AdnerB schreef:ik heb vorige week via mp 2 blackberry behuizingen besteld,gegoogled op zijn naam,rekeningnummer gecheckt (via de site van de politie) was allemaal goed.
ik heb de behuizingen betaald en kreeg de volgende dag bericht dat het geld op zijn rekening stond en dat ik de behuizingen binnen 1 a 2 weken binnen zou krijgen. (gewoon een particulier op mp)
dus ik vroeg waarom het zo lang duurde aangezien 1 een kadotje is vertelde hij mij de reden dat zijn leverancier in het buitenland zit.
ik heb hem gister gemailt (1 week later) of hij al wist wanneer ik de behuizingen binnen zou krijgen, kreeg ik een mailtje terug met ik vermoed volgende week.
ik krijg er een beetje de kriebels van, ik heb maar terug gemailt dat ik al langere tijd actief ben met kopen en verkopen en dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt en daarbij gezet dat ik de behuizingen binnen de afgesproken tijd in mijn brievenbus verwacht..
wat vinden jullie nou van dit verhaal?
Het kan best zijn dat hij ze gewoon uit het buitenland laat over komen.
En inerdaad dit duurd even, soms snel en soms moet je erg lang wachten.
Meenstal wel 2 weken. En dan moet het nog naar jou toe.
Zelf doe ik dit ook met bepaalde spullen, alleen doe ik het in een andere volgorde. Ik zorg dat ik het eerst thuis heb voordat ik het te koop aan bied. Zodat ik ook een snelle service kan waarmaken.
Ik zou nog heel even afwachten, het is nog mogelijk dat je het ontvangt. Tot die tijd gewoon even contact houden, dat hij je niet 'vergeet' haha
Er is nog hoop