Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 15:17

Zit al 45 min te kijken naar hoe het water uit de afvoer van de wasmachine loopt.

Daar ging m’n leuke middagje planten verpotten en moestuin frutselen. -O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-22 15:18

Nee nog niet. Het wordt al wel beter hoor, de koorst is inmiddels weg.
Ben gewoon nog super lam, snotverkouden en een zoemend hoofd

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-22 15:32

Dat sommige mensen blijven volharden met she male als ze een trans vrouw bedoelen %)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 15:38

fleurtjeuh schreef:
Dat sommige mensen blijven volharden met she male als ze een trans vrouw bedoelen %)

Hier had ik er vanochtend weer een op facebook die een trans man weigerde te erkennen. Was een artikel over een trans man die met klachten in baarmoeder en eierstokken naar de arts ging en als resultaat naar de psycholoog werd gestuurd. Meneer had volgens zichzelf inderdaad geen empathie, maar kende wel biologie.. donder toch op :7

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-22 16:01

xPabloBokt schreef:
fleurtjeuh schreef:

Hier had ik er vanochtend weer een op facebook die een trans man weigerde te erkennen. Was een artikel over een trans man die met klachten in baarmoeder en eierstokken naar de arts ging en als resultaat naar de psycholoog werd gestuurd. Meneer had volgens zichzelf inderdaad geen empathie, maar kende wel biologie.. donder toch op :7

Oja, dat las ik gisteren op nu.nl!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 16:57

Aan mijn buurman met zijn vieze stink bbq die hij dan 2 uur lang aanzet voor de lol.

Echt die stank bah , slaat gewoon op mijn keel.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 16:58

Dat de vriend van mijn beste vriendin het na zes jaar met haar heeft uitgemaakt en ik niet goed weet hoe ik haar kan steunen..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 16:58

Ik ben zo misselijk geworden

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 16:59

xPabloBokt schreef:
Dat de vriend van mijn beste vriendin het na zes jaar met haar heeft uitgemaakt en ik niet goed weet hoe ik haar kan steunen..

Er gewoon voor haar zijn betekent waarschijnlijk al veel :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-22 17:16

xPabloBokt schreef:

Is het een mogelijkheid om langs te gaan?
En houdt ze van chocola ofzo?
Dan lekker langs gaan met de chocola en er een leuke avond van maken met z'n 2en
Of neem een goede fles wijn mee, of veel goedkope drank, net wat je wil :P

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 17:25

xPabloBokt schreef:

Ik denk dat het gewoon fijn is als ze bij je mag uithuilen. Gewoon praten. Geen goed bedoelde adviezen. Gewoon luisterend oor.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 17:27

Onduidelijke contractwijziging weer. Ga die mooi niet tekenen voor ik weet waar ik aan toe ben. Manager hoef ik sowieso niet te vragen, die geeft toch alleen antwoord zodat het in zijn straatje past 8)7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 17:45

Dat het geen WW wordt maar ziektewet. Kan dan ook niet slapen zonder minimaal 4 paracetamol 's avond (2 met naar bed gaan en 4/5 uur later weer wakker worden van de pijn).

En stoute kuikens die toch iedere keer een gaatjes weten te vinden om te ontsnappen.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 18:37

Sinds wanneer komt de kattenbakvulling ook al uit Oekraïne?
2€ duurder op een dag tijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 18:39

Merlen schreef:

Iets met hoge energie- en brandstofprijzen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 18:57

_San87_ schreef:
Merlen schreef:

Alle prijsstijgingen hebben blijkbaar als oorzaak de oorlog.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 19:59

Een enquete voor /over school van mijn kinderen aan het invullen, eindelijk bijna klaar... verbreekt de verbinding. Ik weet niet of ik vandaag zin heb om dit opnieuw doen. Ik vind die enquetes altijd al drama.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 20:05

Ja, het is wat met die prijsstijgingen. Ik ben echt zuunig maar ik kan mijn spaarrekening niet spekken zo -O-

Ik weet niet of ik moet lachen of me moet ergeren aan mijn buurtaso's. Vrij parkeren in de hele wijk. Ik kom aanrijden, iemand rijdt uit een parkeervak en blokkeert voor mij de weg. Ze zet een afvalcontainer op "haar plek" en rijdt weg. Mijn buurmeisje had al eens schijt op haar autoportier omdat ze zgn. op iemands plek staat, ik ben al eens bedreigd. Je zou toch maar een stukje verder moeten lopen terwijl je goed ter been bent!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 20:21

Vriend die chagrijnig is doordat ik probeer mijn bekeuring invalide te laten verklaren >;)
Volgens hem moet ik het maar gewoon accepteren want dat doet hij ook. Plus de fout die ik heb gevonden zorgt voor een lagere gemeten snelheid dan dat er daadwerkelijk is gereden, dus zijn argument is dat ik niet zo moet zeuren omdat het ook nog hoger had kunnen zijn. :roll:

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 20:25

xPabloBokt schreef:

Ik denk dat zij het beste weet hoe je haar kan steunen. Ik zou het gewoon aan haar vragen. “Hey, wat heb jij nu van mij nodig?”, “Wat kan ik voor je betekenen?”, “Wil je een luisterend oor of mijn mening?”. Dan zit je sowieso goed :)!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 20:41

Merlen schreef:
_San87_ schreef:

Alle prijsstijgingen hebben blijkbaar als oorzaak de oorlog.

Ja... Dat klopt in het geval van energie- en brandstofprijzen dan ook. En dat wordt doorberekend in de producten die gekocht worden. Zo dus ook met kattenbakvulling.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 21:02

Mijn verstandskiezen links zijn maandag getrokken en ik keek net naar de ‘gaten’ en het lijkt net of er geen bloedprop meer zit? Betekent dit dat het echt aan het helen is of is dit een aankondiging van problemen (dry socket)?
Google geeft verschillende antwoorden en ik maak me alweer veel te druk :=

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 21:11

Aan een Hellofresh reclame voor vegetarisch eten. Ben ik helemaal voor hoor, wij eten steeds vaker zonder vlees. De twee dames in de reclame doen een dansje, maken iets, zeggen dan "kijk eens hoe lekker dit er uit ziet" en dan zie ik iets dat op een schaaltje kattenkots lijkt... Daar trek je geen nieuwe doelgroep mee denk ik dan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 21:28

prompter schreef:
Aan een Hellofresh reclame voor vegetarisch eten. Ben ik helemaal voor hoor, wij eten steeds vaker zonder vlees. De twee dames in de reclame doen een dansje, maken iets, zeggen dan "kijk eens hoe lekker dit er uit ziet" en dan zie ik iets dat op een schaaltje kattenkots lijkt... Daar trek je geen nieuwe doelgroep mee denk ik dan.

Ik zal extra goed opletten als ik hem voorbij zie komen :D want ik heb hem nog niet gezien en nu ben ik nieuwsgierig naar de kattenkots :')

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-22 22:05

Aan mijn lijf. Alles doet zeer. En ik ben zo moe. Ik heb altijd wel ergens pijn. Maar geen aanwijsbare reden voor een ziekte. Heb zelf het gevoel dat het er wel is maar het is niet aantoonbaar in bloed dus is het er niet volgens de artsen