Voor

Na (kunt wel zien dat ik niet zo van op de foto moeten houd
Dus ik doe hem wel ff in link:https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2680_n.jpg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dus ik doe hem wel ff in link:
Ik heb poreus en dun haar en dat wordt helaas nooit heel erg lang. Maar ik heb wat research gedaan welke kappers in mijn regio mee doen aan knippen voor donaties en ik heb besloten gewoon eens een keertje langs te gaan om te kijken wat er af zou moeten en of één van de haarstichtingen daar iets aan heeft. (omdat het dus zo dun is, mijn vlechtje is letterlijk een derde tot maximaal de helft in dikte van wat ik hier voorbij zie komen
)

Maar ik ga binnenkort dus even langs een van de kapsalons die meewerken om wat dingen te vragen, o.a. wat voor kort model mij zou staan en mogelijk is met mijn haar.
Maar het is toch wat korter geworden als ik vooraf gedacht had. Maar vind ik niet erg 
Staat je veel vlotter!
Jij hebt mooi haar! En het is nog steeds zo lang

Het groeit wel, maar zooooo langzaam.
hoewel denk dat ik al terug naar de kapper kan. Mijn collega's wijzen me erop dat ze mijn haar kunnen zien groeien
(en ik denk werkelijk dat het al meer dan 1cm gegroeid is op nog geen maand tijd en dat valt op als de langste pluk nog geen 7cm was...)