daffodil schreef:Vandaag staat NoordHolland op het programma, o.a. stichting de vriendelijke reus.
en wat waren ze blij.
reactie van de penningjuf:
vanmorgen werd ik (Elma) vroeg thuis verrast toen er ineens iemand ( Daphne) voor mijn deur stond samen met Rianne, met mijn duffe hoofd ( lees, flink verkouden en ochtendje iets uitslapen
...) was ik niet snel bij de geest om te begrijpen waar het over ging...
Toen ze binnen kwamen en van manlief een bakkie hadden gekregen was ik nog met stomheid geslagen en vele weten dat ik dat niet vaak heb
begon ze te vertellen en langzaamaan gingen er bellen rinkelen terwijl ik net de kerstspullen de avond daarvoor had opgeborgen.
Er is een site van Bokt waar veel, bijna alle paardenmensen op komen om veel dingen te delen of informatie te zoeken, op Bokt is sinds een aantal jaar een groep mensen die zich inzetten voor het goede doel en daarbij gaan ze het hele land door om spullen veelal nieuw of bijna nieuw op te halen om deze te verzamelen en naar een aantal doelen van dat jaar te brengen.
2011 was Stichting de Vriendelijke Reus een van deze doelen en ik ( en wij allemaal ) zijn daar heel erg blij mee!!! geen elke dag elkaar aankijken met de vraag welk dekje bij welk zadel... niet meer "oh hadden we maar een hoofdstel erbij want deze is aan vervanging toe... en heerlijk veel halstertouwen, longeerlijnen, longeerclips voor de begeleiding van de kids, een stapel dekjes die we in 2 grote stapels kunnen verdelen, schapenvachtjes, longeersingel, singels, dekens voor stal en voor buiten, grondwerkspullen en voor de vrijwilligers spullen om op de meest natuurlijke manier met de paarden om te gaan, uitrijdekens waar we een gat mee in de lucht springen speelbak, voerscheppen, emmers en poetskisten die nog gevuld waren ook! te veel om op te noemen en vast spullen vergeten...
via deze weg en andere SUPER BEDANKT!!! hiermee kunnen wij de paarden nog beter verzorgen en kunnen de kinderen en volwassenen die bij ons komen met een beperking nog fijner samenwerken met hun paardenvriend!
van ons allemaal: ga zo door, wij zijn dit jaar verrast en zijn erg blij met deze positieve aktie!!! groetjes Elma