Daar ging m’n leuke middagje planten verpotten en moestuin frutselen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Dat sommige mensen blijven volharden met she male als ze een trans vrouw bedoelen
xPabloBokt schreef:fleurtjeuh schreef:Dat sommige mensen blijven volharden met she male als ze een trans vrouw bedoelen
Hier had ik er vanochtend weer een op facebook die een trans man weigerde te erkennen. Was een artikel over een trans man die met klachten in baarmoeder en eierstokken naar de arts ging en als resultaat naar de psycholoog werd gestuurd. Meneer had volgens zichzelf inderdaad geen empathie, maar kende wel biologie.. donder toch op
xPabloBokt schreef:Dat de vriend van mijn beste vriendin het na zes jaar met haar heeft uitgemaakt en ik niet goed weet hoe ik haar kan steunen..
xPabloBokt schreef:Dat de vriend van mijn beste vriendin het na zes jaar met haar heeft uitgemaakt en ik niet goed weet hoe ik haar kan steunen..
prompter schreef:Aan een Hellofresh reclame voor vegetarisch eten. Ben ik helemaal voor hoor, wij eten steeds vaker zonder vlees. De twee dames in de reclame doen een dansje, maken iets, zeggen dan "kijk eens hoe lekker dit er uit ziet" en dan zie ik iets dat op een schaaltje kattenkots lijkt... Daar trek je geen nieuwe doelgroep mee denk ik dan.