palousa_boy schreef:Klinkt als een gezellige date![]()
Hier kom ik nog niet zo veel interessants tegen, of te ver weg (130 km en meer, moet wel leuk blijven) of te jong of gewoon echt niet mijn type
of wel maar dan roken ze ofzo
Succes hier in Frankrijk
Ik heb Tinder geprobeerd en Facebook Matching en sinds paar maanden helemaal klaar mee! Sowieso niets serieus wat ik zocht, maar echt, in NL was 10+ jaar geleden Tinder als een speld in hooiberg (waar ik me uiteindelijk akelig aan heb geprikt), hier in Fr. nog tandje erger vind ik.
) of te jong of gewoon echt niet mijn type
of wel maar dan roken ze ofzo 
. Ik heb er ook wel eens over getwijfeld, maar als we veertig tot vijftig gelukkige jaren kunnen hebben samen… dan is dat me meer waard met hem dan dat ik met iemand anders misschien samen oud kan worden. Het is sowieso maar de vraag of je allebei 85 wordt, ook als je dezelfde leeftijden hebt.
er zijn wel grenzen wat dat betreft 
. We hadden over de app heel leuk contact en hadden ook al gebeld. We zijn gaan poolen en daarna nog wat gaan drinken. Hij viel qua uiterlijk niet tegen maar ik voelde helaas geen fysieke aantrekkingskracht. Wel jammer want het was via de app echt gezellig! Van hem heb ik nu dus afscheid genomen.
Mijn vorige relatie wordt nu 38. Ik heb zelf ook geen kinderwens dus dat maakt het ook nog een extra lastig, en omdat ik best lang ben maakt dat het nog lastiger omdat ik graag naast een man loop die langer is dan ik ben
Dan zijn die van mij toch ietsjes minder spannend
eigenlijk ben ik heel gewoon
dus dat mis ik al een tijd