Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:AniiQue schreef:Wat ik aso vind.
Ik wandel altijd met mijn hond door de bos. Ze loopt los (oke dat mag misschien niet.) maar dan rent ze langs een groepje jongeren af en die geven haar gewoon een trap van hier tot ginder? .. Nou ik behoorlijk boos konden ze toch ineens hard rennen toen ik een zwaai met de lederen riem gaf.. En mijn arm mupke schrok zich dood ..
Dat is gewoon je eigen schuld!!
MoonChloe schreef:AniiQue schreef:Wat ik aso vind.
Ik wandel altijd met mijn hond door de bos. Ze loopt los (oke dat mag misschien niet.) maar dan rent ze langs een groepje jongeren af en die geven haar gewoon een trap van hier tot ginder? .. Nou ik behoorlijk boos konden ze toch ineens hard rennen toen ik een zwaai met de lederen riem gaf.. En mijn arm mupke schrok zich dood ..
Dat is gewoon je eigen schuld!!
sorayamagic2 schreef:waarom is dat haar eigen schuld? ze horen een hond gewoon niet te schoppen klaar, wil jij ook niet dat het bij jou hond zou gebeuren (als je die hebt) kom op zeg!
coiboi schreef:PineApple schreef:Sowieso als je een levend wezen zomaar schopt vind ik je aso. Of het nou een hond, kat, paard of mens is...
Mee eens! Je kan veel beter slaan met een natte theedoek; die laat geen sporen na...![]()
Moehaha haha ha ha..
OK OK. Iets té flauw misschien.
coiboi schreef:PineApple schreef:Sowieso als je een levend wezen zomaar schopt vind ik je aso. Of het nou een hond, kat, paard of mens is...
Mee eens! Je kan veel beter slaan met een natte theedoek; die laat geen sporen na...![]()
Moehaha haha ha ha..
OK OK. Iets té flauw misschien.
Wen_en_Jelle schreef:Duke schreef:Ik zie dit topic nu pas, dus als deze al is voorbijgekomen:
Wat ik echt asociaal vind:
- ambulancepersoneel bedreigen of mishandelen terwijl ze iemands leven proberen te redden (hoe vaak hoor je dat de laatste tijd wel niet).
- in hetzelfde rijtje: familie/vrienden van patient, die de arts in het ZH bedreigen als deze in hun ogen deze zijn werk niet goed en/of snel genoeg doet.
- uitkering ontvangen terwijl je gewoon (zwart) werkt, of helemaal niet werkt en dit wel zou kunnen (nu begeef ik me op glad ijs, want ik weet hoe gevoelig dit onderwerp op Bokt is, maar ik heb het nu over mensen die echt letterlijk zeggen: 'Waarom gaan werken als ik ook van m'n uitkering kan leven?').
Minder asociaal, maar meer dat ik me erger dat dit zelfs vanzelfsprekend is geworden:
- sigarettenpeuken uit het autoraam gooien, op de stoep gooien. Of gewoon je hele asbak uit het autoraam legen.
- niet opstaan voor ouderen en zwangeren in het OV.- dubbel parkeren.
- hond laten schijten op een grasveldje waar kinderen spelen en met koeienletters op een bordje staat dat hier je hond niet mag worden uitgelaten. Hondenpoep op de stoep laten liggen, vind ik ook aso.
Hiermee bedoel je toch wel alleen als je zelf kunt staan hoop ik heIk heb namelijk een chronische peesontsteking in mijn heup, maar dat zie je natuurlijk niet. Had ik ook ruzie met een oud vrouwtje die vond dat ik voor haar op moest staan, maar ik kon amper staan en al helemaal niet zo lang...
Sorry, maar ik verga niet van de pijn voor andersmans pleziertje als ik net van het ZH afkom...
Toen dacht ik echt: er zitten hier nog meer mensen, probeer die maar eens, maar ja ik was toevallig de jongste daar...
LoveHorses12 schreef:Jeugd wat oude mensen uitscheld!