Hier is weer een paar centimeter bijgekomen. Het kan voor mij niet op.
Ilse_123
Geplaatst: 22-12-09 00:21
Ik vind sneeuw heel leuk hoor,.. maar morgen was net de dag dat ik met mensen ging bijpraten die ik anderhalf jaar niet had gezien, en daar moet de ns mij toch echt een beetje bij helpen...
Rienn
Geplaatst: 22-12-09 00:22
Volgens mij zeggen ze bij elk weerbericht weer iets anders. De een zegt het blijft zo door gaan en blijft koud en de ander zegt het wordt warmer... Van mij mag er nog veeel meer sneeuw komen
Puchje
Geplaatst: 22-12-09 00:22
Ilse... Van Oss naar Wijchen (10 min) duurde 5u vrijdag... Dus.. succes morgen
Anoniem
Geplaatst: 22-12-09 00:24
Nou, ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Na wat avonturen op de fiets en in de auto vind ik het wel weer leuk geweest . Iedereen heeft lekker kunnen sleeën, met sneeuwballen kunnen gooien enzovoort, nu mag het wel weer weg. Als het warm is hoor je mij niet klagen hoor en bij regen ook niet echt, wel bij vorst en sneeuw .
Hoelang zou het duren voordat die sneeuw is weggedooit? Gelukkig was het vandaag niet zo koud.. Fietsen ging gelukkig ook nog, de paarden vinden de sneeuw wel leuk
Hier is geen sneeuw bij gekomen, helaas Zo maar weer naar 't werk met de trein
diana1
Geplaatst: 22-12-09 09:34
Hier (nabij Loppersum,prov.Gr) is afgelopen nacht weer een paar cm. bijgevallen. Het was net een poosje droog maar nu sneeuwt het ook weer lichtjes. leuke foto's vrouwtje?
Hier is vanacht ook weer heel wat gevallen, we hebben nu ca 20 cm hier liggen.... en er is geen doorkomen aan. Vanaf zondag rijden er al geen bussen meer en vandaag waarschijnlijk ook niet, tis te gevaarlijk...
Pluizebolpum
Geplaatst: 22-12-09 09:46
Puchje schreef:
Ik klaag graag bij warmte boven de 25 graden
*steekt hand op* Ik ook... Hier bij het IJsselmeer heeft het iig gisteravond nog gesneeuwd. Heb ondertussen goed door hoe je moet sneeuwfietsen dus van mij mag het nog wel effe blijven liggen. Hoorde van een tante uit de buurt van Roden dat die echt was ingesneeuwt! Ze woont op een soort van boerderijtje en is sinds donderdag al niet meer van het erf geweest. Post halen uit de brievenbus is al een karwei. En dan zeuren ze hier om die paar centimeter sneeuw...