schreef:
haha natuurlijk! dan hebben we beide maat 36 kan prima! :p
haha ik kan wel eventjes link van mn fb geven! https://www.facebook.com/bente.vankooij?ref=tn_tnmn
ben benieuwd wat jullie vinden!

Kijk, da's een goeie deal :D Als 't zo makkelijk zou kunnen.. :')
Foto's zijn idd niet heel goed te zien maar wat ik kan zien vind ik niet slecht hoor :)

haha gewoon een beetje bij jou weg en bij mij erbij plakken tsja als het zo makkelijk ging :')
Dankjewel! misschien ga ik toch maar een keertje foto's maken en een gokje wagen bij een bureau!

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:03

UMayDream schreef:
NiKip schreef:
Thanx :)
Wat vind je de wat stoerdere foto's? Die bij de grafitti muur?

Die idd. :j
Deze foto vind ik denk ik wel de mooiste, spreekt mij iig wel aan:
http://portfolioninav.weebly.com/portfolio.html
En met de stoerdere bedoelde ik ook bijv. deze:
http://portfolioninav.weebly.com/upload ... 4_orig.jpg
http://portfolioninav.weebly.com/upload ... 2_orig.jpg

1e linkje is niet van 1 foto maar mijn hele portfolio :P
En ik snap nu wel wat je bedoeld ja :j Ik ben zelf wel helemaal fan van de graffiti foto's :)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:10

hellooww... wow heb net het topic een beetje snel doorgekeken, en wow! wat een mooie meiden zitten er tussen! Ik heb net gisteren een 'semi-pro' fotoshootje gehad, via stichting super youth was er namelijk een beautydag georganiseerd met visagie en haarstylisten. Ik ben zwaar benieuwd naar de foto's omdat ik mijn make-up eigenlijk niet zo mooi vond (te zwaar voor mijn doen). De foto's krijg ik op een cd-tje opgestuurd en daarvan eentje uitgedraaid!!! Mijn haren waren wel echt super gedaan, ik had namelijk een eis/wens: een huge kuif à la papegaaienstijl :')

verder heb ik niet echt de ambities om model te worden, (voornamelijk omdat ik de maten etc. helemáál niet heb, lees: 1.66 en 55 kg :') ) maar het is natuurlijk altijd mooi meegenomen om leuke foto's voor jezelf te hebben :D

zodra ik de foto's heb zal ik ze wel (als ik niet in een hoekje wegkruip van schaamte) showen *\o/*

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:18

Wel grappig, ik had 't er net met m'n ouders nog even over of ik me niet zou inschrijven bij een bureau. Ik zie hier alweer wat dames die dat graag willen, maar ik vraag me echt af wat jullie dan zo aantrekt in die wereld. Tuurlijk, leuk die fotoshoots enzo. Maar al die regels ... Letten op wat je eet, je haar niet mogen veranderen, dit niet, dat niet. Altijd maar alles met een agency moeten overleggen, dat lijkt me best vermoeiend, dat iemand anders de baas is over jou leven.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:22

Courses; dat zijn precies de redenen waarom ik mij niet bij een bureau heb ingeschreven ook niet toen ik door verschillende bureau's benaderd ben!

Komt misschien ook omdat ik een hele andere carrière voor ogen heb en waar ik persoonlijk veel meer waarde aan hecht (advocatuur).

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:46

NiKip schreef:
UMayDream schreef:

Die idd. :j
Deze foto vind ik denk ik wel de mooiste, spreekt mij iig wel aan:
http://portfolioninav.weebly.com/portfolio.html
En met de stoerdere bedoelde ik ook bijv. deze:
http://portfolioninav.weebly.com/upload ... 4_orig.jpg
http://portfolioninav.weebly.com/upload ... 2_orig.jpg

1e linkje is niet van 1 foto maar mijn hele portfolio :P
En ik snap nu wel wat je bedoeld ja :j Ik ben zelf wel helemaal fan van de graffiti foto's :)

Oh haha, dan heb ik de verkeerde link gehad! Ik zoek m morgen nog wel even op, op mobiel gaat dat zo lastig:P

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:57

Courses schreef:
Nou, ik ben weer thuis :+
Had aansluitend een feest, 1 uur geslapen want de vriend van m'n vriendin moest weer op 't vliegtuig naar Japan dus heb van 5 tot 6 geslapen en om 7 uur zat ik alweer in de auto. Ben zo brak als een vis. Anyways, fotoshoot was erg tof. Hele gave dingen uitgekomen, zit met smart te wachten op de rest. De eerste foto is er al :D We hebben ook 2 uur buiten geschoten, in enkel een dun topje, die BH en een hotpants dus ben de komende week waarschijnlijk zo ziek als een hond, maar toe maar :P

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 7825_n.jpg

(facebook link, te moe 'm kleiner te maken sorry!)

Vind deze zeker erg mooi! :)