Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 18:54

Het enige wat mijn ex kon was bluffen,
echt waar,ik kan niets anders bedenken waar hij goed in was,
tuurlijk was hij wel lief enzo,
maar hij was echt niet zo slim,en bracht echt niet zoveel tot een goed einde,
De relatie opzich noem ik geen blunder,want een beter eerste vriendje kon ik niet hebben,
Maar toch,die jongen,.. :+

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:01

Haha nou die jongen én de relatie waren 1 grote blunder :P
Maar heb er wel een hele goede vriendin aan over gehouden, zijn zusje!

Andere ex was ook een eh.. rare. Altijd hele grote mond over alles en vooral opscheppen, meestal over zijn vrienden, maar hoe langer ik hem kende, hoe minder er van waar was. :+
Ergste vond ik nog wel dat het kindje van zijn zus (1,5 toen) een langwerpig voorwerp (volgens mij zo'n ding waar je van die plastic ringen omheen kan doen) erg diep in dr mond stopte tot ze er van moest kokhalzen. Zegt die kippekop; Zo die kan wel goed deep throaten...
:r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:13

Oh ik weet ook nog een blunder van een ex-scharrel..
Die loog echt alles bij elkaar!

Zo zou hij een audi R8 rijden, keiveel geld verdienen, in een villa met zwembad wonen, een zoutwaterauquarium hebben.. Op google maps bevond zicht inderdaad een huis, met zwembad, net buiten het centrum op het adres wat hij me gegeven had.
Echter toen ik daar kwam haalde hij me op in een lelijke oude auto (was van zn ouders..?) was het een piepklein rijtjeshuisje (ik dacht dat we er nog niet waren, gezien er achter de wijk een bos was wat ook op googlemaps te zien was..), en ook in de garage of straat was geen audi te vinden. De audi bleek een auto van de zaak te zijn, en die had de zaak toevallig die week weer terug genomen in ruil voor loonsverhoging.. Ook een zwembad was nergens te vinden (dat werd toen het huis van zn oom en tante..). Ik dus vragen naar dat zoutwaterauquarium, maar dat stond op zolder, en daar waren ze aan het bouwen dus mocht ik ook niet kijken.. Nja, ik had het toen wel al gehad met hem en al zn leugens, en ben met de bus terug naar het station gegaan :')

Wat een blunder was die gozer zeg..

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:28

GamblersCup schreef:
Hier een wat meer „onschuldige“ blunder van een ex…

Ex moest midden in de nacht piesen, toilet was beneden. Hoor ik hem beneden met zo’n „tudie-tudie-stem“ heel lief tegen iemand praten. Dat ie zo lief is, en dat ie maar weer snel moest gaan slapen. Nou ja, ik had 4 katten lopen, dus vond dat niet zo gek. Hij zal er onderweg wel eentje tegengekomen zijn. Komt ie weer boven (en dat is het stomste wat ie gedaan heeft, het mij vertellen!) zegt ie dat ie een kat tegenkwam in het halletje beneden, die stond te aaien en uiteindelijk kwam de vacht hem een beetje vreemd voor. Voelde anders aan als normaal. Doet ie het licht aan, blijkt dat ie al 5 minuten één van mijn hondenkoppen-sloffen staat te aaien en er tegen staat te praten hoe lief ie wel niet is!
En dan boos worden als ik niet meer kan slapen en de rest van de nacht lig te huilen van de lach in bed!

Ben ondertussen het hele topic maar aan het doorspitten, maar hier stroomden de tranen net van over mijn wangen.
Mijn hemeltje, wat suf...

ilse_dgraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:45

scharrel van mij een x;

Wij hebben een hond, ja een hele gevaarlijke Golden retriever. Het ligt de hele dag in zijn mand, als ie slaapt lijkt het net een man met een kettingzaag :D Zo ligt ie de hele dag zo ongeveer, zit geen kwaad in. Staat ook niet op als ik thuis kom, af en toe als een onbekende binnenkomt, ff kijken wie het is en dan weer slapen.

Zo was dus een x een scharrel bij mij, gingen naar boven en blabla. Toen we weer beneden kwamen, zag hij ineens die hond. Hij stond nog halverwege op de trap, maar hij verzette niks meer. HAAL HEM WEG. ik zo; uuh hij doet echt niks hoor? Hij kijkt je alleen aan. ja maar straks valt ie me aan. ik weer; hoezo zou die? :? jaaa omdat jij zijn baas bent en ik ben een indringer enzooooo. dus ik neee hij doet niks!!

nou die hond moest toch echt eerst de gang uit voordat hij de trap af kwam.
Heb ik hem nog ff gepest; ik deed de deur pas van het slot af als hij eerst de hond ging aaien :+

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:08

LovingTweety schreef:
Als je 13 bent hoor je je veel met je pony's en je vriendinnen bezig te houden. Nog niet met jongens. Gewoonweg omdat je de risico's nog niet ziet.

Ik vind het persoonlijk erg raar én zonde als een 13jarige al verder gaat dan handjes vasthouden.

:')
dan ga ik me maar verder niet uitweiden over waar ik allemaal mee bezig was toen k 13 was :+ :+

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:16

Deze discussie was offtopic en afgelopen. Bovendien is het helemaal niet stoer om op je 13e al verder te gaan. Zoals ik zeg, gewoon zonde.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:19

zeg ik dan dat het stoer is ? :')
wat een onnozel gel*l.

pff. ga wel weer de stille meelezer spelen :+
kan k ook niks verkeerds zeggen :S

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:22

carr_friesje schreef:
zeg ik dan dat het stoer is ? :')
wat een onnozel gel*l.

pff. ga wel weer de stille meelezer spelen :+
kan k ook niks verkeerds zeggen :S

Het is inderdaad niet handig om iets verkeerds te zeggen. :')

Sorry, ik kon het niet laten. :+

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 20:41

Sommige doen het omdat ze het stoer vinden,
en sommige doen het omdat ze er gewoon klaar voor zijn,
Je kan niet oordelen over iemand die je niet kent :)

En laten we het nu weer gezellig houden,
het was een leuk topic,dat gaan we niet verpesten nu :+

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:00

Ik lees al vanaf het begin mee, en ik telkens als ik moet leren word ik toch afgeleid door dit topic _O-

Ik moest wel lachen toen ik erachter kwam dat een jongen waarmee ik bezig was bij de Mcdonalds werkte ipv samen met zijn vader een eigen zaak te runnen..

En mijn ex had hoogte vrees, maar op de kermis wou hij toch persé in het reuzenrad. Dus wij in het reuzenrad, heb me werkelijk kapot gelachen. Hij leek wel een kind van 3 jaar oud. Helemaal plat liggen en zich helemaal vast houden en vooral niet over het randje heen kijken :')

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 21:02

aaah dat is zielig :')
Ik heb ook enorme hoogtevrees,
toen we in londen waren wou mijn vader me toch perse mee in het reuzenrat nemen,
ik ben nog NOOIT zo bang geweest _O-

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:07

ja maar fien :oo
die is ook wel dónders hoog :oo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:23

ik had een maatje een hele tijd terug, en soms leek het alsof het wat ging worden, en dan weer niet. Wist niet echt wat ik ervan moest denken, dus uiteindelijk de boot zelf maar afgeduwd en afstand genomen. Ene keer leek hij helemaal over z'n oren op me, keer erna net niet.

Nou heb ik intussen een hele goeie klik met zijn beste vriend, en is de ander een soort offensief begonnen om me jaloers te maken. helaas pindakaas heeft zijn type offensief eerder een omgekeerd effect :P Het is nochtans een schat van een jongen, had ie alleen maar wat eerer moeten bedenken dat ik geen eeuwigheid ging afwachten...

Zijn grootste blunder is dus om mij te laten schieten haha :P

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:48

Ik lees al vanaf pag. 1 mee, er komen echt grappige dingen voorbij maar soms ook erge.

Ik heb er ook eentje van mijn ex.
We woonden nogal ver uit elkaar en hij kwam met de bus naar mij, we waren 2 jaar samen en goede vrienden van mij hadden voorgesteld hem naar huis te brengen zodat we langer samen konden zijn op deze speciale dag. Alles ging goed en het was gezellig enzo en opeens bellen zijn vrienden naar hem 'hey, we zijn daar kom je ook?'.
Nou zou je denken je bent je 2 jaar samen aan het vieren en hij zal waarschijnlijk zeggen nee ik blijf bij mijn vriendin, nou niet dus zegt die tegen mij 'Het was gezellig maar ik ga nu naar mijn vrienden daaag'.
Mijn goede vriend brengt hem dus naar de plek waar mijn ex zijn vrienden waren, ik was zo woedend.
De dag erna nog durven zeggen dat het er toch niet toe deed want zijn mama had een half uur daarna hem gebeld dat hij naar huis moest komen.
Ik heb nog 1 keer met hem proberen praten erover maar hij bleef zijn vrienden boven mij verkiezen, heb het dan maar uit gemaakt.
Hij heeft mij nog zeker een week lastig gevallen waarom ik het nu had uitgemaakt en maar huilen aan de telefoon en maar zeggen hoe hard hij mij miste. :? Ik snap sommige jongens toch niet hoor. :')

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:15

bro's before ho's.
over het algemeen snap ik dat hij gewoon met zijn vrienden afspreekt tenzij jullie al hadden afgesproken..

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:21

Fien__ schreef:
aaah dat is zielig :')
Ik heb ook enorme hoogtevrees,
toen we in londen waren wou mijn vader me toch perse mee in het reuzenrat nemen,
ik ben nog NOOIT zo bang geweest _O-

Haha maar ik vond het ook niet erg dat hij hoogtevrees had maar ik wou helemaal niet in dat reuzenrad, dat wou die zelf (misschien om te bewijzen hoe stoer die was :? ) maarja dan moet hij dan niet gaan janken als een klein kind haha :+

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 22:23

Hij dacht wss omdat hij het zelf zo eng vond,
'ik ga bewijzen hoe stoer ik ben'
and he failed,epically :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:38

Blunder is als ze iemand die vliegangst heeft een vluchtje met een helikopter aanbieden :Y)

orion1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:41

Zeggen tegen mijn broer dat als we samen zouden wonen ik maar is wat minder tijd voor mijn paarden moest inplannen en ze er misschien ooit wel uit moesten.
Byebye vriendje. Na 4,5 jaar had die beter moeten weten

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:47

orion1996 schreef:
Zeggen tegen mijn broer dat als we samen zouden wonen ik maar is wat minder tijd voor mijn paarden moest inplannen en ze er misschien ooit wel uit moesten.

Dit begrijp ik eigenlijk niet helemaal....
Je wilt toch zelf ook quality time met je vriend?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:55

orion1996 schreef:

Tja toen wij ons eerste huis wilde kopen, moest mijn paardje er ook uit.
Anders konden wij geen huis betalen. Ook ben ik toen fulltime gaan werken waardoor ik niet veel tijd over hield voor een eigen paardje (ik reed ook op paarden van mijn opa).

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:57

Maar Kriel, dan bedenk je dat zelf.
Dat is wat anders dan dat iemand je min of meer iets oplegt.

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:01

Fien__ schreef:
Hij dacht wss omdat hij het zelf zo eng vond,
'ik ga bewijzen hoe stoer ik ben'
and he failed,epically :+

hahahaha ja precies :=

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:02

Ik snap het wel. Een ex heeft mij ooit de keus gegeven: kat eruit of hij eruit!

Okee :D Wie ligt er nu naast mij op de bank? Hij in ieder geval niet.

Het ligt er ook maar aan wie het vraagt natuurlijk. Kijk, samen verder met de liefde van je leven of met gewoon een jongen die wel lief is enzo maar het verder niet is is natuurlijk nogal een wezenlijk verschil... en dit was dus zo'n geval van de tweede categorie ;)