Telesis extra strength adhesive remover. Oa verkrijgbaar bij formX in Amsterdam.
fohadie
Geplaatst: 12-12-24 19:22
Bij mij helpt pindakaas tegen pleisterlijmresten! Ik kreeg ooit de tip voor olijf of zonnebloemolie maar dat werkt niet bij mij.
Mocht je nou over je nek gaan van de geur van pindakaas kan je ook scrubspul gebruiken. Ik vind die van Kneipp erg lekker met olie en suiker maar wel erg duur. En ik weet niet of je gezichtshuid het fijn vind. Misschien eerst scrubben en daarna een maskertje?
Of misschien kan je zelf iets (laten) maken met olie en suiker?
FormX zit gewoon in Nederland en je hebt echt maar heel weinig nodig (overigens is hij er wel in 2 varianten, de ene is duurder dan de ander). En volledig veilig om op je huid te gebruiken. Met een wattenschijfje gewoon lijm weg vegen. Het is dus wel precies wat je zoekt, wat dat betreft. En FormX is echt betrouwbaar, daar hoef je niet over in te zitten. Ik gebruik het vrij veel voor als ik siliconen wonden opgeplakt heb, siliconen lijm is echt ellendig. En om het plakkerige spul van ECG stickers van mijn huid (en kleding) te verwijderen. Maar ik pb je wel even met een voorstel.
Leukotape remover inderdaad. Werkt als een tiet maar of het nou echt beter is voor je huid dan nagellakremover.. het is wel echt een chemisch goedje. Volgens mij ook te koop bij de DA.
Ik vermoed dat olie of iets olie-achtigs altijd goed werkt om plakresten te verwijderen. Toen ik de oude resten van plakfolie van een raam moet zien te verwijderen, kreeg ik de tip om lampolie te gebruiken, samen met een plamuurmes (of behangafsteker). Werkte als een speer. De olie zorgt er simpelweg voor dat de lijm niet meer kan plakken, en dan veeg of schraap je de restjes zo weg.
Century
Geplaatst: 13-12-24 13:34
Voor degene die streams/vods/videos kijken. Vinden jullie het wel of niet prettig als men een cam heeft? En ben ik de enige die het soms gewoon 'raar' vind als iemand een tijd lang geen cam heeft en dan ineens wel, dat je erachter komt hoe ze er echt uitzien en dat dat (bijna) nooit klopt met het beeld dat je langzamerhand gevormd hebt op basis van stem etc? Ik heb daar serieus moeite mee
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Het zal best wel een nut kunnen hebben bij extreem gevoelige paarden. Maar dan zijn er imo toch wel betere oplossingen als je denkt hier niet zonder te kunnen....
Die reacties van die paarden ook als ze dat ding in krijgen.... zo van Oh sjit wat nu weer