Poepen en scheten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:39

Mijn man en ik laten gewoon scheten bij elkaar hoor, ook voordat we waren getrouwd. Moet wel zeggen dat hij mijn eerste vriendje was bij wie ik het durfde en bleek gelijk de ware te zijn whahaha

Batlow

Re: Poepen en scheten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:42

Als er bij mijn vriend niemand thuis is, behalve hij, dan neem ik toch echt wel lekker de tijd om bij hem te kakken :o

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 22:42

:oo ik liet er net 1 knetteren, de konijnen lagen bij me op de bank te slapen, die zijn van schrik in hun hok gesprongen _O-

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:12

Ik vind "baft" wel een geniaal woord trouwens. :')

En tja schijten bij de leeuwen, hmmm... de tentjes snappen ze niet als voedsel zjinde maar bewegende mensen vinden ze toch echt wel een ander verhaal denk ik.
Had diezelfde avond met een Zuid-afrikaan staan praten (dat kan gewoon in het Nederlands als je niet te snel praat :D) en die vertelde een vrij spannend verhaal uit Botswana.

De kunst is natuurlijk op zo'n leeuw af te rennen en doen of je groter bent... ;) Maar of je dat ook kunt met je broek op je enkels?

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:13

Nemurin schreef:
Ik vind "baft" wel een geniaal woord trouwens. :')

Baffen := Dat is toch....

Nee ik krijg het niet getypt :') ask Google!

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:15

Aaaah bah!!!

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:15

Nee, amaryliss, dat is het met een e denk ik :p

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:20

Optiwolk schreef:
Nee, amaryliss, dat is het met een e denk ik :p

Nee hoor, beffen en baffen is iets heeeeeeeeeeel anders :')

Citaat:
Rimmen of baffen: Anilingus: stimulatie van de anus met de tong.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:28

Oh ieuw :r :r :r

Dat dient daar toch niet voor? :')

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:29

never hold your farts in! they travel up your spine & into your brain! then you end up with oliebol thoughts!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:49

Wat een geweldige verhalen xD

Zo had ik in de derde klas een scheikunde toets. Deze docente kreeg ons alleen nooit stil, en na vele dreigementen en gescheld van haar kant waren we dan toch maar aan de toets begonnen. Nog geen 5 minuten daarna hoorde we een enorme knetter vanuit het midden van de klas. Gaat er een jongen staan en roept; DAT WAS IK :D! Hij was de held van de dag :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:51

Gatverdamme!
Maar het is toch baften dan als werkwoord, niet baffen?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:53

Baften is scheten laten denk ik zo, en baffen is het likken van de ster. :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:54

Ja precies! :j

Edit: Kan me trouwens niet voorstellen dat dat lekker is... volgens mij ben ik daar hartstikke kietelig!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:55

Maar hij/zij baft, heeft dan weer 2 betekenissen..

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:56

Ik hou het wel gewoon bij ruften. :+

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 23:57

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 00:05

Net dan... Ik liep naar boven en papa ging ook zo. Ik had de kussen van de hond in de gang gezet, zodat ze lekker kon gaan slapen. Papa liet een enorme baft en zei bloedserieus: (onze hond heet sennah) hé Sennah en ik liep naar boven... Doet hij altijd, de hond de schuld geven!

Edit: baften? Baften is geen werkwoord? Een ander woord voor scheet is baft, baft is niet een scheet laten het is gewoon een scheet. Ik zeg niet, ik bafte de hele dag, maar: ik ben al de hele dag baften aan het laten :D baft, meervoud, baften? Comprendooooooooo! (iig zo denk ik :P )

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 00:08

Hahaha Maxx je denkt er best hard over na. ;)

Op dit moment is het woord "baft" echt al genoeg om mij in een stuip te krijgen... _O-

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 00:10

Haha nee, voor mij is het altijd een ander woord voor scheet geweest, geen werkwoord.

Baffen, ja toen ik het las, dacht ik nee dat is beffen. Maar toen kwam iemand anders met de betekenis en toen dacht hooooo wacht even ik wil geen beelden, jammer te laat het kwaad was al geschied

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 00:19

Ik las even "Het kwaad was al gescheit"
Compleet fout geschreven, had het zo geweest, maar de tranen lopen toch mooi over m'n wangen!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 00:30

Hahahahahhahahahahahahha! Dat is best grappig nu je het zegt! _O-

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 01:18

Zit ik toestraks bij papa in de auto, laat ie een kei harde scheet, zegt ie bloedserieus ''zeg sharon, hoorde jij die schijtlijster ook langs vliegen :+ " ikke lache jonge :p

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 09:38

:') :')

Briljante verhalen weer.

Mijn tante had een boxer en ik ging daar altijd mee wandelen. Ik woonde toen nog in Noordwijk, dus mijn favoriete rondje was hoofdstraat, boulevard, strand en weer terug. Het was prachtig mooi weer, veel mensen, dus het was een beetje 'door de mensen heen' lopen.

Totdat Arie (de boxer) midden op de boulevard een lekker plekje doet om zijn behoefte te doen. Ik balen natuurlijk, met die drukte, maar geen zorgen; ik had een zakje! :D

Een paar seconden later verdween de drukte als sneeuw voor de zon om ons heen en we stonden letterlijk in het midden van alle aandacht. Arie had wat last van zijn darmpjes. :x
Het was vloeibaar..... Het stonk als een beerput..... Zelfs Arie kon z'n lucht niet aan.... :r
We stonden in het midden van heul veul mensen.... En ik stond daar. Rechts van Arie. Met m'n zakje waar ik dus helemaal niets mee kon.

Ik kreeg een rooie kop, en als het kon had Arie dat ook gekregen. Wat genant! Het enige wat ik nog kon doen. Was rennen. Heel snel en ver weg.. :')

Het heeft lange tijd geduurd voordat ik weer over de boulevard durfde met Arie. :=

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 09:57

Lins_Vetra schreef:
:') :')

Briljante verhalen weer.

Mijn tante had een boxer en ik ging daar altijd mee wandelen. Ik woonde toen nog in Noordwijk, dus mijn favoriete rondje was hoofdstraat, boulevard, strand en weer terug. Het was prachtig mooi weer, veel mensen, dus het was een beetje 'door de mensen heen' lopen.

Totdat Arie (de boxer) midden op de boulevard een lekker plekje doet om zijn behoefte te doen. Ik balen natuurlijk, met die drukte, maar geen zorgen; ik had een zakje! :D

Een paar seconden later verdween de drukte als sneeuw voor de zon om ons heen en we stonden letterlijk in het midden van alle aandacht. Arie had wat last van zijn darmpjes. :x
Het was vloeibaar..... Het stonk als een beerput..... Zelfs Arie kon z'n lucht niet aan.... :r
We stonden in het midden van heul veul mensen.... En ik stond daar. Rechts van Arie. Met m'n zakje waar ik dus helemaal niets mee kon.

Ik kreeg een rooie kop, en als het kon had Arie dat ook gekregen. Wat genant! Het enige wat ik nog kon doen. Was rennen. Heel snel en ver weg.. :')

Het heeft lange tijd geduurd voordat ik weer over de boulevard durfde met Arie. :=

een gelijk verhaal heb ik in Noordwijk meegemaakt _O- grote kans dat jij het dus was _O-
was (vanaf de vuurtoren gezien) net voorbij de italiaan aan de kant van het strand.....

was jij dat???