Even een stipje zetten ik ga volgende week denk ik, nog nooit in Rotterdam geweest. Afgelopen zomer wel bij de primark aan de oxford street, moet zeggen dat ik daardoor een stuk minder van de stad zelf heb gezien hihi
Hmpf, ik was vandaag in Rotterdam, maar na al het gezeik en geloop en vertraging van de NS had ik om 4 uur geeeeen zin meer bij Alexander uit te stappen voor de PRIMARK.
ik ben ook met een klasgenootje gegaan wel zo gezellig
Oamaru
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-10 15:49
Liiszle schreef:
leuk! welke maat?
40! Zijn nog nooit gedragen. Stickertjes zitten er nog op.
viefdepief
Geplaatst: 14-11-10 15:49
Aideen schreef:
Wie heeft dit rokje gezien en weet hoe duur hij is? Toen ik er was was hij alleen nog in maat 34 en ik zoek een 38. Als iemand hem voor me wil meenemen tegen een vergoeding, heel graag!
Ik heb het rokje ook, alleen echt al 3 maand geleden gekocht ofzo.... Zijn ze er nu weer?
Dekloktikt
Geplaatst: 14-11-10 16:04
sloffiee schreef:
Ik wil er ook heel graag heen. maar ik moet vanuit friesland komen het lijkt mij zo ver om alleen te gaan..
ik kom ook uit friesland en ben ook geweest. Lijkt lang reizen maar vreemd genoeg ben je er zo! denk dat dat komt omdat je niet hoeft over te stappen en gewoon lekker kunt luieren/slapen.
Liiszle
Geplaatst: 14-11-10 17:24
Oamaru schreef:
Liiszle schreef:
leuk! welke maat?
40! Zijn nog nooit gedragen. Stickertjes zitten er nog op.
helaas.. ik heb 37.
Marije__
Geplaatst: 14-11-10 20:52
Stel.. dat iemand deze week nog gaat, en iets voor mij mee zou willen brengen..
Dit truitje, in maat M/38 .. als je weet dat hij te strak valt mag het ook wel L of 40 zijn! ik weet niet of er meer kleuren zijn, maar roze of lichtblauw ,wit is ook goed!!!
Ik ben weer thuis, ritje Primark vroegtijdig beëindigd.. Was al ziek toen ik van huis ging en in Apeldoorn maar besloten terug te keren. Misschien dat ik woensdag weer een poging waag.