De rest; succes!
Ik had toch verteld dat ik geflitst was zondag, nou mijn pa belde net lachend op dat ik tweede pinksterdag gepakt ben op een trajectcontrole in Den Haag, 62 eu!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat is voor mij 2 maanden benzine

) maar inderdaad ook ik zou het risico op kielhalen lopen 

Ik hoop dat ik over een tijdje dat ook kan zeggen!

is de enige die mij neit misselijk krijgt in de auto ook..
Muisbal schreef:Nou mijn papa is niet zo braaf hoor... Ik vind het echt verschrikkelijk wat hij soms doen, namelijk met drank op gaan rijden... Vrijdagavond even blijven hangen in de kroeg... Nee ik vind het niks en hartstikke gevaarlijk, maar hij wil maar niet luisteren...
Snelheids boetes heeft hij in het verleden ook veel gehad, maar die gehaaste rijstijl heeft hij nu gelukkig aangepast omdat hij erachter is gekomen dat 5 minuten eerder toch niet zo boeiend is
MSQuincyTE schreef:jetwii schreef:ja morgen aanvragen (A)
Kan je dat vandaag niet doen dan
Phylos schreef:MissBonny schreef:
Ja idd. Ik had ook gewoon iemand die puntje precies is, dus alles moet goed zijn![]()
Ja ik hooop het ook! Nouja het scheelt wel, je gaat nu naar een ander gebouw/iets, andere examinatorren..Kortom je weet niet helemaal wat je te wachten staat, dat wist ik nu elke keer wel..waardoor ik eigenlijk alleen maar zenuwachtiger werd
ja ik snap het...en ook met dat van dat je vriendinnen het halen en die dan wel in 1x en jij dan niet, das niet leuk idd....ik ben altijd blij als ik hoor dat iemand het ook niet in 1x heeft gehaald...voel ik me iets minder dom...ik vond het ook vreselijk om te moeten vertellen dat ik gezakt was...voelde voor mij als een soort falen ofzo...blegh..nee zakken is niet leuk...
Elke keer weer als ik naar iedereen moest sturen dat ik weeer gezakt was, dacht ik steeds weer ; wat zullen ze inmiddels wel niet denken wat voor stombo ik moet zijn?
Gelukkig weet ik, dat ze dat niet over me denken..maar toch!
Ik hoop het binnekort ook 'eindelijk' eens te kunnen melden..
)