Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Josien_ schreef:Ik ben nu aan het proberen hoe het is om tante te zijn. Vooralsnog neutraal, kan niks met een baby en moet gelukkig ook niks met de baby.
Ben benieuwd of het leuker wordt als ze ouder worden
Eik schreef:Oh nee zelfs als man zou ik geen kind willen. Je zult verdorie een papa's kindje fokken...
Over het bericht op de vorige pagina, waarom hebben mensen alleen wat om voor te leven als ze kinderen hebben? Ik heb nog zoveel dromen die ik graag waar zou maken en met mij heel veel bewust kindervrije mensen.
Gek hoe de wereld denkt...
noordje schreef:Precies!
Je hebt 1 leven en dat moet je dan aanpassen voor een kind?
Als ik af en toe hoor en zie dat je een soort taxichauffeur bent en de hele tijd onderweg bent,dan heb je weinig tijd over voor jezelf.
Gisteren ook weer een berichtje op de radio over een vrouw in DL die koter nr 10 op de wereld zet. En dan nog trots vertellen dat het zonder medische hulp is gelukt
Qimm schreef:Nou ja, stel he, dat je helemaal geen hobby's hebt, dat je niet echt van reizen houdt ofzo. Dan is een kind een prima manier om wat te doen te hebben op een dagkun je je meteen helemaal een persoonlijkheid aanmeten "Mamma van..." En voila, je leven ging van leeg naar 'poe, ik heb geen tijd meer voor mezelf, maar dat is het helemaal waard hoorrrrr!!
' en iedereen maar klappen voor je.
Britta31 schreef:Net een halve aflevering van de Nanny gezien,ongelofelijk wat een gedrag.Kon het niet meer aanzien.Als je nog twijfelt over het moederschap kijk daar eens naar