Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
appiesjappie schreef:Ik wil niet zoveel kwijt een kilootje of 5. Ik heb best dikke boven benen en krijg er best last van. Ik heb namelijk ook nog een handicap en als ik dan elke dag mijn lichaamsgewicht mee moet zeulen is het best zwaar. en mn broeken beginnen behoorlijk strak te zitten. Toen ongeveer 69 kilo woog voelde ik mij echt lekkerRienn schreef:
Ik heb net even op gezocht hoeveel je weegt, maar bij je lengte valt het toch wel mee...? Hoeveel wil je kwijt?
magli schreef:Da's echt he en de gedachte dat dat maar 2 jaar of 1 jaar geleden is, maakt het nog frustrerender!
Hoe ik dat ga doen? Dat eeehm moet ik nog uitwerken :p. Maar vroeger deed ik enorm veel sport (zo goed als elke dag denk ik) en nu bijna niets meer (studies), dus ik denk dat ik dat eens terug ga beginnen doen!
Maar nu eerst studeren!
bellenadie schreef:mag ik ook mee doen? Ik wil 20 tot 25 kilo afvallen en ik wil daar ongeveer een jaar over doen! Maar de eerste kilos gaan vrij snel dus dan kan ik misschien mee in de race! ik heb geprobeert via therapie af te vallen.... Maar ik heb spieren gekweekt daar.... en spieren wegen zwaarder dan vet en ik ben dus geen gram afgevallen!
ROCHELLEx schreef:Ik heb stiekem al een beetje begonnen hoor, met het afkicken van de snoepjes. En ik mag vandaag van mezelf 1 oliebol en 1 appelflap eten met heel veel water hahaha