leuk je kapsel alleen stoor ik me wel aan die piekjes in je nek maar je kan het goed hebben hoor
Air
Geplaatst: 20-11-13 18:56
Wow capopjekop! Nieuwe kapsel is erg mooi
Ik weet al wel ongever hoe mijn nieuwe kapsel word haha, twee jaar terug had ik het ook nog net over mn schouders. Over een uurtje ben ik aan de beurt! Heel fijn een thuiskapster
Frummels
Geplaatst: 20-11-13 18:56
Wow jij had lang haar capopjekop! Ik vind je nieuwe kapsel ook veeeeel vlotter. Vind persoonlijk als het haar zo lang is dat het al snel wat loom oogt omdat er vaak weinig model in zit.
Ik zit er ook over te twijfelen om te doneren! capopjekop wees mij in een ander topic op dit topic omdat ik naar haar nieuwe kapsel vroeg, en nu wil ik eigenlijk ook! Enige probleem is dat wanneer er bij mij 20 cm af gaat, er niet zoveel meer overblijft. Ik heb poreus en dun haar en dat wordt helaas nooit heel erg lang. Maar ik heb wat research gedaan welke kappers in mijn regio mee doen aan knippen voor donaties en ik heb besloten gewoon eens een keertje langs te gaan om te kijken wat er af zou moeten en of één van de haarstichtingen daar iets aan heeft. (omdat het dus zo dun is, mijn vlechtje is letterlijk een derde tot maximaal de helft in dikte van wat ik hier voorbij zie komen )
Complimenten voor iedereen die dit doet! Hopelijk kan ik binnenkort ook een voor en na foto posten!
Een staart van 20 cm red ik helaas alleen als ik het van achteren opscheer en van voren tot mijn oren laat knippen.. Dat vind ik toch een beetje te kort. Maar ik ga binnenkort dus even langs een van de kapsalons die meewerken om wat dingen te vragen, o.a. wat voor kort model mij zou staan en mogelijk is met mijn haar.
Kort staat idd veel vlotter, ik heb het normaal ook niet zo lang als ik het nu had. Heb het echt voor het doneren laten groeien. Ik wilde niet heel kort haar overhouden Maar het is toch wat korter geworden als ik vooraf gedacht had. Maar vind ik niet erg
Piekjes in de nek is maar net hoe je het stijlt. Ben ook wel benieuwd hoe het zit als ik het morgen zelf moet doen. Normaal doe ik er een vlecht in of een frommelknot
Wauw gaaf capopjekop! Het is alweer 4 maand geleden dat ik mijn haar heb afgeknipt (29 cm in een vlecht). Mijn haar is alweer zo erg gegroeid dat als ik de lengte wil van 4 maand geleden (net geknipt) er 13 cm af moet... dus ik ga weer opnieuw beginnen met sparen Iedereen uit mijn omgeving is ook erg enthousiast over het haar doneren
Ik wil het ook niet kort, dus laat ik het ook eerst nog veel groeien Dat over afgeknipt dik haar herken ik, naar de puntjes toe voelt het dan nog dikker, ik vind dat nooit een leuk gevoel. Best dus dat ik mijn haar niet vaak laat knippen
Wow wat had jij lang haar Capopjekop! Korte kapsel staat je goed!
Ik heb inmiddels weer halflang haar, bijna twee jaar geleden 30cm gedoneerd aan Stichting Haarwensen Mijn haar is eigenlijk ontzettend snel gegroeid! Misschien dat ik weer ga doneren als mijn haar lang genoeg is om schouderlengte over te houden
had ik al laten weten dat mijn gemiddeld 30cm lange staart toch geaccepteerd is?
Als ik eraan denk zal ik ook nog een foto voor en na posten... Maar nu ga ik weer sparen hoewel denk dat ik al terug naar de kapper kan. Mijn collega's wijzen me erop dat ze mijn haar kunnen zien groeien (en ik denk werkelijk dat het al meer dan 1cm gegroeid is op nog geen maand tijd en dat valt op als de langste pluk nog geen 7cm was...)