Ik kom ook even binnenwandelen. Vind Primark echt de meest geweldige uitvinding ooit, haha! Moet binnenkort ook echt weer zomer inkopen doen, zeker nu ik die fotos hier zie! Vorig jaar had ik mn zomer jas bij Pri gekocht, 21 euro, super leuke witte jas met knopen en riem. Sorry trenchcoat maar dan kort, echt super vet! Die gympies, i love them!
Primark is echt leuk! Gelukkig zit er nu ook eentje in Luik dat is een stuk dichterbij voor ons hier in t zuiden dan Rotterdam!! Ze hebben echt leuke spulletjes
Ik kom net weer uit Rotterdam Alexander. En heb even heeerlijk geshopt in de PRIMARK. Ik vind het een geweldige winkel. 55euro voor 1paar schoenen 2Tassen, 3Shirtjes, 1hempje, 1spijkerbroek kort , Oorbellen, Ondergoed, Bikini, Pantys, en uuh dit was het geloof ik...
Morgen ga ik er voor het eerst heen, met een vriendin! Wordt echt een dagje uit voor ons aangezien we helemaal vanuit Groningen komen. Heb er echt zin in!
De eerst volgende keer dat ik kan, is aanstaande vrijdag. Maar dan is hij zeker niet open of wel? Ik ben zo benieuwd, ben er nog nooit geweest maar het is nu al mijn favoriete winkel. Is die in Luik ook leuk?
Cobalt blauwe zomerjas gekocht. Shirtje met schoenen erop! Weer zo'n fijne BH en sokken
Ze hadden niet zo veel
Aranel
Geplaatst: 25-04-10 19:34
Saskiaatje schreef:
Ik pas gewoon in de zaak zelf, heb echt geen zin/tijd/energie om in de rij te gaan staan voor die pashokjes.
Volgende keer als ik ga, ga ik dat ook doen. Sta ik daar leuk in m'n bh in de winkel.. . Nouja kan natuurlijk wel een hemdje aandoen. Die pashokjes iig nooit weer, we moesten een half uur wachten