Hier heeft het vanmiddag een uurtje gesneeuwt, is denk ik rond de 2-3 cm gevallen, nu af en toe nog lichte sneeuw. Het valt gelukkig nog mee. Snelwegen waren nog wel te doen.
Ik ben net ongeveer dertig keer bijna op m'n bek gegaan met die mooie schoenen van me. Uiteraard gaat het ook weer sneeuwen als Ingmar van de winkel naar huis loopt met z'n Coolbest. Het plastic tasje scheurde ook nog even uit, dus m'n Coolbest lag in de sneeuw. Ik weet nu in ieder geval zeker dat het goed gekoeld is.
[kneus]Mensen, wens me succes, want ik ga op de fiets naar het station. Schroom niet om een topic te maken dat ik verongelukt ben ofzo, want daar heb je best grote kans van. [/kneus]
zo. ingmar is al even veilig op het station. het grote bord met vertrektijden van de treinen is helemaal leeg. bizarre drukte hier. alles gaat nu via de omroep. beter rijdt mijn trein gewoon.
het mag van mij stoppen! Wij willen gaan stappen met een groep meiden heen met de trein en terug taxi, moet het wel gaan natuurlijk
annastasia
Geplaatst: 04-12-10 18:55
Hier boven in groningen is niet heel veel sneeuw gevallen. Maar het waait wel erg hard. Ales waait dus zo weer de weg op. De hoofdwegen ( en alle andere wegen) zijn heel slecht te berijden.
De belangrijkste weg tussen groningen en delfzijl is 60 wel zo'n beetje de max snelheid.
hier ligt nu zeker wel zown 10 cm sneeuw! Echt niet normaal hoeveel er vandaag is gevallen joh! Vanochtend ging het echt tekeer. Gelukkig zat k toen binnen. Vorig jaar moest ik nog post bezorgen, als ik dat met dit weer had moeten doen, zou k echt gek worden, whahah xD Blij dat k daar vanaf ben