wel moet je eerst een klein beetje moeilijk doen omdat ze het eigenlijk liever niet hebben..
Als er dan iemand naar de wc wil moet je gewoon even meelopen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annika212 schreef:Nou zeg je dat verkeerd AnnikaPasamba schreef:En mensen proberen ook vaak meer geld terug te krijgen. Kost iets bijvoorbeeld 5,15, dus geven ze me 10,15 zodat ik 5 euro terug kan geven. Dus ik pak het geld, gooi mijn la weer dicht en dan is het, pardon ik gaf 20 euro hoor. Terwijl ik heus wel weet wat ik aanpak. Dus weer die hele kassa natellen, klopte dus gewoon wat ik had teruggegeven, die meneer meteen vet boos en zeggen van nou wat een flutrestaurant blabla ik kom hier nooit weer. Nou prima joh, fijne dag nog.
Om dat te voorkomen laat ik het geld liggen, pak het wisselgeld, en stop het zodra de klant het ontvangen heeft en goedgekeurd heeft in de kassa.
Gisteren was er een vrouw die om ''een doos om vissen mee te vangen'' vroeg. Ik had geen idee wat ze bedoelde. Toen zag ze schepnetjes staan. ''Já, die bedoel ik, dankjewel!''![]()
Oh, en die Pokémonkaarten. ''Zit in dit zakje Naam Pokémon? En hoeveel Blabla-punten is die waard?''
Ehm..
tummy schreef:wat me eigenlijk is opgevallen dat ik eigenlijk alleen maar dames achter de kassa zie zitten als ik naar de winkel ga. nooit geen mannelijk exemplaar. waarom is dat toch?
liliputter schreef:Bij ons mag iedereen, als je echt heel nodig moet ben je zelf ook blij als je even naar de wc kuntWel gaat er iemand van ons mee! (ja tot aan de deur van de wc
)
liliputter schreef:Bij ons mag iedereen, als je echt heel nodig moet ben je zelf ook blij als je even naar de wc kuntWel gaat er iemand van ons mee! (ja tot aan de deur van de wc
)
_Summerly_ schreef:Bij ons werken eigenlijk heel veel meisjes bij DKW en vier jongens achter de kassa waarvan er eentje ook DKW doet. Wij moeten ook regelmatig helpen bij DKW als ze daar mensen tekort komen, soms nog een paar uur na sluitingstijd.
Maar Lighttt, hebben jullie bij DKW dan geen sweatshirts ofzo? Bij ons lopen alle mensen die bij DKW of de groenten werken in een sweatshirt en als wij de diepvries moeten vullen krijgen we een bodywarmer aan.
Wat ik ook altijd erg leuk vind achter de kassa is, als je vraagt of mensen een plastic zakje om hun vlees willen of een extra plastic zakje voor hun boodschappen, ze reageren met: ,,O, heb je die?'' Ik krijg dan altijd de neiging om te zeggen: ,,Hm... nee, die heb ik niet.''
@ nicci88: Gecondoleerd.
En wat onbeschoft van die vrouw zeg!Kan me wel voorstellen dat je dan echt laaiend wordt.
Vjestagirl schreef:Maar waarom vinden jullie dat iemand wel zo een restaurant in kan lopen? In restaurants zijn toiletten vaak ook alleen voor betalende klanten.