Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Tandartsassistente: "Zou je vanmiddag om 16.10u kunnen ipv 16.30u?"
"Ja, tuurlijk, ik zorg dat ik er ben."
Ik zit nu nog te wachten...
Audesta schreef:Aan de bizarre reactie van de wedstrijdorganisatie waar ik me heb afgemeld omdat ik weiger om om 16.18 u te starten en te reizen met de trailer met de voorspelde 32 graden.
Ik ben echt echt flabbergasted.
Audesta schreef:Even voor de context, in de mail ervoor gaf ik aan dat ik het onverantwoord vond zelf.
Het gaat me overigens ook niet over het startgeld. Boeit mij het. Ik wil me gewoon afmelden![]()
[ Afbeelding ]
Audesta schreef:Even voor de context, in de mail ervoor gaf ik aan dat ik het onverantwoord vond zelf.
Het gaat me overigens ook niet over het startgeld. Boeit mij het. Ik wil me gewoon afmelden![]()
[ Afbeelding ]
Polarize schreef:En daarnaast stond bij mij iig een week geleden nog 20 graden voor komende weekend, niet 30
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
DuoPenotti schreef:Dat ik nu bij de bejaarde hoor want heb vandaag mijn gehoortoestel gekregen.![]()
En wat is dat wennen.
Dingen klinken toch heel anders nu.
(ja ik weet dat veel jongere mensen er ook 1 hebben en nog weer andere zouden willen dat ze daarmee zouden kunnen horen.)