Morgen alweer een jaar geleden
Cheveyo schreef:jij ook succes dan morgen Roos!
Ik ga nu echt plat, pijnstillers zijn maar tijdelijk voel ik...mijn god wat een hel zeg!
Dit was het laatste was Nicole bij ons in het Tinkerpraat topic zei.
Raar nu ik het opzoek wat haar laaste woorden toen waren, lees je dat ze ziekkies was (blaasontsteking) en dat het een HEL was.
Dat ze niet lekker was op dat moment wisten we, maar de woorden Hel kon ik me niet meer herinneren.
Niet wetend dat ze 18 dagen later er niet meer zou zijn.
Ineens weg te midden van haar paardjes en op de plek die haar zo dierbaar was, bij haar ouders.
Ik weet nog dat Jaq (@Chubby) mij vroeg aan de telefoon : Zit je Peet. En ik zei: Ja ik zit. Nicole is overleden...................... Nee dat kan niet denk je dan, dat is niet echt. Maarja iemand zegt dat niet zomaar.
Nou tot aan vandaag doet het me nog verdriet, dat zo'n Puur en Zuiver en lief mens, voor ieder mens en dier om haar heen weg was. Nooit meer haar heerlijke humor, haar geweldige liefde volle paarden en honden foto's. Nooit meer de strijd in haar woorden die ze iedere dag moest leveren, en wat vele van ons sterk maakte.
Nou lieve Nicole ik denk altijd wel een keer op een dag aan je en de laatste weken kruipen voorbij, wetend dat het morgen alweer een jaar geleden is dat je er nog was.
Heel veel liefs voor Mark en haar familie.
Wij wensen jullie heel veel sterkte toe.
Ook iedereen die Nicole een warm hart toedraagt.

Midden in 't leven,
nog zoveel te geven.
Idee en plannen te over,
in een keer voorbij.
Voor ons was je een kei,
enige in je soort.
We zetten ons leven,
in jou gedachten voort.
Liefs Ruud en Petra xxx