Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-26 22:37

palousa_boy schreef:
Klinkt als een gezellige date <3

Hier kom ik nog niet zo veel interessants tegen, of te ver weg (130 km en meer, moet wel leuk blijven :+) of te jong of gewoon echt niet mijn type ;) of wel maar dan roken ze ofzo -O-

Succes hier in Frankrijk :')

Ik heb Tinder geprobeerd en Facebook Matching en sinds paar maanden helemaal klaar mee! Sowieso niets serieus wat ik zocht, maar echt, in NL was 10+ jaar geleden Tinder als een speld in hooiberg (waar ik me uiteindelijk akelig aan heb geprikt), hier in Fr. nog tandje erger vind ik.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 01:02

Dit was geen mondgeur van roken of eten, maar echt die typische mondgeur.. echt heel vies.. en als je steeds met je handen voor je mond zit te praten (wat op zich ook al heel irritant en onfatsoenlijk is) dan weet je het dus zelf ook.. dan rook je en drink je koffie, waarvan je weet dat dat niet helpt. En het roken kon ik nu trouwens niet ruiken bij de begroeting, dus ik denk niet dat hij dat kort van tevoren nog had gedaan. Dus dan denk ik, ga naar een tandarts of kno arts en doe er iets aan.

Dus nee, geen herkansing. Netjes aangegeven dat ik het erbij wil laten omdat ik de aantrekkingskracht miste :+

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:56

Poosje81 schreef:
palousa_boy schreef:
Klinkt als een gezellige date <3

Hier kom ik nog niet zo veel interessants tegen, of te ver weg (130 km en meer, moet wel leuk blijven :+) of te jong of gewoon echt niet mijn type ;) of wel maar dan roken ze ofzo -O-

Succes hier in Frankrijk :')

Ik heb Tinder geprobeerd en Facebook Matching en sinds paar maanden helemaal klaar mee! Sowieso niets serieus wat ik zocht, maar echt, in NL was 10+ jaar geleden Tinder als een speld in hooiberg (waar ik me uiteindelijk akelig aan heb geprikt), hier in Fr. nog tandje erger vind ik.

Vind het opzich niet erg om een stukje te rijden ofzo.
Toen ik nog in Nederland woonde ook eens een vriendin in Duitsland gehad :+ moest eerst heel Nederland door en nog een stuk Duitsland..

Maar vind het dan weer zonde van mn tijd om voor 5 min 3 uur in de auto te zitten bij wijze van.

Chickyy schreef:
Dit was geen mondgeur van roken of eten, maar echt die typische mondgeur.. echt heel vies.. en als je steeds met je handen voor je mond zit te praten (wat op zich ook al heel irritant en onfatsoenlijk is) dan weet je het dus zelf ook.. dan rook je en drink je koffie, waarvan je weet dat dat niet helpt. En het roken kon ik nu trouwens niet ruiken bij de begroeting, dus ik denk niet dat hij dat kort van tevoren nog had gedaan. Dus dan denk ik, ga naar een tandarts of kno arts en doe er iets aan.

Dus nee, geen herkansing. Netjes aangegeven dat ik het erbij wil laten omdat ik de aantrekkingskracht miste :+

Als het naar rotte tanden oid stinkt is het idd ook weer een ander verhaal, daar kan degene ook gewoon wat aan doen ipv verstoppen achter handen of een beker.

Hier eergisteren ineens weer contact met iemand waar ik al eerder contact mee had gehad maar toen ineens van de aardbodem verdween midden in een gesprek -O- vervelende is dan vooral dat je dan wel kunt zien dat ze online zijn en je berichten hebben gelezen (op whatsapp) maar dat je gewoon geen antwoord meer krijgt..
Maar na een avondje waar we toch best wel wat gepraat hebben, lijkt ze weer verdwenen want mn berichten worden niet verzonden :+

Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt ofzo ipv eerst zeggen dat we eens af moeten spreken en vervolgens ben je weg 8)7
Maar dat zal ook wel bij het nieuwe daten horen :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:38

Wat een wisselende verhalen weer hier. Wel een succes date gelezen en verder niet echt goede matches nog.
Hier ook weinig soeps op het moment. Dit weekend was m'n kind vrije weekend maar lekker plannen binnenhuis met vrienden. Wel contact met vader van een vriendje van m'n zoontje hier uit de wijk. Beetje zelfde schuitje. Kent geen mensen hier dus we hebben playdates voor de kinderen nu sinds een paar maanden en klikt inmiddels leuk. Ik weet dat hij interesse heeft maar voor mij zijn er voor relatie gebied gewoon een paar no go's(o.a. leeftijd en stukje verschil in behoeftes wat je gelukkig maakt). Wel een dood goeie kerel ook. Daar is wel wat tussen gebeurd zonder de kids bij ons van de week. Wel over gehad, hij komt straks even eten om ongemakkelijkheid met de kids te voorkomen haha. Hij had daar meer behoefte aan dan ik, ik kan dat wel loszien van elkaar makkelijker. Misschien hadden we het niet moeten doen maar was ook ergens wel een beetje nieuwschierig :') .

En over 2 weken is het carnaval. Ga 2 en misschien 3 daagjes de stad in dus vind het ook wel leuk dan vrijgezel te zijn :') . Vorig jaar was ik dat ook maar had ik m'n vaste scharrel en die ging zelf mee haha.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:04

Grappig dat je dat kunt doen met iemand die je een ‘doodgoeie kerel’ noemt en eigenlijk geen relatiemateriaal vindt. Ik vind het leuk om te lezen hier hoe mensen daarmee omgaan.
Wel goed dat je het bespreekbaar maakt want wie weet heeft hij daardoor nu andere verwachtingen.
En soms groeien mensen ook naar elkaar toe. Al weet ik van mezelf door ervaring dat dit bij mij niet gebeurt. Als ik het niet meteen zie of voel dan groeit er ook niks op langere termijn.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:14

Ja dat was positief bedoeld dat doodgoeie. Zit geen kwaad in, erg lief haha. Hij is net weg, niet alleen bij praten gebleven. Vriendschappelijk hebben we genoeg overeenkomsten. Op relatie gebied denk ik dat ik meer verwacht, vind het een beetje gek uitleggen. Ben er nog niet over uit.

Denk ergens ook het gevaar dat we toch naar elkaar toe groeien maar het uiteindelijk toch gaat knagen. Moet er eens even over gaan nadenken komende dagen of we dit zo moeten voortzetten en we het los kunnen blijven zien. Ik ben 35 en hij is 48. Hebben jullie al eens een groot leeftijdsverschil gehad? Het contrast lijkt me zo groot op den duur als je ouder wordt. Als hij met pensioen gaat moet ik nog 13 jaar werken bijvoorbeeld :')

Mijn gevoel zegt nu dat we beter een stap terug moeten doen. Ik ga het eens overdenken :') .

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:39

Als ik het zo hoor denk ik dat je naar je gevoel moet luisteren.

Hier ook een groot leeftijdsverschil, maar we zijn ook duidelijk dat ‘zolang het leuk is, is het goed’. Wij blijven echt niet altijd bij elkaar, maar genieten nu volop.

Dat is niet een instelling die veel anderen hebben, maar voor ons werkt het goed.

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:14

Wij hebben 13 jaar leeftijdsverschil en ik wil de rest van mijn leven bij hem blijven en hij met mij. Dat is voor hem wat makkelijker, want hij is ouder :D. Ik heb er ook wel eens over getwijfeld, maar als we veertig tot vijftig gelukkige jaren kunnen hebben samen… dan is dat me meer waard met hem dan dat ik met iemand anders misschien samen oud kan worden. Het is sowieso maar de vraag of je allebei 85 wordt, ook als je dezelfde leeftijden hebt.

naranja1
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:19

Ik date ook met een man net 10 jaar leeftijds verschil (31/41). Ik plaag hem altijd met zn leeftijd en hij kan dat wel hebben. Ik vind het niet erg.

Het schijnt trouwens ook dat vrouwen na de 30 vaker op oudere mannen vallen en mannen na de 30 op jongere vrouwen heb ik ergrns gelezen toen ik googelde waarom ik nu ineens oudere mannen aantrekkelijk vind :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:38

naranja1 schreef:
Ik date ook met een man net 10 jaar leeftijds verschil (31/41). Ik plaag hem altijd met zn leeftijd en hij kan dat wel hebben. Ik vind het niet erg.

Het schijnt trouwens ook dat vrouwen na de 30 vaker op oudere mannen vallen en mannen na de 30 op jongere vrouwen heb ik ergrns gelezen toen ik googelde waarom ik nu ineens oudere mannen aantrekkelijk vind :')

Oh grappig, dat wist ik niet. Maar hier andersom: hij is 15 jaar jonger dan ik (30/46)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:02

Hier een 18 jaar verschil. Wij merken er eigenlijk niks van.
en wat Hhilde zegt, liever veel jaren gelukkig samen dan minder gelukkig met een ander voor nog meer jaren

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:33

Hm als ik iemand aantrekkelijk zou vinden en alles klopt is dat het laatste wat ik rationeel zou benaderen.

Zijn er meer dingen waar je van denkt hmm?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:40

Wat een groot leeftijdsverschil ook toch nog hier. Moet verwacht. Voorkeur gaat ook wel uit naar mannen die ouder zijn ipv jonger.

Qua interesses vooral zo anders, ik zwem graag in natuurwater en lig de hele dag in de zon in de zomer. Hij zit in de schaduw en haat dat. Ik ga graag uit naar feestjes en hij is graag thuis. Ik wandel en fiets graag, speel graag spelletjes. Hij zit het liefst achter zn computer. Met de kids kunnen we genoeg doen en het is verder wel gezellig. Hij staat wel open voor mijn interesses maar ik wil niet dat iemand zich aan gaat passen. Ik zou niet weten waar we samen een week blij van worden met zijn tweetjes op vakantie bijvoorbeeld.

Je merkt qua taalgebruik af en toe dat hij gewoon net wat anders is en heeft lelijke onderbroeken hahaha. Plus het is een ADHD'er, wel andere eigenschappen dan mijn ex. Maar je merkt dat hij af en toe afgeleid is ook in gesprekken enzo, al is hij er wel bewust van. Overigens loopt hij denk ik niet in 7 sloten tegelijk iets waar ik me bij mijn ex echt aan stoorde op den duur.

Hij is erg attent en geïnteresseerd en contact met die kindjes is leuk. Fysiek is het ook fijn. Maargoed op een of andere manier blijft het contact me wel trekken. De balans i.c.m. leeftijdsverschil zorgt dat ik gewoon veel twijfel en denk niet dat het genoeg is om echt gelukkig te worden samen. Hij ziet dit anders haha.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:42

Misschien is het voor nu een fijne rustige haven, omdat het voor handen is en 'makkelijk'?

Ik begrijp die interesse dingen dan wel weer hoor. Als iemand zegt dat ie het haat om op een ligbedje in de zon te liggen denk ik.....tja leuk maar dan liggen onze vakantie wensen totaal uit elkaar. Ik ga niet gelukkig worden van mountainbiken, hiken en reisjes naar noorwegen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:45

Zonnetje81 schreef:
Misschien is het voor nu een fijne rustige haven, omdat het voor handen is en 'makkelijk'?

Ik begrijp die interesse dingen dan wel weer hoor. Als iemand zegt dat ie het haat om op een ligbedje in de zon te liggen denk ik.....tja leuk maar dan liggen onze vakantie wensen totaal uit elkaar. Ik ga niet gelukkig worden van mountainbiken, hiken en reisjes naar noorwegen.

Maargoed dan is het idd wel fijn om zoiets optijd te weten lijkt mij.

Leeftijdsverschil maakt me ergens niet zo veel uit, als we beiden maar volwassen zijn zal ik maar zeggen :+ al moet het ook niet zo zijn dat ik de vader zou kunnen zijn of zij mijn moeder :Y) er zijn wel grenzen wat dat betreft

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

Zolang je gewoon duidelijk bent naar elkaar en geen hoge verwachtingen schept kan iedereen gelukkig zijn. Ik zou in dit geval gewoon hier lekker van genieten, geen naampje aan hangen en wie weet wat de toekomst brengt. Ik neem aan dat je dit hebt uitgesproken en wie weet waar het naartoe gaat.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:07

Ik heb vanochtend het uitgesproken en voorgesteld even een stap terug te doen in het contact zoals het was. Lekker met de kids wat doen. Hij vroeg wel of we niet gewoon wel een filmpje kunnen kijken e.d. ik heb gezegd voor nu maar even focus op de kindjes en zie hoe dat voelt. M'n zoontje is toch bij mij deze week.

En genieten van wat voor handen is en dat het makkelijk is, dat wil ik niet als het gevoel niet gelijk is. Normaal kan ik prima scharrelen maar wil ook mezelf een beetje beschermen als ik toch wat anders voel stiekem. Opzich kom ik niks te kort. Natuurlijk zit er steeds wel wat tijd tussen maar eigenlijk loopt dat op de een of andere manier wel weer.

En precies dat. Je maakt mij echt blij met zonvakanties, lekker hiken en suppen, actieve uitjes doen.. wijntje erbij spelletje op tafel :') . Lijkt me fijn dingen te kunnen delen met je partner.

Bedankt voor de berichtjes!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:39

Ik kom hier graag weer meekletsen. :)

Ik heb 2 weken terug mijn eerste date gehad nadat ik nu iets meer dan 1,5 jaar single ben. Man wat vond ik het spannend :x . We hadden over de app heel leuk contact en hadden ook al gebeld. We zijn gaan poolen en daarna nog wat gaan drinken. Hij viel qua uiterlijk niet tegen maar ik voelde helaas geen fysieke aantrekkingskracht. Wel jammer want het was via de app echt gezellig! Van hem heb ik nu dus afscheid genomen.

Ik merk wel dat het lastig is om een leuke man te vinden in mijn leeftijdscategorie (ik ben 30). Ik zoek toch wel minimaal rond de 35 of nog wat ouder :o Mijn vorige relatie wordt nu 38. Ik heb zelf ook geen kinderwens dus dat maakt het ook nog een extra lastig, en omdat ik best lang ben maakt dat het nog lastiger omdat ik graag naast een man loop die langer is dan ik ben _O-

naranja1 schreef:

Niks mis met een wat oudere man :D

@Steenbok12

Lastige situatie wel. Goed dat je dit bij hem hebt uitgesproken. Maar als jullie interesses zó ver uit elkaar liggen dat je er nu al tegenaan loopt, dan snap ik heel goed dat je twijfelt aan een serieuze relatie. Sommige dingen kun je aanpassen, lelijke onderbroeken daargelaten, maar iemands levensstijl veranderen is een ander verhaal. Als jij wel houdt van hiken, suppen en actieve uitjes, en hij totaal niet, dan is dat geen klein verschil.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:49

Daten kan ook spannend zijn, buiten de vraag of je het überhaupt overleefd :+
Je hebt vaak toch bepaalde verwachtingen hoe en wat. Misschien bang dat het toch tegenvalt ondanks het leuke contact.

Ikzelf ga eerst maar voor ontmoeten en gewoon een leuke dag of avond met diegene, zoek niet perse een relatie al weet je uiteraard nooit van tevoren hoe iets loopt. Dit zeg ik ook gewoon tegen degene waar ik op dat moment contact mee heb om gewoon eventuele valse verwachtingen te voorkomen, zowel van mijn kant als de andere trouwens :Y)

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:02

palousa_boy schreef:
Daten kan ook spannend zijn, buiten de vraag of je het überhaupt overleefd :+
Je hebt vaak toch bepaalde verwachtingen hoe en wat. Misschien bang dat het toch tegenvalt ondanks het leuke contact.

Ikzelf ga eerst maar voor ontmoeten en gewoon een leuke dag of avond met diegene, zoek niet perse een relatie al weet je uiteraard nooit van tevoren hoe iets loopt. Dit zeg ik ook gewoon tegen degene waar ik op dat moment contact mee heb om gewoon eventuele valse verwachtingen te voorkomen, zowel van mijn kant als de andere trouwens :Y)

Dat zijn spannende dates met jou als vrouwen zich af moeten vragen of je het gaat overleven :P Dan zijn die van mij toch ietsjes minder spannend :Y) Maar inderdaad de spanning vooraf. Ik had echt buikpijn maar gelukkig gaf hij ook aan dat hij het spannend vond. Dus binnen 5 minuten was de spanning ook weg.

Ik geef inderdaad ook aan dat ik niet gelijk voor de full time relatie ga. Ik ben erg op mezelf gesteld en wil nog even nergens aan vastzitten en eerst maar eens zien hoe de dates gaan en waar het naar uitgroeit.

Zijn er hier mensen die wel eens gespeeddated hebben? Dit staat al een tijdje hoog op mijn lijstje om eens te proberen. Ik gok dat er niets uitkomt, maar dit helpt ook goed voor mijn zenuwen en het afstappen op 'vreemde' mannen. :D

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:21

Geen idee of dat hier in de buurt überhaupt bestaat dat speeddaten :') ben nog nieuw in de date wereld.

En zo spannend dat je leven er vanaf hangt is het hier niet hoor O:) eigenlijk ben ik heel gewoon _O-

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:18

Speed daten nog nooit gedaan. Lijkt me best gek. Ik vind een nieuwe date altijd spannend. Maar na een kort gesprek is dat wel vaak weg. Wel stoer dat je weer op date bent geweest. Hoelang ben je eigenlijk?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:44

Steenbok12 schreef:
Speed daten nog nooit gedaan. Lijkt me best gek. Ik vind een nieuwe date altijd spannend. Maar na een kort gesprek is dat wel vaak weg. Wel stoer dat je weer op date bent geweest. Hoelang ben je eigenlijk?

Ik ben 180cm. Ik knap zelf echt af op mannen zijn die kleiner zijn. Dus dat is echt een must dat iemand langer is.

Voor mij voelt speeddaten heel veilig (ook al heb ik het nog nooit gedaan :+ ). Als er geen klik is, ga je na een paar minuten verder naar de ander. In mijn hoofd is speeddaten wat luchtiger en oppervlakkiger op een fijne manier/ Je kunt rustig aftasten of iemand bij je past, zonder dat je meteen echt de diepte in gaat.

Bij een echte één-op-één date heb ik sneller het gevoel dat je al verder bent en jezelf meer bloot moet geven. Dat vind ik op zich geen probleem, maar ik ben gewoon niet iemand die van date naar date gaat. Ik spreek pas af wanneer ik met iemand echt een klik voel.

palousa_boy schreef:
Geen idee of dat hier in de buurt überhaupt bestaat dat speeddaten :') ben nog nieuw in de date wereld.

En zo spannend dat je leven er vanaf hangt is het hier niet hoor O:) eigenlijk ben ik heel gewoon _O-

Ik ben ook nog heel nieuw in de datewereld hoor. Net mijn eerste date gehad. Mijn vorige relatie heeft best een aantal jaar geduurd, en ik merk dat ik nu steeds meer om mijn heen aan het kijken ben. Ik sta weer steeds meer open om 's avonds tegen iemand aan te kruipen of fijne en intieme gesprekken te hebben. Dus nu voorzichtig maar eens kijken of ik die persoon ga tegenkomen.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:04

Tja iemand om tegenaan te kruipen had ik ook al niet meer tijdens mn relatie _-:( dus dat mis ik al een tijd :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:15

Haha zo klinkt je redenatie van speed daten best chill. Ik ben 1.76 dus herken je gevoel wel. Ik zoek echt gericht op lengte ook altijd. Wel met kleiner of gelijk gedate maar kleiner voelt toch niet fijn.