zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magriet

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 07:24

Hier liggen ook nog verschillende puzzels te wachten, malleen ben ik op dit moment aan het borduren. er ligt oa nog een van ravensburger ook van 5000 stukjes. Helaas heb ik geen tafel waar die opm past. Mijn tafel is 1 meter bij 3-5 meter. Het smalste deel van de puzzel is 1.01 meter. Ga wel zoeken of ik een plaatje kan vinden

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 08:01

Choco: jij hebt wel geluk met je beestjes zeg _O-

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 09:11

Haha ja inderdaad, moet wel zeggen kon er bij het konijn meer om lachen dan toen de kat de puzzel van de plaat gooide :(. Maar het was ook de kop van dat beest zo grappig, je ziet op de porta de afdruk van zijn nageltjes staan waar hij probeerde zich vast te grijpen. En hij trok maar 6 stukjes mee, dus dat viel ook reuze mee.
@ magriet, je kunt bij de praxis voor een paar euro een plaat op maat laten zagen. Daar kun je je puzzel opmaken, werkt best goed :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 09:21

Ik ga nu eerst mijn puzzels afmaken die ik heb liggen. Ga daarna een Wasgij puzzel halen. Zag dat 15 hier in overvloed aanwezig was bij de bart smit

Die ga ik wel samen met mijn vriendje maken. Van mijn huidige puzzels moet ie afblijven :+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 09:30

De wasgij 15 ben ik nu aan het maken, en ik heb de 6 nog in de kast liggen :D. Zijn echt zo grappig.
Ik wordt nu door mijn beesten belaagd, de kat moet perse op mijn schoot liggen en het konijn duwt tegen mijn voeten :+.
Pfff moet dalijk voor het eerst naar revalidatie en ik zie er echt enorm tegen op! Moet er om 12.45 zijn en het duurt 1 uurtje. Maar toch, ik heb 6 maanden bij mijn eigen fysio gezeten. Ik weet wat ik aan hem heb, nu weer nieuwe mensen die allemaal an mijn arm gaan zitten. Nee ik zie het nog niet echt zitten :(

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 09:34

Haha nog meer 15 :P Zou het komen dat we toch iets met paarden hebben ofzo :+
Ik heb mijn dierentuin weer gesloopt, wel nog even een foto van het bewijs gemaakt, en ga nu mijn wasgij puzzel van mijn kamer pakken :j Ik word wel een beetje in 2en getrokken, ben namelijk ook in een spannend boek bezig :P
Die beesten van jou zijn wel lekker bezig zeg :P
Kan me trouwens voorstellen dat je daar niet zo'n zin in hebt nee...

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 09:40

Ik was even vergeten hoe heerlijk het is om een avond bank te hangen en heb me dus niet meer richting puzzel verplaatst. heb leuk Ajax gekeken, en beetje geMSNd :+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 09:57

Annemijn, ik combineer het, mijn puzzel ligt half op de bank half op een tafeltje werkt perfekt!
@ goldie, ja wasgij is echt leuk je hebt geen idee wat het wordt. Maar echt heel moeilijk is het niet, zijn mooie duidelijke stukjes.

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 09:59

Ja, mijne ligt op m'n bed en heb geen stevige ondergrond :( Kan vanaf daar wel tv kijken, maar zit dus op een emmer of klein tafeltje, niet ideaal dus..

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 10:03

ik zou ook niet weten waar ik zo'n grote puzzel zou moeten laten hoor :\

Net de meneer van de speelgoed winkel gebeld en de naam van de puzzel doorgegeven, hij gaat voor me kijken en geeft me daarna een belletje :D En als hij deze specifieke niet kan vinden neemt ie wel een paar andere mooie van 1000 stukjes voor me mee _O-
:+

choco veel succes dan maar voor zometeen.. valt vast reuze mee :(:)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 10:15

Haha ik wil ook zo'n aardige speelgoed meneer :+. Welke was het nou ook alweer? Ben heel benieuwd wat hij verder voor je meeneemt.
Ze gaan me gedragstherapie geven :? en beetje fysiotherapie. Terwijl ik dacht dat ik juist ergotherapie zou krijgen, dat leek mij nou handig. Maar goed ik zie het dalijk wel.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 10:17

@ susje Welke zoek je dat want dan ben ik even kwijt

susje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 10:23

Ik wil graag Spirit of Flight van Josephine Wall:

Afbeelding

gedragstherapie?? huh?? :? dat klinkt idd een beetje gek...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 10:25

Gedragstherapie :? Ben je zo ontspoord dan :')

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 10:26

Ja dat vond ik dus ook, komt op mij over alsof het allemaal aan mij ligt. Ook die intake, daar was ik gewoon niet blij mee hoe ze daar tegen me praten. Alsof ik een klein kind was. Hmm maar ja we zien het dalijk wel.
Het is zo'n mooie puzzel :j. Volgens mij is dat de puzzel die ik had uitgeleend en nooit heb terug gekregen. Grrrr

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 10:33

Waarom moest je eigenlijk ergens anders heen dan?
Ik heb de rand zo goed als liggen, nu weet ik niet meer waar ik verder moet :))

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 10:42

Ik ben gewoon kleurtjes bij elkaar gaan leggen. Gaat vanzelf :+.
Ze vonden dat mijn fysio het niet alleen kon :?. Daarom ga ik nu i.p.v. 5x per week naar mijn eigen fysio, 2x per week naar revalidatie, want dat is zoveel beter :?. Ja ik weet het ook niet zie de logica er niet van in. Maar als het me echt niet bevalt dan stop ik ermee.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 10:44

Op de zijkant van de doos staat een hint trouwens maar denk niet dat je die nodig hebt het wijst zichzelf wel

BKS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 10:45

Wij zijn thuis begonnen aan de contourpuzzle van de zwaan (lag al een jaar in de kast), 1000 stukjes. We hebben er wel plezier mee hoor en soms is het verrasend wat die kinderen ( 5 en 8 ) aan kunnen leggen......

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 10:56

De zwaan staat zeker op mijn lijstje! Vond hem erg mooi :j. Kinderen kunnen je soms zo verbazen he? De een heeft er meer geduld voor dan de ander. Maar wel gezellig zo met z'n alle :+

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 11:14

Susje: Die is mooooi :~

Choco: beetje vreemd verhaal, maar iig hopen dat het helpt... :(:)

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:14

Jeetje het gaat inderdaad snel hier.

@ chocobroodje: Wel vervelend dat ze doen alsof je een klein kind bent, ik zou daar dus ook niet tegen kunnen. En ook fijn dat ze uitleggen waarom dat hun vinden dat je bij de revalidatie beter af bent. In ieder geval succes ermee.

@ Goldie: Sterkte.

Gisteravond ging ik lekker op de bank de randjes uitzoeken van de Jan van Haasteren en vriendlief was er, dus die ging mee zoeken. Vervolgens ging die aan tafel zitten want die puzzel konden we wel gelijk mee beginnen. Dus andere puzzel tijdelijk even op een houten plaat gelegd en met de Jan van Haasteren begonnen. Vandaag verder geen tijd, dus morgenavond pas weer verder.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 12:58

5x in d week fyso vind ik wel veel. Je spieren moeten ook tijd hebben om te hersteeln. Tja eerst een paar keer naar de revalidatie gaan. Bevalt het niet kun je altijd weer iets anders zoeken.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 13:04

5x in de week Fysio kan prima hoor. Fysio doet meer als masseren en manipuleren.
Het is ook hulp bij het vinden van een betere manier om te bewegen. En te controleren hoe het gaat met je blessure of probleem.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-09 14:02

Ja de fysio deed passief mijn vingers trainen anders worden ze stijf. Nou het zit erop. Best raar, we zaten in een kamertje met 4 man 1 gedragstherapeut, een fysio en een fysio in opleiding en ik. Ze hebben heel veel vragen gesteld, en toen mocht ik weer gaan. Dinsdag krijg ik een berg foto's en dan moet ik aanwijzen wat ik wel en niet kan. Nou ja ik doe maar braaf mee. Nu mag ik lekker de rest van de dag puzzelen, dat heb ik wel verdiend :j. Hoe bevalt je wasgij goldie?