Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar het was ook de kop van dat beest zo grappig, je ziet op de porta de afdruk van zijn nageltjes staan waar hij probeerde zich vast te grijpen. En hij trok maar 6 stukjes mee, dus dat viel ook reuze mee.
. Zijn echt zo grappig.
.
Zou het komen dat we toch iets met paarden hebben ofzo 
Ik word wel een beetje in 2en getrokken, ben namelijk ook in een spannend boek bezig 

Kan vanaf daar wel tv kijken, maar zit dus op een emmer of klein tafeltje, niet ideaal dus.. 
En als hij deze specifieke niet kan vinden neemt ie wel een paar andere mooie van 1000 stukjes voor me mee 

. Welke was het nou ook alweer? Ben heel benieuwd wat hij verder voor je meeneemt.
en beetje fysiotherapie. Terwijl ik dacht dat ik juist ergotherapie zou krijgen, dat leek mij nou handig. Maar goed ik zie het dalijk wel.
. Volgens mij is dat de puzzel die ik had uitgeleend en nooit heb terug gekregen. Grrrr
.
. Daarom ga ik nu i.p.v. 5x per week naar mijn eigen fysio, 2x per week naar revalidatie, want dat is zoveel beter
. Ja ik weet het ook niet zie de logica er niet van in. Maar als het me echt niet bevalt dan stop ik ermee.
. Kinderen kunnen je soms zo verbazen he? De een heeft er meer geduld voor dan de ander. Maar wel gezellig zo met z'n alle

. Hoe bevalt je wasgij goldie?