straks kijken of ik even tussen de buien door naar stal kan en paard kan longeren.
kehdra
Geplaatst: 29-08-10 10:08
Ik vertrouw buienradar niet helemaal meer. vooral die 24-uurs verwachting. Het leek gister droog te blijven, dus vol goede moed naar het weiland. Daar aangekomen dikke hoosbui, terwijl er volgens BR toch écht niks aankwam.
Nu schijnt de zon hier weer heel hard, dus zit eraan te denken om weer naar t weiland te gaan, maar na gisteren weet ik het dus niet meer.... Die dikke bui lijkt bij ons langs te gaan, maar ja, gisteren leek dat ook zo...
Volgens buienradar zou het hier gistermiddag vanaf 14.00uur droog zijn,geen bewolking meer te zien op BR.Nou pas rond 16.00uur werd het droog,dus op BR kan je niet van op aan. Hier is het nu grijs en regen/motregen.
Hier was het gisteren avond ook onweer en harde regen, buienrader gaf aan dat het droog moest zijn haha.
MarvanTom
Geplaatst: 29-08-10 10:34
Gisteravond idd ook onweer en fikse buien, dus ik denk dat de poownies het eigenlijk wel fijn vonden om in stal te slapen. Vanmorgen eerst de eendjes uit de (water) bak gejaagd en poownies er toch maar ingezet. Nu schijnt hier weer een lekker zonnetje met een redelijk windje, dus het water zal snel verdwijnen.
hihi jij geluk gohya hier is het slecht nu. en heeel grijs:(
Marnixx
Geplaatst: 29-08-10 11:41
Hier nu erg veel regen.. Telegraaf meld noodweer vandaag!
Rinske
Geplaatst: 29-08-10 11:44
Zo, net een hevige bui gehad . Nu is het weer droog. Buienradar geeft nog 1 bui aan, en dan zou het de rest van de dag droog moeten blijven. We shall see .
hier was het de hele ochtend mooi weeer, maar het begint nu toch écht te betrekken...
gohya
Geplaatst: 29-08-10 11:51
Mistral_Bink schreef:
hihi jij geluk gohya hier is het slecht nu. en heeel grijs:(
Damn,ik heb te vroeg gejuicht.Het trekt weer dicht en word donker. Krijgen we noodweer vandaag? Maar bokkers je moet maar zo denken,na regen komt zonneschijn en die krijgen we vanaf dinsdag weer. Woensdag begint de herfst,maar ik verwacht een fijne droge,warme hersft [nazomer dus].
Wedstrijd afgebeld ivm met héél slecht weer vanmorgen vroeg.. Kwartier later breekt de zon door en sindsdien nog 1 buitje gehad.. Balen! Omgeving Gorinchem.