Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:natural_ schreef:Hahaha dat is ook makkelijk.. Kerels hebben het te makkelijk, wij moeten altijd uitleggen maar bij hun is het gewoon wat moet dat moet! In mijn volgende leven wordt ik een vent
Wat een onzin! Dat komt omdat je dit jezelf oplegt en dit in stand gehouden wordt.
Karin schreef:KiWiKo schreef:hij zegt " dan MOET ik, en dan ZAL ik.........
Eng vind ik dat, mannen die hun behoeften MOETEN en ZULLEN bevredigen.
natural_ schreef:Nouja zo denk ik erover, ik verantwoord mezelf gewoon als iemand erom vraagt.. Komt anders schijnheilig over denk ik, maar de mannen en jongens die ik ken praten alleen slap uit hun nek als het gaat om verantwoorden.. En dan komt de aap uit de mouw!
katiavl schreef:Ik denk niet verantwoord voelen toch een groot deel het verschuiven van schuldgevoelens is om er maar mee te kunnen leven. Dat doen we best vaak, in mijn ogen spijtig want die schuldgevoelens houden ons juist aan gedragscodes om waarden en normen te behouden.
Verder ben ik het met hc eens, wat is dat lang geleden. Als ouder verinnerlijk je waarden en normen aan je kind voor latere leven. Ik zou het echt niet ok vinden als pedagoog om die normen aan men kind te geven.
Karin schreef:KiWiKo schreef:hij zegt " dan MOET ik, en dan ZAL ik.........
Eng vind ik dat, mannen die hun behoeften MOETEN en ZULLEN bevredigen.
Nicolletje schreef:Zo iemand komt nooit de ware tegen, want hij is altijd op zoek naar meer. En vooral naar zichzelf.
Echwel schreef:Voor zo iemand is er volgens mij geen ware, denk dat als hij het alleen om de spanning doet hij miss wel een keer te ver zal gaan.
Ikzelf vind vreemdgaan nog steeds not done niet dat ik jalours ben, maar het zou wel mijn vertrouwen schenden.
Wat betreft Kim, ik denk dat zij zelf verantwoording moet afleggen ook aan Sanne, dat wij dat niet met gebiedende vinger kunnen doen, zelf weet ik dat nu mijn kinderen ouder zijn ik over bepaalde dingen ook aangesproken wordt (niet vreemgaan andere dingen) en besef dat kinderen heel goed het verschil tussen goed en fout zelf ontdekken
Narya schreef:Ik vind het toch een behoorlijk heftig leeftijdsverschil en snap ook niet goed wat zo'n oudere man in zo'n jong grietje ziet.
KiWiKo schreef:Nicolletje schreef:Zo iemand komt nooit de ware tegen, want hij is altijd op zoek naar meer. En vooral naar zichzelf.
Dat denk ik ook Nicolletjesterker nog ik weet het wel zeker
Hij zal altijd jagen
KiWiKo schreef:Karin schreef:Eng vind ik dat, mannen die hun behoeften MOETEN en ZULLEN bevredigen.
Ben ik helemaal met je eens, is best triest........
KiWiKo schreef:hoezo een dubbel moraal?
Nicolletje schreef:Zo iemand komt nooit de ware tegen, want hij is altijd op zoek naar meer. En vooral naar zichzelf.
Karin schreef:Hoeft geen probleem te zijn, maar dan is het wel zo eerlijk om niet aan een relatie te beginnen. Of zoek iemand met dezelfde waarden en normen.