Steff_ schreef:Daarnet voor de 2e keer af gereden en ik ben geslaagd yeaah eindelijk! En het ging echt goed![]()
Gefeliciteerd!

FlyingAngel, gefeliciteerd met theorie!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kitty__ schreef:Ik geloof dat je het dezelfde dag aan kan vragen, natuurlijk wel alleen als het gemeentehuis open is. Ik heb mijn examen bijvoorbeeld op een woensdag en dan is het gemeentehuis tot 's avonds open. Dan kan ik het gewoon meteen aanvragen(als ik het haal
)
SuperLiesje schreef:Geslaagden gefeliciteerd
Zeg zijn er hier ook nog mensen die hun rijbewijs al hebben? Zo ja, hadden jullie in het begin dat je zelf begon met rijden ook dat de auto vaak afsloeg?Ik heb het vooral bij stoplichten.. hoe irritant!
SuperLiesje schreef:Kitty__ schreef:Ik geloof dat je het dezelfde dag aan kan vragen, natuurlijk wel alleen als het gemeentehuis open is. Ik heb mijn examen bijvoorbeeld op een woensdag en dan is het gemeentehuis tot 's avonds open. Dan kan ik het gewoon meteen aanvragen(als ik het haal
)
Je kan je rijbewijs pas de volgende dag aanvragen
marloe schreef:Hm, tegen mij zeiden ze dat ik hem vanaf morgen kon aanvragen.. (Helaas kan ik morgen niet.)
Gemeentehuizen hebben echt vreselijke openingstijden.. Hopelijk kan ik woensdag op tijd bij het gemeentehuis zijn.
SuperLiesje schreef:Geslaagden gefeliciteerd
Zeg zijn er hier ook nog mensen die hun rijbewijs al hebben? Zo ja, hadden jullie in het begin dat je zelf begon met rijden ook dat de auto vaak afsloeg?Ik heb het vooral bij stoplichten.. hoe irritant!
__KELLY schreef:Whoehoeee mn TTT ging goehoeeedd![]()
Heb vrijstelling
Had alleen klein puntje met een auto die nog van rechts met vol gas aan kwam scheuren dus daar had ik niet adequaat genoeg op gereageerd. En op de snelweg had ik 1x dat ik een bus ging inhalen dat ik iets te gehaast had gekeken.
Maar voor de rest was de examinator tevreden.
Dus ik kan met een goed gevoel straks mn rij-examen afleggen!