Hoevaak gaan ze nu kijken naar de reactie op jouw stamcellen Polly? Eens per dag?
* Heeft een boodschapje in haar onderschrift gezet.
Yellowfish
Geplaatst: 23-09-09 22:22
Polly, is het wachten nu tot je broer zijn bloedwaardes weer een beetje op orde zijn of gaat het nu om de uitslag van het chimerisme onderzoek (of is daar helemaal geen sprake van?) ? Anyway, top dat zijn waardes zo snel stijgen! Hopelijk zet die stijgende lijn voort en kan hij snel weer naar huis
Wat super om te lezen dat het beter gaat met je broer! En natuurlijk dat jij je ook weer goed voelt! Ik duim ook mee dat de turbostamcellen zich snel vermenigvuldigen!
Polly_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-09 22:37
Unwritten schreef:
Hoevaak gaan ze nu kijken naar de reactie op jouw stamcellen Polly? Eens per dag?
* Heeft een boodschapje in haar onderschrift gezet.
Ik weet niet precies hoe dat nu zit.. Ze hebben sowieso controles op maandag, woensdag en vrijdag, maar blijkbaar met uitzondering nu dus ook gisteren..
Aahh wat lief van je onderschrift! Het is alleen steven, ipv Stefan. Maar ik vind t echt een super lief gebaar!
Hier nog een stille meelezer!! Ik blijf ook mee duimen! Super hoe je het allemaal doet meid, petje af!
BloemBloem
Geplaatst: 24-09-09 10:28
Polly_ schreef:
En weeerrr een update! De leukocyten zijn al 0,3 ik heb turbo stamcellen haha!
BloemBloem
Geplaatst: 24-09-09 10:29
Polly_ schreef:
Nouuu ik heb écht turbo cellen, die 0,3 waren waardes van gisteren (rond 7 uur 's avonds bekend) en nu zijn ze 0,4 Een gezond mens heeft tussen de 3 en de 10, dus we hebben nog een lange weg te gaan, maar ieder klein beetje helpt
Geplaatst: 24-09-09 10:42
Wauw, zie het nu oas, met tranen in mijn ogen zitten lezen. Wat een kracht hebben jullie! Heb heel veel respect voor je!
Sterkte!!!
Barb
Geplaatst: 24-09-09 15:07
Wat ontzettend dapper! Ik zal voor jullie bidden en duimen dat het goed komt!
Respect!
PieterBel
Geplaatst: 24-09-09 15:10
Super dat het zo aanslaat! Mooi dat je dit kan doen voor je broer. Een menselijk lichaam is echt apart. De wetenschap kan mensen klonen maar heeft nog niet echt iets effectiefs tegen kanker. En een zus kan haar broer op deze manier wel redden! Hopen dat deze lijn doorzet en hij zometeen weer helemaal gezond is!
De lijn zet zeker door! De leukocyten zijn nu al 0,6! Dus daar zit een absolute stijgende lijn in, omdat ze dat pas verwacht hadden voor volgende week. Ze zeiden zelfs dat zodra zijn bloedwaardes weer goed waren, en hij weer zelf kon eten hij naar huis toe mag! En dat terwijl ze eerst zeiden dat je er nog minstens 6 weken ziek van zou zijn, hoewel het pas net 2 weken terug is dat de transplantatie was! Ik sta er echt van versteld.. maar ben er wel super trots op!
Heerlijk om te lezen dat het toch zijn effect heeft gehaald. Ik blijf natuurlijk duimen dat de lijn gewoon lekker zo door blijft stijgen. Nogmaals, ik kan het niet vaak genoeg zetten, ik vind het zo knap van jou en je broer dat jullie dit samen ondergaan, en ik ben er heilig van overtuigd dat jullie er sterker uit komen. Niet alleen beter in de zin van de ziekte, maar ook in karakter.
Kosta
Geplaatst: 24-09-09 19:32
Wat geweldig, dat gaat de goede kant op. Hopelijk mag hij snel met jullie naar huis.
avaluna
Geplaatst: 24-09-09 20:35
Wat super om te lezen dat het zo goed gaat! Hopelijk blijft de stijgende lijn doorzetten!