Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:24

iirrssjjee schreef:
Telefoon even uit zn hoesje, ding valt nooit. Nu uiteraard wel en meteen naar de kl*te. Flinke barsten in mn scherm :( kan wel janken

Kan je het niet bij je woonverzekering opgeven?

Merlen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 20:35

Ik moet naar Wallonië verhuizen,denk ik.De woningen zijn daar een stuk goedkoper,voorlopig nog geen renovatieplicht binnen x aantal jaar en er wordt veel verkocht met lijfrente.
Net over de taalgrens tegen Limburg dan is de afstand naar de hogeschool even ver en kan mijn zoon volgend jaar ook naar een Vlaamse secundaire school.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 21:19

chanicha schreef:
iirrssjjee schreef:
Telefoon even uit zn hoesje, ding valt nooit. Nu uiteraard wel en meteen naar de kl*te. Flinke barsten in mn scherm :( kan wel janken

Kan je het niet bij je woonverzekering opgeven?

Lijkt me niet? Het is gewoon eigen domme fout (en daarnaast hebben we eigen risico van €150,- dus is het denk ik niet waard...)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 21:20

Nee dan niet inderdaad.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 21:58

_San87_ schreef:
Fly_high schreef:
Alle troep van de Mac is lekker, dat is het probleem :P

Maar doe dan gewoon niet alsof je zo om kleur- en smaakstoffen geeft, vlees of niet het is allemaal per definitie allesbehalve gezond :=

Dat doe ik ook niet, ik wilde alleen zeggen dat t lekker is :9.

Was ook geen jij - jij ;) ik doelde op die gebruiker die net beweerde geen vega fastfood alternatieven te willen omdat soja met wat kleur- en smaakstof erin niet gezond zou zijn.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 22:03

Anti-vegetarisme argumenten zijn sowieso vaak de grootste nonsens imo :')

Alles prima verder he, maar zeg dan gewoon dat je het vervelend vind dat niet meer alle opties voor jou zijn, en dat je vlees gewoon lekkerder vindt. Maar slechte argumenten kan ik sowieso gewoon slecht tegen. Zelfs als ze in mijn voordeel zijn.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 22:56

Merlen schreef:
Ik moet naar Wallonië verhuizen,denk ik.De woningen zijn daar een stuk goedkoper,voorlopig nog geen renovatieplicht binnen x aantal jaar en er wordt veel verkocht met lijfrente.
Net over de taalgrens tegen Limburg dan is de afstand naar de hogeschool even ver en kan mijn zoon volgend jaar ook naar een Vlaamse secundaire school.

je bent net bij je vriend/ man weg toch?

Ik had ook een soort van prinsessendroom toen, dat je na het maken van de juiste keuze beloond zou worden. Ik wil geen partypooper zijn, maar je zult waarschijnlijk dingen in moeten leveren en concessies doen om beter af te zijn zonder hem.

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 07:22

Avalanche schreef:
Maar slechte argumenten kan ik sowieso gewoon slecht tegen. Zelfs als ze in mijn voordeel zijn.

Same

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 07:33

On topic: ik erger me eraan dat ik wakker ben. En op de bank in slaap ben gevallen gister.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 07:36

Merlen schreef:

Ik snap de overweging maar kan me voorstellen dat de Waalse omgeving in zo'n situatie daar iets van vindt.....

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 07:38

Gewoon doen Merlen, daar zijn de woningen wel betaalbaar en kan je wel je droom laten uitkomen met de paarden etc.

Hoezo vindt de Waalse omgeving daar wat van?

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 07:59

Cowboy55 schreef:
Ik snap de overweging maar kan me voorstellen dat de Waalse omgeving in zo'n situatie daar iets van vindt.....

Waarom? Het is nog steeds hetzelfde land hé. In mijn ervaring doet de politiek moeilijker over de kloof tussen Vlaanderen en Wallonië dan de mensen zelf. Wij doen gewoon wat handig uitkomt.

Ik zou zelf overigens wel overwegen om mijn kinderen* naar een Franstalige school te sturen, maar dan vooral omdat ze dan tweetalig opgroeien. Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat ik als Belg alleen maar een belabberd mondje schoolfrans spreek, terwijl ik perfect tweetalig had kunnen zijn. En wij woonden nota bene vlak bij de taalgrens. Quel dommage.

* Die ik niet heb, dus hypothetisch en ook: makkelijk praten, ik weet het.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 08:02

Uit ervaring weet ik dat als je een taal niet regelmatig spreekt dat het toch heel hard achteruit gaat, die kennis.

Het is veel te vroeg en moet over een uur weg tot ver in de middag alleen maar afspraken.
Nou zou je zeggen waarom plan je je agenda zo vol?
Ehm 1 woord: Ziekenhuis :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 08:16

miereneter schreef:
Cowboy55 schreef:

Waarom? Het is nog steeds hetzelfde land hé. In mijn ervaring doet de politiek moeilijker over de kloof tussen Vlaanderen en Wallonië dan de mensen zelf. Wij doen gewoon wat handig uitkomt.

Ik zou zelf overigens wel overwegen om mijn kinderen* naar een Franstalige school te sturen, maar dan vooral omdat ze dan tweetalig opgroeien. Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat ik als Belg alleen maar een belabberd mondje schoolfrans spreek, terwijl ik perfect tweetalig had kunnen zijn. En wij woonden nota bene vlak bij de taalgrens. Quel dommage.

* Die ik niet heb, dus hypothetisch en ook: makkelijk praten, ik weet het.

Ik vroeg het me slechts af omdat ik me nog levendig de periode Jose Happart en de weekendverslagen in de Voerstreek herinner......

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 08:40

Ik ga voortaan gewoon 10 minuten later komen bij mijn doktersafspraak.
Hoe loopt dat altijd uit?!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 08:44

Wakker worden met barstende koppijn... grmbl.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 09:10

fotolijstje schreef:

Omdat mensen altijd bij de dokter komen met 1 klacht en vervolgens een hele waslijst aan andere klachten gaan melden waardoor de dokter uitloopt. Maak je een afspraak? Geef dan aan wáár je voor komt én of je extra tijd nodig hebt.

#wachtkamerfrustratie

.....Het is maandag.... En ik wil een paar kilo vet van mijn lijf kwijt. Máár ik ben nog steeds ziehiehilug want ik heb een kneuzing in mijn knie én ik moet ongesteld worden. U ziet hierin mijn leed :+

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 09:12

Nog steeds niet helemaal fit..
Weer knallende koppijn...
Vandaag helpen in een ander filiaal wat ik nog niet ken..
En het is nu 3 kwartier rijden voor mij en mijn eigen filiaal 1 kwartier -O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 09:17

Winged schreef:
fotolijstje schreef:

Omdat mensen altijd bij de dokter komen met 1 klacht en vervolgens een hele waslijst aan andere klachten gaan melden waardoor de dokter uitloopt. Maak je een afspraak? Geef dan aan wáár je voor komt én of je extra tijd nodig hebt.

#wachtkamerfrustratie

.....Het is maandag.... En ik wil een paar kilo vet van mijn lijf kwijt. Máár ik ben nog steeds ziehiehilug want ik heb een kneuzing in mijn knie én ik moet ongesteld worden. U ziet hierin mijn leed :+

Maar dan hou je ook gewoon vocht vast, dus de extra kilo's zijn met een paar dagen weg :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 09:43

To do lijst langer dan lang en ik wil gewoon de hele dag in bed liggen. :z

Op vakantie gaan is vermoeiend. _O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:04

Waarom moeten sommige mannen als je als vrouw reageert op een auto of tractor pagina toch altijd belachelijke uitspraken maken?
In de trent van 'je rijdt ook met een VENT'.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:40

Schuur_ schreef:
Gewoon doen Merlen, daar zijn de woningen wel betaalbaar en kan je wel je droom laten uitkomen met de paarden etc.

De pony's en het feit dat ik reeds weides in eigendom heb in de gemeente waar ik wat zoek houden me tegen.Ik heb woningen bekeken maar daar zijn dan weer geen weides bij.

Hoewel België één land is,zijn in Wallonië de regels niet zo streng,belastingen lager,bijslagen hoger,...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:43

Winged schreef:
fotolijstje schreef:

#wachtkamerfrustratie

Nou, mijn KNO arts loopt al 10 minuten uit als je 's morgens als 1e aan de beurt bent :+

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 10:47

Het meest zotte wat ik ooit heb gehad was 3 uur wachten op een afspraak met de dermatoloog.

IK ben daarna ook niet meer gegaan. Het is toch te zot voor woorden dat het iedere keer zo uitloopt.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-23 11:42

fotolijstje schreef:

Tot je een keer een afspraak hebt die wel op tijd loopt en je er niet bent.