L0veJ0la schreef:het leven gaat door!! Volgende week heb ik misschien een afspreken met G.!!!
G?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
L0veJ0la schreef:het leven gaat door!! Volgende week heb ik misschien een afspreken met G.!!!
take_one schreef:Mannen met de naam Geert zijn stom.
Ik ga ff die liedjes af.
Charlenexx schreef:Neeee want morgen komt mijn paardenman terug van vakantie !!! En we hebben afgesproken in bruins

Janine1990 schreef:take_one schreef:Mannen met de naam Geert zijn stom.
Ik ga ff die liedjes af.
Hij heette ook geen Geert. Maar Geert Hendrik.
Vond het best een mooie naam...

naath schreef:Mijne begint met een P, van Poep, Piemel, Pukkel .. haha allemaal negatieve dingen ja!
Oooo het begint, nou toedeloe en tot zoo!

take_one schreef:Charlenexx schreef:Neeee want morgen komt mijn paardenman terug van vakantie !!! En we hebben afgesproken in bruins
Met welke letter begint jou vent?
Ik hoop niet met de W... want die is zo gay als iets.
whaha kútt :per
Charlenexx schreef:Omg hoe wist je dat.... Oh wacht te staat op zn hyveswhaha kútt :per
Is die van jou 3 letters met een D xD?

Janine1990 schreef:Whahahaha![]()
Gaat hier wel leuk he?
Die van mij begint met de T.
En hij gaat draaien op een feestje, waar de broer van een vriendin van mij ook heen gaat... Jeeeeej.. Janine heeft het weer leuk opgezocht...

xD take_one schreef:Janine1990 schreef:Whahahaha![]()
Gaat hier wel leuk he?
Die van mij begint met de T.
En hij gaat draaien op een feestje, waar de broer van een vriendin van mij ook heen gaat... Jeeeeej.. Janine heeft het weer leuk opgezocht...
Hihi.
Dan vermaak jij je zeker wel 100% op dat feestje.
Charlenexx schreef:ja maar Janine jij hebt geen BPer...xD
Janine1990 schreef:Helaas ga ik weer vrolijk naar de discotheek![]()
Even wat goedmaken met m'n vriendinnen..

Janine1990 schreef:Charlenexx schreef:ja maar Janine jij hebt geen BPer...xD
Wasdaaa?
take_one schreef:L0veJ0la schreef:het leven gaat door!! Volgende week heb ik misschien een afspreken met G.!!!
G?
.. ;p take_one schreef:Charlenexx schreef:Omg hoe wist je dat.... Oh wacht te staat op zn hyveswhaha kútt :per
Is die van jou 3 letters met een D xD?
Was een gok.
Maar wist dat W op vakantie was..
Daar moet je echt niet aan beginnen, doe nou is verstandig.. die is ten eerste zo homo als iets.. en ten tweede pakt ie iedereen.
Je kan toch wel wat beters krijgen ofniet.
Nee.
en hij is een goede tegenspeler xD jammer heb je D ook nooit gehad? Die komt uit jouw buurt xD en begint t dan met een T?
Charlenexx schreef:Whaha naja zoals ik al eerder heb gezegd vandaag, ik maak er een mooi spelletje vanen hij is een goede tegenspeler xD jammer heb je D ook nooit gehad? Die komt uit jouw buurt xD en begint t dan met een T?

take_one schreef:Bekende paardenman.
take_one schreef:Nou moet ik niks zeggen, want Wim en Geert hebben ook rood haar en die heb ik per ongeluk wel ooit kusjes gegeven.
Janine1990 schreef:take_one schreef:Bekende paardenman.
Goddank niet zeg![]()
Als ik die troubles van jullie zo hoor...
Mijn scharrel heeft niets met paarden.. Weer zo'n jongen die ik meteen maar even heb verteld dat de mythe die zij elkaar voorhouden niet waar is.
Janine1990 schreef:take_one schreef:Nou moet ik niks zeggen, want Wim en Geert hebben ook rood haar en die heb ik per ongeluk wel ooit kusjes gegeven.
DAKPANNUH!!