Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Shenavallie schreef:Mijn man en zoon hebben allebei een kerstdiner vanavond op het werk, dus vonden mijn schoondochter en ik dat wij ook wel een diner verdiend hebben. We gaan vanavond lekker samen uiteten!![]()
Eigenlijk een beetje met z'n drietjes, want er zit nog een ukkepuk in haar buik.
Goed geregeld![]()
Eet smakelijk straks!
Cayenne schreef:Ik moest net even lachen om deze tekst:Citaat:Het aantal hetero single vrouwen groeit, blijkt uit cijfers. Een belangrijke reden: ze hebben geen zin meer in een relatie met een emotioneel onvolwassen partner.
„Veel vrouwen zijn de hoofdhuishouding, hoofdcommunicatie, crisismanager, therapeut én agenda-beheerder van hun man.
Op TikTok wordt hij een ‘kamerplant met een rijbewijs’ genoemd - weinig functies, veel onderhoud’’, zegt Elles Beijers, managing editor van Elle, in de nieuwste aflevering.
https://www.bd.nl/gezond/veel-vrouwen-w ... ~ab769b10/
Een kamerplant met rijbewijs
Shenavallie schreef:Dan is mijn blije post dat ik het maar getroffen heb met mijn man.Voor mij is hij nog steeds het lotje uit de loterij en dat gevoel groeit (blijkt van beide kanten) na 28,5 jaar nog steeds. Alles behalve een kamerplant met een rijbewijs.
Suzanne F. schreef:Gelukkig maar dat jullie het niet herkennen. Ik ben blij om te horen dat jullie gelukkig zijn met de mannen.