Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:23

Die laatste zin sloeg op het stukje van kiwiko.. En uuh, als je dan spanning wil pak dan inderdaad de parachut en niet een andere vrouw..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:24

faye schreef:
natural_ schreef:
Hahaha dat is ook makkelijk.. Kerels hebben het te makkelijk, wij moeten altijd uitleggen maar bij hun is het gewoon wat moet dat moet! In mijn volgende leven wordt ik een vent

Wat een onzin! Dat komt omdat je dit jezelf oplegt en dit in stand gehouden wordt.

Ben 't hierin met je eens, dat soort beperkingen leg je jezelf inderdaad op. Je HOEFT je als vrouw niet te verantwoorden (dat het verwacht wordt is iets anders), je KIEST ervoor het te doen. Net zoals je er als vrouw voor kiest een vent zich juist wel of niet te laten verantwoorden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:24

Karin schreef:
KiWiKo schreef:
hij zegt " dan MOET ik, en dan ZAL ik.........

Eng vind ik dat, mannen die hun behoeften MOETEN en ZULLEN bevredigen.

Ben ik helemaal met je eens, is best triest........

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:26

Nouja zo denk ik erover, ik verantwoord mezelf gewoon als iemand erom vraagt.. Komt anders schijnheilig over denk ik, maar de mannen en jongens die ik ken praten alleen slap uit hun nek als het gaat om verantwoorden.. En dan komt de aap uit de mouw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:27

Ik snap Kim overigens wel. Ik vind het feit dat haar scharrel vreemgaat zijn verantwoording en niet de hare. Als het mij ooit zou overkomen iets met een bezette man te krijgen dan voel ik mij ook niet verantwoordelijk. Kijk, ik zal niet iets met de vent van een vriendin beginnen, want dan heb ik een loyaliteitsconflict met mijn dierbare, dat is anders.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:30

Ik denk niet verantwoord voelen toch een groot deel het verschuiven van schuldgevoelens is om er maar mee te kunnen leven. Dat doen we best vaak, in mijn ogen spijtig want die schuldgevoelens houden ons juist aan gedragscodes om waarden en normen te behouden. Ik snap echt niet hoe je kan zeggen dat je er geen deel in hebt, jij bent nog altijd degene die ook toezegd.
Verder ben ik het met hc eens, wat is dat lang geleden. Als ouder verinnerlijk je waarden en normen aan je kind voor latere leven. Ik zou het echt niet ok vinden als pedagoog om die normen aan men kind te geven.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 09-01-09 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:30

natural_ schreef:
Nouja zo denk ik erover, ik verantwoord mezelf gewoon als iemand erom vraagt.. Komt anders schijnheilig over denk ik, maar de mannen en jongens die ik ken praten alleen slap uit hun nek als het gaat om verantwoorden.. En dan komt de aap uit de mouw!

Maar aan de andere kant heb jij dus ook het recht/de keuze een vent zich te laten verantwoorden. Tis alleen de vraag of hij dat ook zal doen, maar het is echt niet zo (zoals je eerder aangaf) dat vrouwen dat wel moeten en mannen niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:31

katiavl schreef:
Ik denk niet verantwoord voelen toch een groot deel het verschuiven van schuldgevoelens is om er maar mee te kunnen leven. Dat doen we best vaak, in mijn ogen spijtig want die schuldgevoelens houden ons juist aan gedragscodes om waarden en normen te behouden.
Verder ben ik het met hc eens, wat is dat lang geleden. Als ouder verinnerlijk je waarden en normen aan je kind voor latere leven. Ik zou het echt niet ok vinden als pedagoog om die normen aan men kind te geven.

Waarom zou ik mij in dat geval schuldig moeten voelen dan?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:31

Ik voel mij wél verantwoordelijk. Bij een relatie of een scharrel tussen twee mensen zijn zij allebei betrokken. En ik voel me er niet prettig bij om medebetrokkene te zijn. Dan ben ik er heel snel klaar mee.

Ik zeg niet dat het mij nooit zal overkomen. Als ik er in alle redelijkheid van uitga dat de heer in kwestie niet al een relatie heeft en dat blijkt achteraf wel zo te zijn, tja, dan heb ik idd wat met een 'bezette' man gedaan. Maar dan is het IMO wel zaak om het zo snel mogelijk af te kappen, ik heb gewoon geen zin in dat soort gedoe.

En idd, ik zou er ook moeite mee hebben om mijn kind een dubbele moraal mee te geven.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:32

hoezo een dubbel moraal?

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:35

Als ik wat zou krijgen met iemand die bezet is en ik kom erachter is het Doei, doei vriend.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:03

Karin schreef:
KiWiKo schreef:
hij zegt " dan MOET ik, en dan ZAL ik.........

Brr, echt zo'n steriotype.
Ik krijg daar ook de kriebels van, zeker als ze dat zo zeggen.
Imo heeft ie gewoon nog niet de ware tegen gekomen en moet ie wat volwassener worden.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:05

Zo iemand komt nooit de ware tegen, want hij is altijd op zoek naar meer. En vooral naar zichzelf.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:08

Voor zo iemand is er volgens mij geen ware, denk dat als hij het alleen om de spanning doet hij miss wel een keer te ver zal gaan.
Ikzelf vind vreemdgaan nog steeds not done niet dat ik jalours ben, maar het zou wel mijn vertrouwen schenden.

Wat betreft Kim, ik denk dat zij zelf verantwoording moet afleggen ook aan Sanne, dat wij dat niet met gebiedende vinger kunnen doen, zelf weet ik dat nu mijn kinderen ouder zijn ik over bepaalde dingen ook aangesproken wordt (niet vreemgaan andere dingen) en besef dat kinderen heel goed het verschil tussen goed en fout zelf ontdekken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:09

Nicolletje schreef:
Zo iemand komt nooit de ware tegen, want hij is altijd op zoek naar meer. En vooral naar zichzelf.

Dat denk ik ook Nicolletje Lachen sterker nog ik weet het wel zeker Lachen Hij zal altijd jagen

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:12

Jemig, wat een openhartigheid, Kim, vind dat wel dapper want je weet dat er sceptisch gereageerd zal worden! Knipoog
En warempel, mbt de visie van HC ben ik het met hem eens; en pedagogisch niet verantwoord; tsja- dat weet ik niet. Bloos Als je kind er niks van merkt denk ik dat het wel mee valt; misschien geef je haar verbaal wel heel andere boodschappen mee. Ach gut
maar het is jóuw leven, dus doe wat jij denkt dat goed voor je is! Knipoog

Ik zou mezelf er niet in kunnen vinden, hoor, ben wat dat betreft op en top vrouw; sex zonder intimiteit is voor mij als een vis zonder fietsje. Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:14

Echwel schreef:
Voor zo iemand is er volgens mij geen ware, denk dat als hij het alleen om de spanning doet hij miss wel een keer te ver zal gaan.
Ikzelf vind vreemdgaan nog steeds not done niet dat ik jalours ben, maar het zou wel mijn vertrouwen schenden.

Wat betreft Kim, ik denk dat zij zelf verantwoording moet afleggen ook aan Sanne, dat wij dat niet met gebiedende vinger kunnen doen, zelf weet ik dat nu mijn kinderen ouder zijn ik over bepaalde dingen ook aangesproken wordt (niet vreemgaan andere dingen) en besef dat kinderen heel goed het verschil tussen goed en fout zelf ontdekken

Zeker echwel Lachen Sanne is ook de enige waar ik ooit verantwoording aan af zal leggen........ doe ik nu ook hoor Lachen als ze me vragen stelt, dan geef ik daar gewoon eerlijk antwoord op.

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:14

Narya schreef:
Ik vind het toch een behoorlijk heftig leeftijdsverschil en snap ook niet goed wat zo'n oudere man in zo'n jong grietje ziet.

hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de ...?? Lips are sealed
misschien is het al gezegt, en het geld lang niet voor alle mannen hoor Lachen

ik ben 15 en moet er niet aan denken Scheve mond een man van 30! damn echt niet.
sterker nog, de jongen die ik leuk vind is 14 Nagelbijten / Gniffelen (bijna 15 hoor Tong uitsteken )

nee ik vind het echt smerig.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:16

KiWiKo schreef:
Nicolletje schreef:

Dat denk ik ook Nicolletje Lachen sterker nog ik weet het wel zeker Lachen Hij zal altijd jagen

Als hij het om de spanning doet wel ja.
Als ie van vrouw naar vrouw hupt omdat dat 'moet' dan 'moet' ie de ware nog tegenkomen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 17:35

KiWiKo schreef:
Karin schreef:

Ben ik helemaal met je eens, is best triest........

De verwoording "moeten en zullen" is misschien wat overdreven maar jullie bevredigen wederzijds elkaars lichamelijke behoeften en niets meer dan dat, zie weinig verschil in het gedrag van Kiwi en haar bedmaatje, en ja, ík zou het een beetje trieste situatie vinden....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:53

KiWiKo schreef:
hoezo een dubbel moraal?

Ik zou het niet richting mijn kind kunnen verantwoorden dat ik met een getrouwde man rotzooi, dat is wat ik bedoel.

'Mama doet het ook, dus is het goed.'

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:54

Nicolletje schreef:

Hoeft geen probleem te zijn, maar dan is het wel zo eerlijk om niet aan een relatie te beginnen. Of zoek iemand met dezelfde waarden en normen.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:57

Karin schreef:
Hoeft geen probleem te zijn, maar dan is het wel zo eerlijk om niet aan een relatie te beginnen. Of zoek iemand met dezelfde waarden en normen.

Maar dat geeft dus die spanning van het vreemdgaan niet en is er geen gein aan, waarbij imo toch iemand er de dupe van is

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 18:58

En dat is dan weer een vorm van spanning die ik niet kan begrijpen: achter de rug van je partner om meer dan vriendschappelijk met een ander omgaan.

Met 'meer dan vriendschappelijk' bedoel ik overigens ook gewoon een platte wip.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 19:00

Kijk ik ken mensen die hebben ook een zoontje en hebben een zgn vrije relatie, waarbij hij ook niet van de jonge meiden kan afblijven en zij dat goed vindt.
Wat betreft het rondvozen enz moeten ze zelf weten, maar laat hij zich wel bij volwassenen houden.
Ik vind dat ze naar zoon toe heel wat verantwoording hebben af te leggen, maar ook dat moeten ze zelf doen