Yep klopt 17 december begon de ellende.. toenw as het nog de vraag of we de 18e de overdracht in rotterdam van ons huis konden realiseren... wat vliegt de tijd toch.
Zonnetje is hier nu weg. het is bewolkt. (jawel heb vandaag de gordijnen maar wel eens open gedaan hahahaha)...
Hoop wel dat de sneeuw lekker onder de grens D/G/F blijft. We hebben genoeg gehad.
Ingmar_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-10 15:57
iefke schreef:
Het wordt toch echt al een vertrouwd gezicht, die witte vlokken die dwarrelen voor het raam.
Bijna wel ja..
Als ik de buienradar mag geloven van het keer gaat het vlak langs Vlissingen en dan heb ik er dus lekker geen last van
Volgens weeronline gaat het hier pas rond 10 uur vanavond wat sneeuwen, tot ongeveer een uur of 1 snachts, en dan gaat het over in regen.... verder voorlopig geen sneeuw op de vooruitzichten. het zal mij benieuwen....
zap
Geplaatst: 17-02-10 16:48
Wendel schreef:
van waar tot waar moet je
Leiden - Gorinchem.... rond half 9/9 uur in de avond zal ik vertrekken.... hoop ik
dejavu
Geplaatst: 17-02-10 17:29
Dit ga je niet menen?!
Wéér sneeuw!
Ik voel me opgelicht en belazerd. Houdt het dan nooit op?!
Ik ga even tussen de twee buien door de paarden voeren.
Mensen.. ik heb zó geen zin in vorst meer
magic_lover
Geplaatst: 17-02-10 18:47
Lovely schreef:
Mando, ik vond dit wel de langste maanden ooit hoor .
Zeg dat wel!
Hier nogsteeds droog, maar begint al wel flink kouder te worden.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 17-02-10 18:49
De buienradar is behoorlijk de kluts kwijt volgens mij: Als je dat zo bekijkt, zou het hier al vanaf 5 uur moeten sneeuwen, maar er valt helemaal niks. Het is wel grijs, maar het ziet er ook (nog) niet echt uit alsof er nog wat komt. Het heerlijke weer van vanochtend is helaas wel weg....