iirrssjjee schreef:Telefoon even uit zn hoesje, ding valt nooit. Nu uiteraard wel en meteen naar de kl*te. Flinke barsten in mn schermkan wel janken
Kan je het niet bij je woonverzekering opgeven?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:iirrssjjee schreef:Telefoon even uit zn hoesje, ding valt nooit. Nu uiteraard wel en meteen naar de kl*te. Flinke barsten in mn schermkan wel janken
Kan je het niet bij je woonverzekering opgeven?
_San87_ schreef:Fly_high schreef:Alle troep van de Mac is lekker, dat is het probleem
Maar doe dan gewoon niet alsof je zo om kleur- en smaakstoffen geeft, vlees of niet het is allemaal per definitie allesbehalve gezond
Dat doe ik ook niet, ik wilde alleen zeggen dat t lekker is.
Merlen schreef:Ik moet naar Wallonië verhuizen,denk ik.De woningen zijn daar een stuk goedkoper,voorlopig nog geen renovatieplicht binnen x aantal jaar en er wordt veel verkocht met lijfrente.
Net over de taalgrens tegen Limburg dan is de afstand naar de hogeschool even ver en kan mijn zoon volgend jaar ook naar een Vlaamse secundaire school.
Merlen schreef:Ik moet naar Wallonië verhuizen,denk ik.De woningen zijn daar een stuk goedkoper,voorlopig nog geen renovatieplicht binnen x aantal jaar en er wordt veel verkocht met lijfrente.
Net over de taalgrens tegen Limburg dan is de afstand naar de hogeschool even ver en kan mijn zoon volgend jaar ook naar een Vlaamse secundaire school.
Cowboy55 schreef:Ik snap de overweging maar kan me voorstellen dat de Waalse omgeving in zo'n situatie daar iets van vindt.....
miereneter schreef:Cowboy55 schreef:Ik snap de overweging maar kan me voorstellen dat de Waalse omgeving in zo'n situatie daar iets van vindt.....
Waarom? Het is nog steeds hetzelfde land hé. In mijn ervaring doet de politiek moeilijker over de kloof tussen Vlaanderen en Wallonië dan de mensen zelf. Wij doen gewoon wat handig uitkomt.
Ik zou zelf overigens wel overwegen om mijn kinderen* naar een Franstalige school te sturen, maar dan vooral omdat ze dan tweetalig opgroeien. Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat ik als Belg alleen maar een belabberd mondje schoolfrans spreek, terwijl ik perfect tweetalig had kunnen zijn. En wij woonden nota bene vlak bij de taalgrens. Quel dommage.
* Die ik niet heb, dus hypothetisch en ook: makkelijk praten, ik weet het.
fotolijstje schreef:Ik ga voortaan gewoon 10 minuten later komen bij mijn doktersafspraak.
Hoe loopt dat altijd uit?!
Winged schreef:fotolijstje schreef:Ik ga voortaan gewoon 10 minuten later komen bij mijn doktersafspraak.
Omdat mensen altijd bij de dokter komen met 1 klacht en vervolgens een hele waslijst aan andere klachten gaan melden waardoor de dokter uitloopt. Maak je een afspraak? Geef dan aan wáár je voor komt én of je extra tijd nodig hebt.
#wachtkamerfrustratie
.....Het is maandag.... En ik wil een paar kilo vet van mijn lijf kwijt. Máár ik ben nog steeds ziehiehilug want ik heb een kneuzing in mijn knie én ik moet ongesteld worden. U ziet hierin mijn leed
Schuur_ schreef:Gewoon doen Merlen, daar zijn de woningen wel betaalbaar en kan je wel je droom laten uitkomen met de paarden etc.
Winged schreef:fotolijstje schreef:Ik ga voortaan gewoon 10 minuten later komen bij mijn doktersafspraak.
Omdat mensen altijd bij de dokter komen met 1 klacht en vervolgens een hele waslijst aan andere klachten gaan melden waardoor de dokter uitloopt. Maak je een afspraak? Geef dan aan wáár je voor komt én of je extra tijd nodig hebt.
#wachtkamerfrustratie